ІННОВАЦІЙНІ КОНЦЕПЦІЇ РЕСТОРАНІВ У КОНТЕКСТІ ЗРОСТАННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ ВЕГЕТАРІАНСТВА

Ключові слова: ресторанний бізнес, інноваційні концепції, інновації, інноваційна політика, сучасні тренди, здорове харчування

Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасних трендів у ресторанному бізнесі, зокрема, зростанню популярності вегетаріанства та його впливу на розвиток інноваційних концепцій закладів харчування. Дослідження охоплює широкий спектр аспектів, від мотивації споживачів обирати рослинну дієту до адаптації ресторанів до нових викликів. Детально розглянуто причини, що спонукають людей переходити на вегетаріанство, та проаналізовано соціологічні дослідження, які підтверджують зростання попиту на рослинні продукти в Україні. Підкреслено важливість адаптації ресторанів до нових умов, включаючи навчання персоналу, розробку маркетингових стратегій та використання сучасних технологій. Визначено, що вегетаріанство стає культурним феноменом, який формує нові тренди в ресторанному бізнесі, а інноваційні концепції стають все більш популярними і відкривають нові можливості для розвитку гастрономічної сфери.

Посилання

Мигаль В. І. Впровадження веганської та вегетаріанської продукції в меню закладів ресторанного господарства. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: матеріали Ⅹ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті почесного проф. Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка. 2022. С. 70-71.

Постова В.В. Особливості розвитку нових форматів закладів ресторанного господарства в Україні. Інфраструктура ринку. 2022. № 65. С. 98–103.

Степанова В. С. Вегетаріанство як вектор розвитку wellness-індустрії. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Технічні науки». 2022. № 2. С. 11–17.

Федоров А.П. Вегетаріанство як сучасний тренд. Економічні дослідження. Вип. 3 (43). 2022. С. 34–41.

Ahn J. Exploring the consequences of environmental consciousness in vegan restaurant customers. Current Issues in Tourism. 2024. Т. 27. № 14. pp. 2193–2198.

Badu-Baiden F. Analysis of vegan restaurant diners’ hierarchical experience structure by examining a vegan food attribute–benefit–value–intention linkage. International Journal of Hospitality & Tourism Administration. 2024. Т. 25. № 3. pp. 505–532.

Postova V., Riabenka M., Mazurkevych I., Onyshchuk N., Vivsiuk I. Application of Innovative Methods of Managing the Labor Potential in the Hotel and Restaurant Business Establishments. International Journal of Professional Business Review. Vol. 8, no. 6 (Jun. 2023), e01590. DOI: https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i6.1590 (дата звернення: 15.07.2024).

Myhal V. I. (2022) Vprovadzhennia vehanskoi ta vehetarianskoi produktsii v meniu zakladiv restorannoho hospodarstva [Introduction of vegan and vegetarian products in the menu of restaurants]. Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu: materialy Ⅹ Vseukr. nauk.-prakt. konf. pamiati pochesnoho prof. Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu im. Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka. рр. 70–71 [in Ukrainian].

Postova V.V. (2022) Osoblyvosti rozvytku novykh formativ zakladiv restorannoho hospodarstva v Ukraini [Features of the development of new formats of restaurant establishments in Ukraine]. Infrastruktura rynku. № 65. pp. 98–103 [in Ukrainian].

Stepanova V. S. (2022) Vehetarianstvo yak vektor rozvytku wellness-industrii [Vegetarianism as a vector for the development of the wellness industry]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriia «Tekhnichni nauky». № 2. pp. 11–17 [in Ukrainian].

Fedorov A.P. (2022) Vehetarianstvo yak suchasnyi trend [Vegetarianism as a modern trend]. Ekonomichni doslidzhennia. Vyp. 3 (43). pp. 34–41 [in Ukrainian].

Ahn J. (2024) Exploring the consequences of environmental consciousness in vegan restaurant customers. Current Issues in Tourism. Т. 27. № 14. pp. 2193–2198.

Badu-Baiden F. (2024) Analysis of vegan restaurant diners’ hierarchical experience structure by examining a vegan food attribute–benefit–value–intention linkage. International Journal of Hospitality & Tourism Administration. Т. 25. № 3. pp. 505–532.

Postova V., Riabenka M., Mazurkevych I., Onyshchuk N., Vivsiuk I. (2023) Application of Innovative Methods of Managing the Labor Potential in the Hotel and Restaurant Business Establishments. International Journal of Professional Business Review. Vol. 8, no. 6, e01590. DOI: https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i6.1590 (аccessed July 15, 2024).

Переглядів статті: 5
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-07-29
Як цитувати
Юдіна, Т., & Постова , В. (2024). ІННОВАЦІЙНІ КОНЦЕПЦІЇ РЕСТОРАНІВ У КОНТЕКСТІ ЗРОСТАННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ ВЕГЕТАРІАНСТВА. Економіка та суспільство, (65). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4394
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА