МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ТА ПІДВИЩЕННЯ ОБСЯГІВ ЗБУТУ

Ключові слова: маркетинг в соціальних мережах, бренд, збут, просування, лояльність

Анотація

Досліджено переваги використання брендами маркетингу в соціальних мережах. Охарактеризовано такі механізми підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах, як широке охоплення, візуальна ідентичність, залучення та партнерство з інфлюенсерами. Виявлено ключові стратегії, за допомогою яких маркетинг у соціальних мережах підтримує лояльність до бренду, зокрема: послідовна взаємодія, персоналізація, ексклюзивні пропозиції та контент, створений користувачами (UGC). Авторами виділено т охарактеризовано основні способи використання маркетингу в соціальних мережах, які можуть призвести до значного збільшення обсягів збуту продукції. Серед них: таргетована реклама, маркетинг впливу, просування продуктів через контент, інтерактивні продажі, програми лояльності та акції, а також аналіз даних та оптимізація. Зазначено й виклики маркетингу в соціальних мережах для брендів, такі як швидкі зміни алгоритмів платформ, велика конкуренція за увагу користувачів та необхідність постійного оновлення контенту.

Посилання

Ярмолюк О., Фісун Ю., Шаповалова А. Соціальні мережі як сучасний інструмент просування. Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11-2. С. 62-65. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.28

Раменська С.Є., Чернявська А.Р., Котовська Н.В. Маркетинг соціальних мереж: сучасний виклик. Маркетинг і цифрові технології. 2023. S. 1. Vol. 7. No. 1. Pp. 43-51. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/287 (дата звернення: 23.07.2024).

Храпкіна В., Брюшко Н. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 38. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-64 (дата звернення: 23.07.2024).

Уголькова О.З. Цифровий маркетинг і соціальні мережі. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2021. № 3 (1). С. 146-152. URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/jun/23786/menedzhment121-148-154.pdf (дата звернення: 24.07.2024).

Конак Є.І. Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. S. 1. Vol. 7. No. 3. Pp. 83-94, вер. 2023. ISSN 2523-434X. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/317 (дата звернення: 24.07.2024).

Рибіна О.І., Шепілов Д.О., Писаренко К.О. Сила «лайку». Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів. Вісник СумДУ. Серія «Економіка». 2020. № 1. С. 118-123. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/78697/1/Rybina_marketynhovi_komunikatsii.pdf (дата звернення: 28.07.2024).

Касьяненко М.М. SMM: переваги та недоліки. Science, Research, Development. 2020. № 28. C. 51-54.

Yarmoliuk O., Fisun Iu., Shapovalova A. (2020) Sotsialni merezhi yak suchasnyi instrument prosuvannia [Social networks as a modern tool of promotion]. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii – Entrepreneurship and innovation. vol. 11-2, pp. 62-65. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.28

Ramenska S., Chernyavska A., Kotovska N. (2023) Marketynh sotsialnykh merezh: suchasnyi vyklyk [Social media marketing: a modern challenge]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, s. 1. vol. 7, no. 1, pp. 43-51. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/287 (accessed Jule 23, 2024)

Khrapkina V., Briushko N. (2022) Suchasni trendy internet-marketynhu [Modern trends of Internet marketing]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 38. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-64 (accessed Jule 23, 2024)

Ugolkova O. (2021) Tsyfrovyi marketynh i sotsialni merezhi [Digital marketing and social networks]. Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku – Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of formation and problems of development, no. 3 (1), pp. 146-152. Available at: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/jun/23786/menedzhment121-148-154.pdf (accessed Jule 24, 2024)

Konak E. (2023) Vplyv video-kontentu na zaluchennia audytorii: doslidzhennia sotsialnykh merezh ukrainskykh brendiv odiahu [The influence of video content on audience engagement: a study of social networks of Ukrainian clothing brands]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, s. 1. vol. 7, no. 3, pp. 83-94. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/317 (accessed Jule 23, 2024)

Rybina O., Shepilov D., Pisarenko K. (2020) Syla «laiku». Vplyv marketynhu v sotsialnykh merezhakh na zaluchennia kliientiv [The power of "like". The impact of social media marketing on customer engagement]. Visnyk SumDU. Seriia «Ekonomika» – Bulletin of Sumy State University. "Economy" series, no. 1, pp. 118-123. Available at: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/78697/1/Rybina_marketynhovi_komunikatsii.pdf (accessed Jule 28, 2024)

Kasyanenko M.M. (2020) SMM: perevahy ta nedoliky [SMM: advantages and disadvantages]. Science, Research, Development, no 28, pp. 51-54.

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 6
Опубліковано
2024-07-29
Як цитувати
Решетнікова, О., Боровик, Т., & Сенько, І. (2024). МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ТА ПІДВИЩЕННЯ ОБСЯГІВ ЗБУТУ. Економіка та суспільство, (65). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-128
Розділ
МАРКЕТИНГ