РОЗРОБКА АНТИКРИЗОВОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
Основною метою даного дослідження є збір та аналіз сучасних досліджень в рамках антикризових програм і моделей управління. Кризи, з якими зіткнувся світ з 2019 року, радикально змінили структуру ведення бізнесу. Деякі наслідки цих змін все ще відчуваються навіть через 4 роки. Для України з початком повномасштабної війни ці зміни є значно виразнішими та потребують більших зусиль для подолання наслідків економічного занепаду. Через обмеження на відвідування магазинів багато споживачів перейшли до онлайн-покупок. Багато підприємств стикаються з викликом швидкого відновлення після кризової ситуації, тому впровадження відповідної системи кризового управління є важливим. Модель кризового управління, розроблена Крістіною Пірсон та Джудіт Клер у 1998 році, є структурованою основою для підготовки, запобігання, управління та відновлення після кризи. Різні моделі, розроблені для підвищення здатності організацій прогнозувати, запобігати та управляти кризами, включають різні підходи до спектру зрілості кризового управління: попереджувальне, проактивне, реактивне кризове управління та реактивне антикризове управління. Одним із варіантів реалізації антикризової програми для підприємства є використання стратегії онлайн-маркетингу, ключовими факторами якої є: сайт компанії, електронна комерція, пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація, інтернет-реклама, email-маркетинг. Перевагами інтернет-маркетингу виділяють: глобальне охоплення, встановлення видимості бренду, двосторонню комунікацію, детальний моніторинг ринку, та економічність. Однак цифровий маркетинг також стикається з певними викликами, такими як висока конкуренція, впровадження інструментів штучного інтелекту, та оновлення алгоритмів пошукових платформ. В умовах постійних криз, пандемій та воєнних станів, важливо впроваджувати антикризову модель управління бізнесом, яка максимально стійка до негативних впливів. Інтернет-маркетинг може допомогти реалізувати цю концепцію, забезпечуючи ефективне просування, залучення клієнтів та збільшення продажів у сучасну цифрову епоху.
Посилання
Norman Shaw,Brenda Eschenbrenner, Daniel Baier. Journal of Retailing and Consumer Services. 2022 Nov; 69: 103100. Published online 2022 Aug 16. doi: 10.1016/j.jretconser.2022.103100 Online shopping continuance after COVID-19: A comparison of Canada, Germany and the United States. Available at https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9379614/
Andy Marker 2020. Models and Theories to Improve Crisis Management. Available at https://www.smartsheet.com/content/crisis-management-model-theories
Cameron Hashemi-Pour. DEFINITION e-commerce. Available at https://www.techtarget.com/searchcio/definition/e-commerce
Simjanović, Dušan J.; Zdravković, Nemanja; Vesić, Nenad O. (March 2022). "On the Factors of Successful e-Commerce Platform Design during and after COVID-19 Pandemic Using Extended Fuzzy AHP Method" Available at https://www.mdpi.com/2075-1680/11/3/105
Leeron Hoory, Kelly Main The Ultimate Guide To Search Engine Marketing (SEM) In 2024. Available at https://www.forbes.com/advisor/business/search-engine-marketing-sem/
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.