ЯКІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОЇ ЗВІТНОСТІ СФОРМОВАНОЇ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ CRM-СИСТЕМ

Ключові слова: CRM-система, інформація, звітність, клієнт, облік, управління

Анотація

В статті розкрито поняття якості управлінської інформації у контексті досліджень науковців та міжнародних стандартів. Здійснений аналіз підходів науковців до вивчення якості та призначення управлінської звітності дозволив встановити, що якість інформації в управлінському обліку можна розуміти як набір споживчих характеристик, які об'єктивно існують і відображають ресурси, використані на різних стадіях облікового процесу. Визначення якості цієї інформації також залежить від її спроможності відповідати на інформаційні вимоги різноманітних груп користувачів, що використовують її для прийняття управлінських рішень. Автором обґрунтовано роль управлінської інформації у системі прийняття рішень та реалізації бізнес-процесів підприємства. Розкрито сутність CRM-систем та їх можливості у контексті облікових процесів. Сформульовано аргументи на користь інтеграції даних CRM-систем в системи управлінського обліку для цілей формування відповідної звітності, що дозволить забезпечити високий рівень аналітичності облікових даних та підвищити їх якість. В результаті сформульовано ключові параметри впливу даних CRM-систем на зростання якості інформації в системі управлінського обліку.

Посилання

Орлов І.В. Якість інтегрованої звітності та її характеристики. Економіка, управління та адміністрування. 2023. №1 (103). С. 105–110. URL : http://ema.ztu.edu.ua/article/view/276257

Гаркуша С.А. Запровадження управлінської звітності в системі управлінського обліку на підприємстві. Інфраструктура ринку. 2020. №39. С. 375–379. URL : http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/8176

Свирида О. Управлінська звітність як один з інструментів управління підприємством. Розвиток обліку, аудиту та оподаткування в умовах інноваційної трансформації соціально-економічних систем : Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, 30 листопада 2023 р. Кропивницький: ЦНТУ. 2023. С. 404–407. URL : https://eti.edu.ua/images/files/zbirnuk2023.pdf#page=404

Правдюк Н.Л., Правдюк М.В. Якість облікової інформації: сутність та методика оцінки. Accounting and Finance. 2016. № 2 (72). URL : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Oif_apk_2016_2_10.pdf

Мних, Є. В. Ефективність інтегрованих обліково-аналітичних систем. Вісник КНТЕУ. 2013. № 1. С. 109–116.

Голов, С. Ф. Футурологія бухгалтерського обліку. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2014. № 794. С. 153-157.

Безручук, С. Л. Алгоритм оцінки якості інформації в звітності. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2014. № 2(29). С. 24–33.

Reporting Survey «Wie gut sind Іhre Abschluss- und Reportingprozesse?» URL : https://www.pwc.de

ISO 9000:2015 «Quality management systems» URL : https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9001:ed-5:v1:en

Єршова, Н. Ю. Якість облікової інформації: методичний підхід до оцінювання. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 8(158). С. 368–374.

Що таке CRM-система та як вона працює? Creatio. URL : https://www.creatio.com/ua/crm/what-is-crm

Каган І.В., Костючко С.М. CRM-системи як інструмент підвищення ефективності бізнесу. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2023. № 52. С. 5–9. DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2023-52-01

Orlov I.V. (2023) Yakist intehrovanoi zvitnosti ta yii kharakterystyky. [Economics, Management and Administration] Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, vol 1 (103), pp 105–110. Available at: http://ema.ztu.edu.ua/article/view/276257

Harkusha S.A. (2020) Zaprovadzhennia upravlinskoi zvitnosti v systemi upravlinskoho obliku na pidpryiemstvi. [Market infrastructure] Infrastruktura rynku, vol. 39, pp. 375–379. Available at: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/8176

Svyryda O. (2023) Upravlinska zvitnist yak odyn z instrumentiv upravlinnia pidpryiemstvom [Management reporting as one of the enterprise management tools]. Rozvytok obliku, audytu ta opodatkuvannia v umovakh innovatsiinoi transformatsii sotsialno-ekonomichnykh system – 2023: Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Kropyvnytskyi, November 30nd, 2023) Kropyvnytskyi: TsNTU. pp. 404–407. (in Ukrainian) Available at: https://eti.edu.ua/images/files/zbirnuk2023.pdf#page=404

Pravdiuk N.L., Pravdiuk M.V. (2016) Yakist oblikovoi informatsii: sutnist ta metodyka otsinky. [Accounting and Finance]. Accounting and Finance, vol. 2(72), pp. 57-64. Available at: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Oif_apk_2016_2_10.pdf

Mnykh, Ye. V. (2013) Efektyvnist intehrovanykh oblikovo-analitychnykh system [Bulletin of KNTEU]. Visnyk KNTEU, vol. 1, pp. 109-116.

Holov, S. F. (2024) Futurolohiia bukhhalterskoho obliku [Scientific Journal "Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development"]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku, vol. 794. pp. 153–157.

Bezruchuk, S. L. (2014) Alhorytm otsinky yakosti informatsii v zvitnosti [Problems of Theory and Methodology of Accounting, Control and Analysis]. Problemy teorii ta metodolohii bukhhalterskoho obliku, kontroliu i analizu, vol. 2(29). pp. 24–33.

Reporting Survey «Wie gut sind Іhre Abschluss- und Reportingprozesse?» Available at: https://www.pwc.de

ISO 9000:2015 «Quality management systems» Available at: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9001:ed-5:v1:en

Iershova, N. Yu. (2014) Yakist oblikovoi informatsii: metodychnyi pidkhid do otsiniuvannia [Actual problems of economics]. Aktualni problemy ekonomiky, № 8(158). С. 368–374.

Shcho take CRM-systema ta yak vona pratsiuie? Creatio. Available at: https://www.creatio.com/ua/crm/what-is-crm

Kahan I.V. (2023) Kostiuchko S.M. CRM-systemy yak instrument pidvyshchennia efektyvnosti biznesu [Computer-integrated technologies: education, science, production]. Kompiuterno-intehrovani tekhnolohii: osvita, nauka, vyrobnytstvo, vol. 52. pp. 5–9. DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2023-52-01

Переглядів статті: 24
Завантажень PDF: 16
Опубліковано
2024-04-29
Як цитувати
Заворітній, М. (2024). ЯКІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОЇ ЗВІТНОСТІ СФОРМОВАНОЇ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ CRM-СИСТЕМ. Економіка та суспільство, (62). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-130
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ