ПРОБЛЕМИ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЙ ЛОГІСТИЧНИХ ОПЕРАТОРІВ ЗА УМОВ ЄВРОІНТЕГРУВАННЯ
Анотація
В статті аналізуються та досліджуються теоретико-прикладні проблеми та пріоритетні напрямки розвитку стратегії логістичних операторів за умов євроінтегрування. В роботі визначено, що логістична стратегія вітчизняних підприємств має спрямовуватися на оптимізування ресурсів при управлінні фінансовими, матеріальними, інформаційними, комунікаційними, енергетичними, кадровими та іншими потоками. Зазначено що задля забезпечення високого рівня ефективності від приймання участі в світовому ринку логістичних послуг важливим є високоякісне застосування інструментарію міжнародного маркетингу. В статті наведено схему компатибільності параметрів логістичної системи, що характеризують рівень якості послуг доставляння вантажів. Проаналізовано потенційні можливості застосування в Україні найпоширеніших видів логістичних стратегій.
Посилання
Войтович Н.В. Особливості маркетингової стратегії в умовах цифрової трансформації. Соціальна економіка. 2021. № 62. С. 122–129.
Галат Л.М. Вплив логістичного управління на економічну діяльність у сфері державного управління. Таврійський науковий вісник. Серія: Публічне управління та адміністрування. 2023. № 3. C. 16–23.
Завербний А.С. Збутова діяльність як складова частина комунікаційної політики промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 4. С. 314–317.
Завербний А., Ломага Ю. Проблеми та перспективи формування логістичних ланцюгів постачання у воєнний період за умов активізування євроінтеграції. Економіка та суспільство. 2022. № 45. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-45-23
Завербний А., Рак В. Особливості управління ризиками постачальницької діяльності за умов війни та у пост-воєнний період. Інфраструктура ринку. 2023. Випуск 74. С. 35–40.
Косарева Т.В. Логістичні стратегії підприємств агропродовольчого комплексу. Вісник Приазовського державного університету. 2014. № 28. С. 234–241.
Крикавський Є.В. Маркетинг і логістика в тренді. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. 15 c.
Кузяк В.В. Управління логістичними процесами в Україні: проблеми та шляхи розв’язання в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 55. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-13
Панченко С., Каграманян А. Вантажні перевезення. Управління вантажною і комерційною роботою. Підручник. Харків : УкрДУЗТ. 2016. 476 с.
Пешко М., Завербний А. Проблеми та перспективи зміни ланцюгів поставок з метою мінімізування втрат під час війни. Економіка та суспільство. 2022. № 44. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-5
Полянська А.С., Мартинець В.Б., Кабан О.В. Оптимізація ланцюга постачання на підприємстві в умовах кризових явищ. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2022. Вип. 18(2). С. 112–127.
Тяжкун Є.В. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики: сучасні тенденції. Економіка та суспільство. 2024. № 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72
Цимбалістова О.A., Харченко М.В., Черніхова О.C. Удосконалення функціонування логістичних підприємств з урахуванням дії військового стану в Україні. Академічні візії. 2022. Випуск 14. URL: https://dspace.univd.edu.ua/server/api/core/bitstreams/78e4cd96-b14a-4952-9c64-bd05463b8151/content
Шкорина І.І. Маркетингова стратегія розвитку логістичних послуг в глобальному економічному просторі. Актуальні проблеми економіки. 2023. № 11 (269). С. 60–73.
Voitovych, N.V. (2021). Osoblyvosti marketynhovoi stratehii v umovakh tsyfrovoi transformatsii [Features of marketing strategy in the context of digital transformation]. Sotsialna ekonomika, no. 62, pp. 122–129. (in Ukrainian)
Halat, L.M. (2023). Vplyv lohistychnoho upravlinnia na ekonomichnu diialnist u sferi derzhavnoho upravlinnia [The influence of logistics management on economic activity in the field of public administration]. Tavriiskyi naukovyi visnyk. Seriia: Publichne upravlinnia ta administruvannia, no. 3, pp. 16–23. (in Ukrainian)
Zaverbnyj, A.S. (2018). Zbutova diialnist yak skladova chastyna komunikatsiinoi polityky promyslovoho pidpryiemstva. [Sales activities as an integral part of the communication policy of an industrial enterprise]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, no. 4, pp. 314–317. (in Ukrainian)
Zaverbnyj, A., Lomaha, Yu. (2022). Problemy ta perspektyvy formuvannia lohistychnykh lantsiuhiv postachannia u voiennyi period za umov aktyvizuvannia yevrointehratsii [Problems and prospects for the formation of logistics supply chains in wartime in the context of intensified European integration]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 45. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-45-23
Zaverbnyj, A., Rak, V. (2023). Osoblyvosti upravlinnia ryzykamy postachalnytskoi diialnosti za umov viiny ta u post-voiennyi period [Peculiarities of supply chain risk management in wartime and post-war period]. Infrastruktura rynku, no. 4, pp. 35–40. (in Ukrainian)
Kosareva, T.V. (2014). Lohistychni stratehii pidpryiemstv ahroprodovolchoho kompleksu [Logistics strategies of agri-food enterprises]. Visnyk Pryazovskoho derzhavnoho universytetu, no. 28, pp. 234–241. (in Ukrainian)
Krykavskyi, Ye.V. (2020). Marketynh i lohistyka v trendi [Marketing and logistics in trend]. Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 15 p. (in Ukrainian)
Kuziak, V.V. (2023). Upravlinnia lohistychnymy protsesamy v Ukraini: problemy ta shliakhy rozviazannia v umovakh voiennoho stanu [Management of logistics processes in Ukraine: problems and solutions under martial law]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 55. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-13
Panchenko, S., Kahramanian, A. (2016). Vantazhni perevezennia. Upravlinnia vantazhnoiu i komertsiinoiu robotoiu [Freight transportation. Management of cargo and commercial work]. Pidruchnyk. Kharkiv: UkrDUZT. 476 p. (in Ukrainian)
Pеshkо, М., Zаvеrbnyj, А.S. (2022). Prоblemy tа pеrspektyvy zmіny lаncyugiv pоstаvоk z mеtоju mіnіmіzu¬vanya vtrat pіd chаs vіjny [Challenges and prospects for changing supply chains to minimize wartime losses]. Еkоnоmіkа tа suspilstvо, no. 44. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-5
Polyanska, A.S., Martynets, V.B., Kaban, O.V. (2022). Оptymizacija lаnciuga pоstаchаnia nа pіdрryjemstvі v umоvаkh kryzоvykh javyshch. [Optimization of the supply chain at the enterprise in the conditions of crisis]. Аktualnі рrоblemy rоzvytku еkоnоmіky rеgіоnu no. 18(2), рр. 112–127. (in Ukrainian)
Tiazhkun, Ye.V. (2024). Intehratsiina vzaiemodiia marketynhu ta lohistyky: suchasni tendentsii [Integration of marketing and logistics: current trends]. Ekonomika ta suspilstvo, no. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72
Cymbаlіstоvа, О.A., Khаrchеnkо, М.V., Chеrnіkhоvа, О.S. (2022). Udоskоnаlеnia funkcіоnuvania lоgіstycnykh pіdpryjemstv z urakhuvaniam dіji vіjskovogо stаnu v Ukrajinі [Improving the functioning of logistics enterprises in view of the martial law in Ukraine]. Аkаdеmіchnі vіsіji, no. 14. Available at: https://dspace.univd.edu.ua/ server/api/core/bitstreams/78e4cd96-b14a-4952-9c64-bd05463b8151/content
Shkoryna, I.I. (2023). Marketynhova stratehiia rozvytku lohistychnykh posluh v hlobalnomu ekonomichnomu prostori [Marketing strategy for the development of logistics services in the global economic space]. Aktualni problemy ekonomiky, no 11 (269), pp. 60–73. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.