СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Ключові слова: соціальна відповідальність, маркетингові стратегії, підприємства, бізнес

Анотація

У сучасному динамічному бізнес-середовищі інтеграція соціальної відповідальності в маркетингові стратегії стала життєво важливим підходом для компаній, які прагнуть досягти довгострокового успіху та сталого розвитку. У цій статті досліджується роль соціальної відповідальності у формуванні ефективних маркетингових стратегій. Метою дослідження виступають різні аспекти соціальної відповідальності, включаючи сталу розробку продуктів, етичні практики ведення бізнесу та залучення громади. Завдяки поєднанню якісного та кількісного аналізу дослідження розглядає приклади успішної інтеграції КСВ у маркетингові стратегії, висвітлюючи переваги та виклики, пов’язані з цим. Отримані дані підкреслюють, що компанії, які використовують КСВ як маркетинговий інструмент, можуть не лише зробити позитивний внесок у суспільство та навколишнє середовище, а й отримати значні прибутки для бізнесу.

Посилання

Кузмак О., Кузмак О. Соціальна відповідальність бізнесу щодо сталого розвитку: кейс України. Збірник праць нова економіка том 1, №1. – 2020. https://doi.org/10.61432/CPNE0101126k

Бойетт, Джозеф Х., і Бойетт, Джиммі Т. Керівництво гуру з маркетингу. Короткий путівник із найкращими ідеями сьогодення. Опубліковано John Wiley & Sons, Inc., Гобокен, Нью-Джерсі. - 2004.

Котлер П., Картаджая Х. та Сетіаван І. Маркетинг 3.0: від продуктів до клієнтів до людського духу, менеджмент для професіоналів, 2019 .ст. 139-156.

Боуен Х. Р. Соціальні обов'язки підприємця ([1-е вид.]). Нью-Йорк: Harper & Brothers. - 1953.

Девіс К. Розуміння головоломки соціальної відповідальності: чим бізнесмен винен суспільству. Бізнес Горизонти. 10 (4). 1967. – ст. 45-50.

Фінк, Л. Лист Ларрі Фінка до генеральних директорів у 2021 році. Отримано з: https://www.blackrock.com/us/individual/2021-larry-fink-ceo-letter

Advance ESG. Що таке корпоративна соціальна відповідальність (КСВ)? Отримано з: https://www.advanceesg.org/what-is-corporate-social-responsibility-csr/

Отримано з: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1781/6565656848

Лабурцева О. І. Стратегічний маркетинг. Київ: КНУТД, 2012. 31 с.

Kuzmak, О., & Kuzmak, О. (2023). Social responsibility of business towards sustainable development: case of Ukraine. Collection of papers new economy volume 1, №1. https://doi.org/10.61432/CPNE0101126k [in English]

Boyett, Joseph H., & Boyett, Jimmie T. (2004). The Guru Guide to Marketing. A Concise Guide to the Best Ideas from Today's. Published by John Wiley & Sons, Inc. , Hoboken, New Jersey. [in English].

Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2019). Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit, Management for Professional, pp. 139-156. [in English].

Bowen, H.R. (1953). Social responsibilities of the businessman ([1st ed.]). New York: Harper & Brothers. https://openlibrary.org/books/OL6132911M/Social_Responsibilities_of_the_Businessman. [in English].

Davis, K. (1967). Understanding the social responsibility puzzle: what does the businessman owe to society. Business Horizons. 10 (4). 45-50. https://doi.org/10.1016/0007-6813(67)90007-9 [in English].

Fink's, L. (2021). Larry Fink's 2021 letter to CEOs. Retrieved from: https://www.blackrock.com/us/individual/2021-larry-fink-ceo-letter [in English].

Advance ESG (2021). What is corporate social responsibility (CSR)? Retrieved from: https://www.advanceesg.org/what-is-corporate-social-responsibility-csr/ [in English].

Retrieved from: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/1781/6565656848

Laburtseva, O. I. (2012), Stratehichnyy marketynh [Strategic Marketing], KNUTD, Kyiv, Ukraine.

Переглядів статті: 21
Завантажень PDF: 15
Опубліковано
2024-06-24
Як цитувати
Реслер, М., & Гальо, Я. (2024). СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ. Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-118
Розділ
ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ