СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ: ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ ТА УТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ
Анотація
Стаття присвячена сучасним маркетинговим стратегіям у готельному бізнесі, що спрямовані на залучення та утримання клієнтів. Досліджено сучасні тенденції в маркетингових стратегіях готельного бізнесу, зокрема зосереджено увагу на їх розвитку та адаптації до змін у споживчих уподобаннях. Проаналізовано інструменти залучення клієнтів, включаючи цифровий маркетинг, соціальні мережі, контент-маркетинг та рекламу, що допомагають готелям підвищити видимість та привабливість. Зосереджено увагу на успішній реалізації маркетингових стратегій для ефективного охоплення та взаємодії з цільовою аудиторією Основна увага зосереджена на використанні цифрових технологій, які допомагають підвищити ефективність управління та покращити якість взаємодії з клієнтами. Розроблено рекомендації для готелів щодо впровадження сучасних маркетингових інструментів для ефективного залучення та утримання клієнтів.
Посилання
Anaba O. Testing the Relationships between Marketing Strategies and Customer Retention: The Growth of Hotels and Guesthouses in Upper East Region, Ghana. European Journal of Business and Management. 2015. № 7. Р. 69–76.
Бондарчук К.П., Кифяк О.В., Горішевський П.А. Аналіз взаємодії маркетингу й обслуговування клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі України. Академічні візії. 2024. № 30.
Буднікевич І.М., Благун І.І., Крупенна І.А., Бокучава В.Б. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Бізнес Інформ. 2020. № 8. C. 266–277. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-8-266-277
Воляник Г., Колінько Н., Шутка С. Інноваційні цифрові технології електронної комерції у готельній індустрії. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2024. № 2 (12). С. 28–33. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.2(12).2024.4
Гетманцева К., Банєва І. Використання сучасних інструментів маркетингу в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі. Всеукраїнська науково-практична Інтернет–конференція Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку. 2024. № 59.
Ho J., Chen K., Wang L., Yeh S., Huan T. Exploring the impact of social media platform image on hotel customers’ visit intention. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2022. DOI: https://doi.org/10.1108/ijchm-12-2021-1469
Польова Л., Гуменюк Г. Інтернет-маркетинг в готельній сфері. Наука і техніка сьогодні. 2024. № 2 (30).
Фостолович В.А., Боцян Т.В. Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Інвестиції: практика та досвід. 2023. № 5. С. 11–17.
Шутка С.Є., Воляник Г.М., Колінько Н.І. Франчайзинг в готельно-туристичній індустрії: інноваційні стратегії для зростання та конкурентної переваги. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 78. С. 176–183. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/36775.pdf
Anaba, O. (2015). Testing the Relationships between Marketing Strategies and Customer Retention: The Growth of Hotels and Guesthouses in Upper East Region, Ghana. European Journal of Business and Management. № 7. P. 69–76.
Bondarchuk, K.P., Kyfiak, O.V., & Horishevskyi, P.A. (2024) Analiz vzaiemodii marketynhu y obsluhovuvannia kliientiv u hotelno-restorannomu biznesi Ukrainy [Analysis of the interaction of marketing and customer service in the hotel and restaurant business of Ukraine]. Akademichni vizii. № 30.
Budnikevych, I.M., Blahun, I.I., Krupenna, I.A., & Bokuchava, V.B. (2020). Napriamky zastosuvannia marketynhovykh innovatsii u komunikatsiinii politytsi hotelnykh zakladiv [Directions of application of marketing innovations in the communication policy of hotel establishments]. Biznes Inform. № 8. S. 266–277.
Volianyk, H., Kolinko, N., & Shutka S. (2024). Innovatsiini tsyfrovi tekhnolohii elektronnoi komertsii u hotelnii industrii [Innovative digital technologies of electronic commerce in the hotel industry]. Innovatsii ta tekhnolohii v sferi posluh i kharchuvannia № 2 (12). S. 28–33. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.2(12).2024.4
Hetmantseva, K., Banieva, I. (2024). Vykorystannia suchasnykh instrumentiv marketynhu v turystychnomu ta hotelno-restorannomu biznesi [The use of modern marketing tools in the tourist and hotel-restaurant business]. Vseukrainska naukovo-praktychna Internet–konferentsiia Hotelno-restorannyi ta turystychnyi biznes v Ukraini: problemy ta perspektyvy rozvytku. № 59.
Ho, J., Chen K., Wang, L., Yeh, S., & Huan, T. (2022). Exploring the impact of social media platform image on hotel customers visit intention. International Journal of Contemporary Hospitality Management. DOI: https://doi.org/10.1108/ijchm-12-2021-1469
Polova, L., Humeniuk, H. (2024). Internet-marketynh v hotelnii sferi [Internet marketing in the hotel industry]. Nauka i tekhnika sohodni. № 2 (30).
Fostolovych, V.A., Botsian, T.V. (2023). Suchasni instrumenty marketynhu v diialnosti pidpryiemstv hotelno-restorannoho biznesu [Modern tools of marketing in the activities of enterprises of the hotel and restaurant business]. Investytsii: praktyka ta dosvid. № 5. S. 11–17.
Shutka, S.Ie., Volianyk, & H.M., Kolinko, N.I. (2024). Franchaizynh v hotelno-turystychnii industrii: innovatsiini stratehii dlia zrostannia ta konkurentnoi perevahy [Franchising in the hospitality industry: innovative strategies for growth and competitive advantage]. Infrastruktura rynku. № 78. S. 176–183. Available at: http://repository.vsau.org/getfile.php/36775.pdf
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.