ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВЕНЧУРНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

  • Надія Кубрак Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького https://orcid.org/0000-0002-2834-9736
Ключові слова: маркетинг, венчурний капітал, інвестиції, інвестиційна безпека, венчурний бізнес, національна економіка, воєнний стан, інновації

Анотація

Метою дослідження є характеристика особливостей розвитку венчурного бізнесу в Україні. Виокремлено характеризуючі ознаки сутності венчурного бізнесу. Встановлено, що саме венчурний бізнес відіграє вирішальну роль у сучасній інноваційній економіці, що гіпершвидко розвивається. Така форма бізнесу не просто є ефективним джерелом фінансування, а й каталізатором зростання, інновацій та реалізації далекоглядних ідей. Доведено, що венчурний бізнес робить внесок у національну економіку, підвищуючи її глобальну конкурентоспроможність. Визначено, що фінансуючи компанії у передових секторах, таких як цифрові технології, біотехнології та екологічно чиста енергія, венчурний капітал допомагає забезпечити технологічну та інноваційну перевагу країни на міжнародній арені. Охарактеризовано особливості впливу пандемії COVID-19 на розвиток венчурного бізнесу. Визначено ключові особливості функціонування венчурного бізнесу в умовах воєнного стану.

Посилання

Jurevičienė, D., & Martinkutė, A. (2013). Venture capital funds: theoretical aspects. Business: Theory and Practice, 14(2), 117-130. [in English]

Dias, E., & Lopes, D. S. (2014). Co-operation between large enterprises (LE’s) and SME’s: an approach to overcome the stage internationalization process. Business: Theory and Practice, 15(4), 316–327 [in English]

Deng, Q.Z., Liu, T. (2020). Research on comprehensive competitive evaluation of P2P network lending platforms based on BP neural network model. Review of Computer Engineering Studies, Vol. 7, No. 1, pp. 13-19. [in English]

Bilan, Y., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Pimonenko, T. (2019). Brand management and macroeconomic stability of the country. Polish Journal of Management Studies, 19(2): 61–74. [in English]

Yan, M.-R. (2011). A fuzzy logic enhanced bargaining model for business pricing decision support in joint venture projects. Journal of Business Economics and Management, 12(2), 234–247. [in English]

Liu, Y., Zhang, H., Wu, Y., & Dong, Y. (2019). Ranking range based approach to MADM under incomplete context and its application in venture investment evaluation. Technological and Economic Development of Economy, 25(5), 877-899. [in English]

Cabrerizo, F. J., Al-Hmouz, R., Morfeq, A., Balamash, A. S., Martínez, M. A., & Herrera-Viedma, E. (2017). Soft consensus measures in group decision making using unbalanced fuzzy linguistic information. Soft Computing, 21(11), 3037–3050 [in English]

Cid-López, A., Hornos, M. J., Carrasco-Gónzález, R. A., & Herrera-Viedma, E. (2018). Prioritization of the launch of ICT products and services through linguistic multi-criteria decision-making. Technological and Economic Development of Economy, 24(3), 1231–1257 [in English]

de Almeida, A. T., de Almeida, J. A., Costa, A. P. C. S., & de Almeida-Filho, A. T. (2016). A new method for elicitation of criteria weights in additive models: Flexible and interactive tradeoff. European Journal of Operational Research, 250(1), 179–191 [in English]

Aggarwal, R., Kryscynski, D., & Singh, H. (2015). Evaluating venture technical competence in venture capitalist investment decisions. Management Science, 61(11), 2685–2706 [in English]

Переглядів статті: 37
Завантажень PDF: 48
Опубліковано
2024-03-26
Як цитувати
Кубрак, Н. (2024). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВЕНЧУРНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-8
Розділ
МАРКЕТИНГ