ТРЕНДИ СПОЖИВАЦЬКОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ОСНОВА ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: ВІДЕО-КОНТЕНТ

Ключові слова: тренд, купівельна поведінка, цифрові технології, просування, туристичні дестинації, враження

Анотація

Зміни в купівельній поведінці обумовлюють зміни в маркетингових стратегіях, у тому числі і в просуванні, як елементі маркетинг-мікс. Зараз можна з упевненістю стверджувати, що цифрові технології не лише сильно впливають на поведінку споживачів, але і змінюють купівельні звички та вподобання. Глобальні зміни сталися не лише в способах отриманням інформації, яких, з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій стало безліч. Основні зміни полягають у формуванні очікувань споживачів, що у свою чергу змінило їх підхід до ухвалення рішень в сучасному, насиченому інформацією, соціально-інтенсивному середовищі. Проте цифрові технології не лише є каталізатором змін в поведінці споживачів, але і формують нові шляхи вирішення проблеми просування продукту. Метою статті є огляд сучасних трендів купівельної поведінки в туризмі і аналіз пов'язаних з ними цифрових технологій і інструментів, що застосовуються при просуванні туристичного продукту, зокрема відео-контенту. Матеріали статті можуть мати практичний інтерес для представників туристичного бізнесу.

Посилання

% Pure New Zealand | Facebook. Available at: facebook.com/purenewzealand. (data zvernennia: 28.02.2024)

Ahmad, N., Vveinhardt, J., & Ahmed, R. (2014). Impact of Word of Mouth on Consumer Buying Decision. European Journal of Business and Management, vol. 6(31), pp. 394–403.

Belize Tourism Board. Available at: https://www.travelbelize.org. (data zvernennia: 20.02.2024)

CrowdRiff: Home. Available at: https://crowdriff.com. (data zvernennia: 22.02.2024)

Found in Canada | Keep Exploring. URL: https://us-keepexploring.canada.travel/found-in-canada. (data zvernennia: 08.02.2024)

Gilmore, J. H., & Pine, B. J. (2002). Customer experience places: The new offering frontier. Strategy & Leadership, vol. 30(4), pp. 4¬11. DOI: 10.1108/10878570210435306.

Hamilton Island. Available at: https://www.hamiltonisland. com.au/destination. (data zvernennia: 28.01.2024)

Hotel Del Live Web Cam. Available at: https://hoteldel.com/live-webcam/.(data zvernennia: 27.02.2024)

Interview with “Airbnb” CEO Brian Chesky. Available at: https://www.recode.net/2018/5/30/17385910/airbnb-ceo-brian-chesky-code-conference-interview (data zvernennia: 13.02.2024)

Live Video Statistics. Available at: https://livestream.com/blog/live-video-statistics-livestream. (data zvernennia: 15.02.2024)

Pine, B. J., & Gilmore, J. H. (1998). Welcome to the Experience Economy. Harvard Business Review, vol.n76(6), pp. 97–105.

Schmitt, B., & Zarantonello, L. (2013). Consumer Experience and Experiential Marketing: A Critical Review. Review of Marketing Research, 10, 25-61.

Taipei turns metro into ‘swimming pool for Universiade 2017 | CNN. Available at: https://edition.cnn.com/travel/article/taipei-metro-universiade-3dswimming-pool/index.html. (data zvernennia: 19.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Virtual Reality. Available at: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-resources/virtual-reality-advertising/.(data zvernennia: 16.02.2024)

Visit Faroe Islands. Available at: https://visitfaroeislands.com/sheepview360. (data zvernennia: 29.02.2024)

Visit Stockton. Available at: https://www.visitstockton. org/.(data zvernennia: 28.02.2024)

Переглядів статті: 36
Завантажень PDF: 11
Опубліковано
2024-04-29
Як цитувати
Виговський , Д., Коротун , О., & Конарівська, О. (2024). ТРЕНДИ СПОЖИВАЦЬКОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ОСНОВА ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: ВІДЕО-КОНТЕНТ. Економіка та суспільство, (62). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-26