ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНСЬКОМУ БІЗНЕСІ: АНАЛІЗ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
Анотація
У статті розкрито питання важливості впровадження інноваційних цифрових стратегій брендингу для українських підприємств. Визначено, що на противагу міжнародним брендам, які більше уваги приділяють партнерському просуванню товарів чи послуг, українські віддають перевагу самостійному здійсненню таких заходів. Брендам в Україні важливо розповсюджувати та впроваджувати в практику саме партнерське просування, якому характерне мінімальні витрати ресурсів із максимально ефективними результатами просування товарів чи послуг на конкурентному ринку. Доцільними є дві інноваційні стратегії цифрового брендингу для українського бізнесу на основі партнерства – ко-брендинг та афілійований брендинг, які передбачають збільшення цільової аудиторії шляхом створення асоціації позитивних емоцій у споживачів. Розроблено рекомендації щодо ефективного впровадження цих стратегій для українських брендів.
Посилання
Танасійчук А. М., Сіренко С. О., Пневський В. В. Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. № 1 (24). С. 161–167. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.24-23
Дубовик Н. А. Цифровий брендинг: інноваційні підходи в контексті трансформації українського ринку в умовах війни. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2024. № 2. DOI: https://doi.org/10.57125/econp.2024.01.29.05
Файвішенко Д. С., Мельніченко О. І., Яцюк Д. В. Трансформація концепції брендингу як результат розвитку цифрового маркетингу. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology. 2022. № 7 (2). C. 91–98. DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2022-2-11
Лисенко І., Пономаренко А. Створення та розвиток е-commerce брендів в умовах цифровізації. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2023. № 3 (35). С. 82–97. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-3(35)-82-97%20
Янковець Т., Медведєва К. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. SCIENTIA·FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно-економічного університету). 2022. № 144 (4). С. 72–83. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)05
Карпенко В. Ко-брендинг як інструмент формування спільної інноваційної маркетингової діяльності молокопереробних підприємств. Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. 2023. № 3. С. 344–351. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-53
Грецька О. А., Ніфатова О. М. Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марок. Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 груд. 2019 р., м. Київ). Київ, 2019. С. 122–129. DOI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15079
Кримська А. О., Балик У. О., Клімова І. О. Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії. 2023. № 26. С. 1–12. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10374255
Зінченко О. А. Адаптивні стратегії підприємств у цифровому середовищ. Проблеми економіки. 2021. № 3 (49). С. 110–116. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-3-110-116
Цибко Н. Сучасні інструменти партнерського маркетингу на ринку В2В. Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. 2023. № 5. С. 157–162. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-26
Tanasiichuk A. M., Sirenko S. O., Pnevskyi V. В. (2020) Formuvannia stratehii prosuvannia brendu zasobamy tsyfrovoho marketynhu [Development of a brand promotion strategy using digital marketing]. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia, 1(24), 161–167. [in Ukrainian]
Dubovyk N. A. (2024) Tsyfrovyi brendynh: innovatsiini pidkhody v konteksti transformatsii ukrainskoho rynku v umovakh viiny [Digital Branding: Innovative approaches in the context of Ukrainian market transformation in the context of war]. Zdobutky ekonomiky: perspektyvy ta inovatsii, 2, 1–14. [in Ukrainian]
Faivishenko D. S., Melnichenko O. I., Yatsiuk D. V. (2022) Transformatsiia kontseptsii brendynhu yak rezultat rozvytku tsyfrovoho marketynhu [Transformation of the branding concept as a result of the development of digital marketing]. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, 7(2), 91–98. [in Ukrainian]
Lysenko I., Ponomarenko A. (2023) Stvorennia ta rozvytok e-commerce brendiv v umovakh tsyfrovizatsii [Creation and development of e-commerce brands in the context of digitalization]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia, 3(35), 82–97. [in Ukrainian]
Iankovets T., Medvedieva K. (2022) Tsyfrovyi brendynh pidpryiemstva u kompleksi marketynhovykh komunikatsii [Digital branding of a company in the complex of marketing communication]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhovelno‐ekonomichnoho universytetu, 144(4), 72–83. [in Ukrainian]
Karpenko V. (2023) Ko-brendynh yak instrument formuvannia spilnoi innovatsiinoi marketynhovoi diialnosti molokopererobnykh pidpryiemstv [Co-branding as a tool for the formation of joint innovative marketing activities of dairy processing companies]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 3, 344–351. [in Ukrainian]
Hretska O. A., Nifatova O. M. (2019) Vykorystannia ko-brendynhu yak instrumentariiu rozvytku konkuruiuchykh torhovykh marok [Use co-branding as a tool to develop competing brands]. Osvitno-innovatsiina interaktyvna platforma «Pidpryiemnytski initsiatyvy»: materialy IV Vseukrainskoi naukovoi Internet-konferentsii (5 hrudnya 2019 r., m. Kyyiv). Kyyiv, 122–129. [in Ukrainian]
Krymska A. O., Balyk U. O., Klimova I. O. (2023) Tsyfrova transformatsiia u sferi marketynhu: novi pidkhody ta mozhlyvosti [Digital Transformation in Marketing: New Approaches and Opportunities.]. Akademichni vizii, 26, 1–12. [in Ukrainian]
Zinchenko O. A. (2021) Adaptyvni stratehii pidpryiemstv u tsyfrovomu seredovyshch [Adaptive strategies for businesses in the digital environment]. Problemy ekonomiky, 3(49), 110–116. [in Ukrainian]
Tsybko N. (2023) Suchasni instrumenty partnerskoho marketynhu na rynku V2V [Advanced tools for B2B affiliate marketing]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 5, 157–162. [in Ukrainian]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.