СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Анотація
Успішне управління бізнесом в першу чергу залежить від професійної компетентності персоналу, оскільки високий рівень професіоналізму є фундаментом людського розвитку і прогресу суспільства. Сучасний контекст вимагає від персоналу особливих якостей і компетентностей. В статті окреслено ключові тенденції в системі управління персоналом в умовах глобалізації, виклики, які пов'язані з мінливістю, невизначеністю, складністю та неоднозначністю, стрімкими змінами у сфері зайнятості. Сформовано набір установок, які є важливим фактором діяльності персоналу, регулюють спрямованість особистості, соціальну поведінку, свідомість та світосприйняття, формують професійну діяльність у сучасному світі та відношення до успіху у персоналу. Виділено ключові складові професійної компетентності за умов глобалізації та її перспективи її розвитку.
Посилання
Вартанова О. В. Професійна компетентність персоналу: сучасні вимоги та підходи до формування. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Вип. 5. С. 97–102. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2017_5_16
Лаврук О.С. Управління формуванням професійної компетенції персоналу підприємств. Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. Економічні науки. 2016. Вип. 24. Ч. 3. С. 116–121.
Antonova, O., Pavlenko, V., Myronchuk, N., Kovalchuk, V., Biruk, N. (2023) Formation of Professional Competence of a Specialist in a Globalized World: Contemporary Problems and Prospects. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 13/01-XXXIII, 105–110. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110221/papers/A_23.pdf
Barry, M. (2012) What skills will you need to succeed in the future? Phoenix Forward (online). Tempe, AZ, University of Phoenix
Klein, J., Wikan, G. (2019) Teacher education and international practice programmes: Reflections on transformative learning and global citizenship. Teaching and Teacher Education, 79, 93–100.
Overchuk, V., Smulson, M., Liashch, O., Ihnatovych, O., Kovalova, O., Smokova, L. (2022) Personal factors of psychological well-being in conditions of socioeconomic instability. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 12/02-XXXI, 167-172. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA /120231/papers/A_29.pdf.
Romaniuk, R., Antonova, O., Sorochynska, O., Tsurul, O., Sidorovich, M. (2021) The essence and mechanisms of environmental competence formation in students of natural science departments. E35 Web of Conferences. Volume 280. URL:https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2021/56/e3sconf_icsf2021_09004/e3sconf_icsf2021_09004.html
Pierce, D. (2020) Striving for global competence. Community College Journal, 90(5), 12–17.
Jurabekova, X. M. (2022) The role of language knowledge in professional competence of students. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(02), 996–1000.
Wager, T. (2010) Overcoming The Global Achievement Gap (online). Cambridge, Massachusetts, Harvard University.
Vartanova O. V. (2017) Profesiyna kompetentnist personalu: suchasni vymohy ta pidkhody do formuvannya [Professional competence of personnel: modern requirements and approaches to formation]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi – Problems of the systemic approach in economics, vol. 5, pp. 97–102. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2017_5_16 (accessed April 1, 2024).
Lavruk O.S. (2016) Upravlinnya formuvannyam profesiynoyi kompetentsiyi personalu pidpryyemstv [Management of formation of professional competence of enterprise personnel]. Zbirnyk naukovykh prats Podilskoho derzhavnoho ahrarno-tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky – Collection of scientific works of the State Agrarian and Technical University in Podillya. Economic sciences, vol. 24, part. 3, pp. 116–121.
Antonova, O., Pavlenko, V., Myronchuk, N., Kovalchuk, V., Biruk, N. (2023) Formation of Professional Competence of a Specialist in a Globalized World: Contemporary Problems and Prospects. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 13/01-XXXIII, 105–110. Available at: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110221/papers/A_23.pdf (accessed April 5, 2024).
Barry, M. (2012) What skills will you need to succeed in the future? Phoenix Forward (online). Tempe, AZ, University of Phoenix.
Klein, J., Wikan, G. (2019) Teacher education and international practice programmes: Reflections on transformative learning and global citizenship. Teaching and Teacher Education, 79, 93–100.
Overchuk, V., Smulson, M., Liashch, O., Ihnatovych, O., Kovalova, O., Smokova, L. (2022) Personal factors of psychological well-being in conditions of socioeconomic instability. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 12/02-XXXI, 167–172. Available at: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA /120231/papers/A_29.pdf (accessed April 3, 2024).
Romaniuk, R., Antonova, O., Sorochynska, O., Tsurul, O., Sidorovich, M. (2021) The essence and mechanisms of environmental competence formation in students of natural science departments. E35 Web of Conferences, vol. 280. Available at: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202128009004 (accessed April 2, 2024).
Pierce, D. (2020) Striving for global competence. Community College Journal, 90(5), 12–17.
Jurabekova, X. M. (2022) The role of language knowledge in professional competence of students. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(02), 996–1000.
Wagner, T. (2010) Overcoming The Global Achievement Gap (online). Cambridge, Massachusetts, Harvard University.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.