МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

Ключові слова: маркетингові інновації, інноваційна діяльність, міжнародні економічні відносини, маркетингові стратегії, конкурентоспроможність

Анотація

У статті розглядаються маркетингові інновації як інструмент активізації інноваційної діяльності підприємства в умовах міжнародних економічних відносин. На основі літературних джерел та інших ресурсів розглянуто та сформульовано основні особливості міжнародних економічних відносин та виокремлено маркетингові інновації з їх урахуванням. Окремо також проаналізовано роль маркетингових інновацій на прикладі підприємства, а також їх вплив на конкурентоспроможність на міжнародному ринку. Розкрито маркетингову стратегію підприємства, умови, в яких воно існує та інструменти, які використовує для активізації інноваційної діяльності, запропоновано декілька нових варіантів для покращення і застосування нових підходів.

Посилання

Турчин Л.Я. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингові інновації» для студентів всіх форм навчання рівня вищої освіти «магістр» Тернопіль: ТНЕУ, 2018, 103с.

Курбацька Л. М. Сучасні форми організації бізнес-процесів: аналітика та оцінка ефективності / Л. М. Курбацька, Т. М. Самілик, Т. І. Шутько . Економіка та держава. 2021. № 7. С. 57-61.

Лисенко І.В. Цифровізація процесів маркетингу: сучасний стан та тенденції розвитку. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та в smart-суспільстві: управлінський вимір: колективна монографія Львів: Кошовий Б.-П.О.2023. 869 с.

Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Маркетингові інновації в інноваційній діяльності підприємств України. Електроний журнал. Ефективна економіка№6.2023.URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5626

Dwivedi, A., & Pawsey, N.. Examining the drivers of marketing innovation in SMEs. Journal of Business Research. 155(2) 113409. 2023. URL: http://doi: 10.1016/ j.jbusres.2022.113409 [in English].

Сагер Л. Ю.. Савченко О. С. Сутність поняття «Маркетингові інновації», 2021. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/28795

Гальперіна, І. М. Міжнародні економічні відносини: Підручник. 3-тє вид., перероб. і доп. / І. М. Гальперіна. – К.: Знання, 2022. – 591 с.

Кірсанов, Г. Г. Міжнародні економічні відносини: Підручник для студентів вищих навчальних закладів / Г. Г. Кірсанов, О. В. Моторний, О. В. Іванова. – К.: Знання, 2023. – 622 с.

Фінансова звітність ТОВ « Екопродукт рітейл» за 2019-2023 рр.

Агарвал Н. Інноваційні ідеї для корпоративного маркетингу в 2024 році. 2023.URL:https://www.leadsquared.com/learn/marketing/innovative-enterprise-marketing-ideas/ (дата звернення 30.12.2023)

Turchyn L.Ia. (2018) Konspekt lektsii z dystsypliny «Marketynhovi innovatsii» dlia studentiv vsikh form navchannia rivnia vyshchoi osvity «mahistr» [ Synopsis of lectures on the discipline "Marketing innovations" for students of all forms of education at the "master's" level] Ternopil: TNEU, 103p. (in Ukrainian)

Kurbatska L. M. (2021) Suchasni formy orhanizatsii biznes-protsesiv: analityka ta otsinka efektyvnosti Ekonomika ta derzhava. [Modern forms of organization of business processes: analytics and efficiency assessment. Economy and the state.] No. 7. P. 57-61.(in Ukrainian)

Lysenko I.V. (2023) Tsyfrovizatsiia protsesiv marketynhu: suchasnyi stan ta tendentsii rozvytku. Marketynh u pidpryiemnytstvi, birzhovii diialnosti ta v smart-suspilstvi: upravlinskyi vymir: kolektyvna monohrafiia Lviv [Digitization of marketing processes: current state and development trends. Marketing in entrepreneurship, exchange activity and trade in a smart-society: managerial dimensions: a collective monograph Lviv] Publisher Koshovy B.-P.O. 869 p. (in Ukrainian)

Illiashenko S.M. (2023), Rud M.P. Marketynhovi innovatsii v innovatsiinii diialnosti pidpryiemstv Ukrainy. Elektronyi zhurnal. [Marketing innovations in innovative activities of Ukrainian enterprises. Electronic magazine]. Effective economyNo.6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5626 (access date 12/30/2023)

Dwivedi, A., & Pawsey, N..(2022) Examining the drivers of marketing innovation in SMEs. [Examining the drivers of marketing innovation in SMEs].Journal of Business Research.155(2)113409.2023. Available at :http://doi:10.1016/j.jbusre (access date 12/30/2023)

Saher L. Yu.. Savchenko O. S. (2021) Sutnist poniattia «Marketynhovi innovatsii» [The essence of the concept of "Marketing innovations"] Available at: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/28795 (access date 12/30/2023)

Halperina, I. M. Mizhnarodni (2021) ekonomichni vidnosyny: Pidruchnyk. 3-tie vyd., pererob. i dop.[International economic relations]: Textbook. 3rd ed., revised. and additional / I. M. Halperin. - K.: Znannia. - 591 p. (in Ukrainian)

Kirsanov, H. H. (2023) Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny [ International economic relations] Textbook for students of higher educational institutions / Znannia-622 p.

Finansova zvitnist TOV « Ekoprodukt riteil» za 2019-2023 rr. [Financial statements of Ecoproduct Retail LLC for 2019-2023.] (in Ukrainian)

Aharval N. (2023) Innovatsiini idei dlia korporatyvnoho marketynhu v 2024 rotsi. 2023. [Innovative ideas for corporate marketing in 2024].Available at: https://www.leadsquared.com/learn/marketing/innovative-enterprise-marketing-ideas/ (access date 12/30/2023)

Переглядів статті: 34
Завантажень PDF: 47
Опубліковано
2024-01-30
Як цитувати
Найчук-Хрущ, М., & Коновалець, О. (2024). МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (59). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-15
Розділ
ЕКОНОМІКА