ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОПТИМІЗАЦІЇ
Анотація
В сучасних умовах ринкової конкуренції просування товарів і послуг в Інтернет-середовищі є невід'ємною частиною бізнес-стратегії більшості компаній. Таким чином, важливо досліджувати та систематизувати принципи, переваги та недоліки використання інструментів цифрового маркетингу для оптимізації реалізації маркетингових стратегій. Відповідні інструменти дозволяють швидко адаптуватися до змін ринку, забезпечуючи ефективне використання рекламного бюджету та високу окупність інвестицій. Крім того, Інтернет-маркетинг сприяє створенню персоналізованих підходів до взаємодії з клієнтами, підвищення їх лояльності та задоволеності. Метою статті є дослідження особливостей використання інструментів цифрового маркетингу в контексті забезпечення їх оптимізації. Аналіз теоретичних та прикладних засад використання сучасних інструментів цифрового маркетингу дав змогу систематизувати переваги та недоліки використання окремих інструментів цифрового маркетингу. Основні інструменти, які були досліджені, це інструменти для SEO-оптимізації, контент-маркетингу, маркетингу в соціальних мережах, контекстної реклами, електронної пошти, відеомаркетингу, мобільного маркетингу та маркетингу впливу. Для кращого розуміння ефективності різних методів удосконалення маркетингових технологій автори створюють порівняльні таблиці, які допоможуть виявити переваги та недоліки кожного прийому, а також визначити найбільш релевантні стратегії для досягнення конкретних цілей. Вони також дозволяють збирати та аналізувати великі обсяги інформації про користувачів, що сприяє створенню більш відповідного та привабливого вмісту. Сучасні підходи та інструменти дозволяють компаніям ефективно взаємодіяти з аудиторією, підвищувати залученість і досягати своїх бізнес-цілей. Автори наголошують на доцільності використання штучного інтелекту в персоналізації цільової аудиторії маркетингових компаній. Автоматизація надає можливість = заздалегідь планувати та проводити маркетингові кампанії, що забезпечує ефективне управління часом і ресурсами, особливо для великих компаній з розгалуженою мережею маркетингових каналів.
Посилання
Hidayati, A., Susanti, E., Jamalong, A., Ginting, D., Suwanto, W., & Arifin, A. (2024). Marketing analytics in the era of digital-based marketing strategy. Jurnal Ilmiah Ilmu Terapan Universitas Jambi, 8(1), 61–75. DOI: https://doi.org/10.22437/jiituj.v8i1.31908
Arman, K. (2024). Assessing Digital Marketing Strategies in the Retail Sector Using Bayesian BWM and Fuzzy Topsis. In M. Oskounejad & H. Nozari (Eds.), Advanced Businesses in Industry 6.0 (pp. 104-124). IGI Global. DOI: https://doi.org/10.4018/979-8-3693-3108-8.ch008
Vynogradova, O. V., & Nedopako, N. M. (2021). Digital marketing: evolution of development in Ukraine. Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute", (18). DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.240678
Myronov, Yu. B., Mykyta, V. A., & Svatiuk, O. R. (2021). Digital marketing of enterprises during the pandemic crisis. Bulletin of LTEU. Economic sciences, (62), 93–100. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2021-62-13
Rosohata, A., Letunovska, N., Makerska, V. & Kropyva, V. (2021). Consumer behavior in the digital environment under the influence of the COVID-19 pandemic: the importance of the health factor and business transparency. Bulletin of the economy. 3, 98–109.
Ryabov, I. & Shevkoplyas I. (2020). Peculiarities and modern trends in the use of the digital marketing system at the enterprise. Efficient economy. 12. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8423
Hasbullah, N. N., Kiflee, A. K. R., Anwar, S., & Ramachandran, K. K. (2024). Mapping the trend of digital transformation in omni-channel retailing: a bibliometric analysis. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 29–40. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-03
Hrytsenko, L., & Kozhushko, I. (2023). Banking Marketing Development Trends in the Context of Digitalization. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 4, 53–63. DOI: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.4-06
Letunovska, N. & Kazymirova, V. (2023). Using marketing techniques to promote healthy lifestyles among various segments of people. Market Infrastructure, 72, 45–50. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct72-8
Oklander, M., Yashkina, O., Zlatova, I., Cicekli, I., & Letunovska, N. (2024). Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 15–28. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-02
Parkhomenko, N., Starchon, P., Vilcekova, L., & Olsavsky, F. (2024). Digitalization of Marketing as an Innovation Tool for Customers’ Evaluation. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 120–130. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-10
Pimonenko, T., Lyulyov, O., Zdoima, A., & Pimonenko, S. (2023). Marketing Strategy in Social Networks: Theoretical and Practical Basis. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 1, 1726. DOI: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.1-02
Semenog, A. (2024). Dynamics of bank lending in Ukraine: influence of the development of digital innovations and technologies. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 1, 39–51. DOI: https://doi.org/10.21272/18179215.2024.1-04
Vo, T. H. G., Luong, D. B., Le, K. H. & Huynh, T. M. T. (2023). Investigating the Impact of Facebook Advertising Features on Consumer Behaviour. Marketing and Management of Innovations, 14(3), 17–25. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.3-03
Zhuravka, O., Medvid, A. & Zhuravka, A. (2023). Current trends in insurance market digitalization. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 2, 24–31. DOI: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.2-03
Vynogradova O. V., Nedopako N. M. Digital marketing: evolution of development in Ukraine. Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute". 2021. № 18. DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.240678
Myronov Yu. B., Mykyta V. A., Svatiuk O. R. Digital marketing of enterprises during the pandemic crisis. Bulletin of LTEU. Economic sciences. 2021. № 62. Р. 93–100. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2021-62-13
Rosohata A., Letunovska N., Makerska V., Kropyva V. Consumer behavior in the digital environment under the influence of the COVID-19 pandemic: the importance of the health factor and business transparency. Bulletin of the economy. 2021. № 3. Р. 98–109.
Ryabov I., Shevkoplyas I. Peculiarities and modern trends in the use of the digital marketing system at the enterprise. Efficient economy. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8423
Arman K. Assessing Digital Marketing Strategies in the Retail Sector Using Bayesian BWM and Fuzzy Topsis. Advances in Business Information Systems and Analytics. 2024. P. 104–124. DOI: https://doi.org/10.4018/979-8-3693-3108-8.ch008
Hasbullah N. N., Kiflee A. K. R., Anwar S., Ramachandran K. K. Mapping the trend of digital transformation in omni-channel retailing: a bibliometric analysis. Marketing and Management of Innovations. 2024. Vol. 15. № 1. Р. 29–40. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-03
Hidayati A., Susanti E., Jamalong A., Ginting D., Suwanto W., Arifin A. Marketing analytics in the era of digital-based marketing strategy. Jurnal Ilmiah Ilmu Terapan Universitas Jambi. 2024. Vol. 8. № 1. Р. 61–75. DOI: https://doi.org/10.22437/jiituj.v8i1.31908
Hrytsenko L., Kozhushko I. Banking Marketing Development Trends in the Context of Digitalization. Visnyk of Sumy State University. Economy Series. 2023. № 4. Р. 53–63. DOI: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.4-06
Letunovska N., Kazymirova V. Using marketing techniques to promote healthy lifestyles among various segments of people. Інфраструктура ринку. 2023. № 72. С. 45–50. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct72-8
Oklander M., Yashkina O., Zlatova I., Cicekli I., Letunovska N. Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine. Marketing and Management of Innovations. 2024. Vol. 15. № 1. Р. 15–28. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-02
Parkhomenko N., Starchon P., Vilcekova L., Olsavsky F. Digitalization of Marketing as an Innovation Tool for Customers’ Evaluation. Marketing and Management of Innovations. 2024. Vol. 15. № 1. Р. 120–130. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-10
Pimonenko T., Lyulyov O., Zdoima A., Pimonenko S. Marketing Strategy in Social Networks: Theoretical and Practical Basis. Visnyk of Sumy State University. Economy Series. 2023. № 1. Р. 17–26. DOI: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.1-02
Riabov I., Shevkoplyas I. Features and current trends in the application of digital marketing system in the enterprise. Efektyvna ekonomika, [Online]. 2020. Vol. 12. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.12.93
Semenog A. Dynamics of bank lending in Ukraine: influence of the development of digital innovations and technologies. Visnyk of Sumy State University. Economy Series. 2024. № 1. Р. 39–51. DOI: https://doi.org/10.21272/18179215.2024.1-04
Vo T. H. G., Luong D. B., Le K. H., Huynh T. M. T. Investigating the Impact of Facebook Advertising Features on Consumer Behaviour. Marketing and Management of Innovations. 2023. Vol. 14. № 3. Р. 17–25. DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.3-03
Zhuravka O., Medvid A., Zhuravka A. Current trends in insurance market digitalization. Visnyk of Sumy State University. Economy Series. 2023. № 2. Р. 24–31. DOI: https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.2-03
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.