ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ключові слова: міжнародний маркетинг, управління міжнародним маркетингом, організаційні структури управління, зовнішньоекономічна діяльність

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням щодо особливостей управління міжнародним маркетингом для організації зовнішньоекономічної діяльності, що є ключовим фактором успіху для компаній, що працюють на міжнародних ринках. В роботі виділені основні напрями розвитку системи міжнародного маркетингу та його інструментарію. В статті обґрунтовано, що в маркетингово орієнтованих компаніях управління маркетингом вважається ключовою функцією і за її допомогою формується чітка організаційна структура управління міжнародним маркетингом. Подана порівняльна характеристика організаційних структур управління міжнародним маркетингом за основними видами зовнішньоекономічної діяльності. Наголошено, що підвищення обсягів міжнародної торгівлі може вимагати перегляду організаційної структури компанії, особливо щодо управління міжнародною діяльністю.

Посилання

Гаврилюк І.І. Динаміка та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Економіка та суспільство. 2023. Випуск 47. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/47 (дата звернення 10.06.2024 р.)

Князєва Т.В. Міжнародний маркетинг: навч. посібник. Київ : НАУ, 2019. 164 с.

Співаковська Т.В. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 71 с.

Старостіна А.О., Панасюк Ю.М. Маркетингове консультування в умовах турбулентних змін бізнес-середовища. Об’єднанi наукою: перспективи мiждисциплiнарних дослiджень. Київ, 2022. С. 144–146.

Циганкова Т., Гордєєва Т. Розвиток концепцій міжнародного маркетингу та цифрової економіки. Міжнародна економічна політика. 2023. № 1 (38). С. 55–57.

Carl Arthur Solberg, Havard Huse. Strategic International Marketing Strategy Development and Implementation. Taylor & Franci. 2024. 418 p.

Erika Graf. International marketing in times of sustainability and digitalization. De Gruyter. 2023. 321p.

Pervez Ghauri, Philip Cateora International Marketing, 5e Kindle Edition. McGraw Hill, 2021. 1223 p.

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan. Entrepreneurial Marketing: Beyond Professionalism to Creativity, Leadership, and Sustainability. John Wiley & Sons, LTD, 2023. 288 p.

Ralph Berndt, Claudia Fantapie Altobelli, Matthias Sander. International marketing management. Springer Gabler, Berlin, 2023. 620 p.

Havrylyuk I.I. (2023). Dynamika ta tendentsiyi rozvytku mizhnarodnoyi torhivli v Ukrayini. [Dynamics and trends in the development of international trade in Ukraine]. Ekonomika ta suspilʹstvo. vol. 47. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/47 (Accessed 10 June 2024) (in Ukrainian)

Knyazyeva T.V. (2019). Mizhnarodnyy marketynh: navch [International marketing]. Kyiv: NAU, 164 p. (In Ukrainian)

Spivakovsʹka T.V. (2021). Mizhnarodnyy marketynh: konspekt lektsiy. [International marketing]. Kyiv: KPI im. Ihorya Sikorsʹkoho. 71 p. (in Ukrainian)

Starostina A.O., Panasyuk YU.M. (2022). Marketynhove konsulʹtuvannya v umovakh turbulentnykh zmin biznes-seredovyshcha. [Marketing consulting in conditions of turbulent changes in the business environment]. Obyednani naukoyu: perspektyvy mizhdystsyplinarnykh doslidzhenʹ. Kyiv, pp. 144–146. (in Ukrainian)

Tsyhankova T., Hordyeyeva T. (2023). Rozvytok kontseptsiy mizhnarodnoho marketynhu ta tsyfrovoyi ekonomiky [Development of concepts of international marketing and digital economy]. Mizhnarodna ekonomichna polityka, no. 1 (38), pp. 55–57. (in Ukrainian)

Carl Arthur Solberg, Havard Huse. (2024). Strategic International Marketing Strategy Development and Implementation. Taylor & Franci. 418 s.

Erika Graf. (2023). International marketing in times of sustainability and digitalization. De Gruyter. 321p.

Pervez Ghauri, Philip Cateora. (2021). International Marketing, 5e Kindle Edition. McGraw Hill. 1223 p.

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan. (2023). Entrepreneurial Marketing: Beyond Professionalism to Creativity, Leadership, and Sustainability. John Wiley & Sons, LTD. 288 p.

Ralph Berndt, Claudia Fantapie Altobelli, Matthias Sander. (2023). International marketing management. Springer Gabler, Berlin. 620 p.

Переглядів статті: 18
Завантажень PDF: 23
Опубліковано
2024-05-27
Як цитувати
Данилюк, Т., & Бондарук , В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ . Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-51
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ