ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГЕОЗОННОГО МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: геозонний маркетинг, проєктний підхід, стратегія, інструмент, локація

Анотація

Геозонний маркетинг в сучасному світі є надзвичайно актуальним і важливим інструментом для бізнесу з різних галузей. За мету дослідження визначено розкриття особливостей реалізації геозонного маркетингу на засадах використання проєктного підходу у просуванні товарів та послуг. В роботі використано метод аналізу та синтезу, системний підхід. Доведено, що сутність проєктного підходу до реалізації геозонного маркетингу полягає в його орієнтації на створення та реалізацію цілеспрямованих проєктів для досягнення максимального впливу на цільову аудиторію в конкретних географічних локаціях. Розкрито взаємозв’язки геозонного маркетингу з елементами цільового проєктування. Запропоновано сфери застосування геозонного маркетингу за окремими напрямками з урахуванням світових тенденцій. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування таких сфер у проєктуванні стратегій просування товарів і послуг українськими компаніями.

Посилання

Ажажа М., Венгер О., Фурсін О. Концепція цифрового маркетингу 4.0: еволюція, характеристика, типологія. Humanities Studies. 2023. № 14(91). С. 135-147. DOI: https://doi.org/10.32782/hst-2023-14-91-16.

Євсейцева О., Люльчак З., Семенда О., Ярвіс М., Пономаренко І. Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування товарів та послуг у соціальних мережах. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. 2022. № 1(42). С. 361-370. URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3723/3489 (дата звернення: 11.11.2023).

Капінус Л., Шиліна В., Лелека О. Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг. Київський економічний науковий журнал. 2023. № 1. С. 15-21. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-1-2.

Неміш Ю. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах цифрових трансформацій. Економіка та суспільство. 2022. № 40. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-48.

Обіход С. В., Матвеєв М. Е., Бойко В. Д. Digital-маркетинг в умовах цифровізації сучасних бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. № 50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76.

Гамова І. В. Ідентифікація інструментів просування інноваційного маркетингу в е-торгівлі. Продовольчі ресурси. 2023. Т. 11. № 20. С. 202-210. DOI: https://doi.org/10.31073/foodresources2023-20-19.

Гарматюк О. В. Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та суспільство. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3.

Значек Р. Р., Лозовська Г. М. Особливості практичного застосування інструментів digital-маркетингу при просуванні товарів і послуг. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. № 3. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-3-8694.

Ihnatenko R. Target advertising technologies: essence and efficiency. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. 2022. № 1(42). С. 428-435. URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3715/3495 (дата звернення: 11.11.2023).

Мотузка О. М., Горобець О. О. Використання інструментів маркетингу в управлінні програмами та проєктами в системі проєктного менеджменту. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. № 3. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-3-8652.

Солнцев С. О., Жигалкевич Ж. М., Залуцький Р. О. Тенденції розвитку цифрового маркетингу. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2022. № 6(11). С. 131-141. DOI: http://dx.doi.org/10.30857/2786-5398.2022.6.13.

Гноєвий В. Г., Корень О. М. Сучасні тенденції цифрового маркетингу та їх вплив на формування маркетингової стратегії. Академічний огляд. 2021. №. 1(54). DOI: https://doi.org/10.32342/2074-5354-2021-1-54-5.

Геозонний маркетинг – новий етап в еволюції споживчого маркетингу. Блог. Around.Web. URL: https://around-web.com/uk/geozonnij-marketing-novij-etap-v-evoljucii-spozhivchogo-marketingu (дата звернення: 10.11.2023).

Azhazha M., Venher O., Fursin O. (2023) Kontseptsiia tsyfrovoho marketynhu 4.0: evoliutsiia, kharakterystyka, typolohiia [The concept of digital marketing 4.0: evolution, characteristics, typology]. Humanities Studies, vol. 14(91), pp. 135-147, https://doi.org/10.32782/hst-2023-14-91-16.

Yevseitseva O., Liulchak Z., Semenda O., Yarvis M., Ponomarenko I. (2022) Digital-marketynh yak suchasnyi instrument prosuvannia tovariv ta posluh u sotsialnykh merezhakh [Digital marketing as a modern tool for promoting goods and services in social networks]. Finansovo-kredytna diialnist: problemy teorii i praktyky – Financial and credit activity: problems of theory and practice, vol. 1(42), pp. 361-370. Available at: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3723/3489 (accessed November 11, 2023).

Kapinus L., Shylina V., Leleka O. (2023) Marketynhova didzhytal-stratehiia rozvytku posluh [Marketing digital strategy for the development of services]. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal – Kyiv Economic Scientific Journal, vol. 1, pp. 15-21, https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-1-2.

Nemish Yu. V. (2022) Suchasni tendentsii rozvytku marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv v umovakh tsyfrovykh transformatsii [Modern trends in the development of marketing activities of enterprises in the context of digital transformations]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 40, https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-48.

Obikhod S. V., Matveiev M. E., Boiko V. D. (2023) Digital-marketynh v umovakh tsyfrovizatsii suchasnykh biznes-protsesiv [Digital marketing in conditions of digitization of modern business processes]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 50, https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76.

Hamova I. V. (2023) Identyfikatsiia instrumentiv prosuvannia innovatsiinoho marketynhu v e-torhivli [Identification of tools for promoting innovative marketing in e-commerce]. Prodovolchi resursy – Food resources, vol. 11, No. 20, pp. 202-210, https://doi.org/10.31073/foodresources2023-20-19.

Harmatiuk O. V. (2021) Vykorystannia didzhytal-marketynhu u kompleksi prosuvannia [The use of digital marketing in the promotion complex]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 25, https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3.

Znachek R. R., Lozovska H. M. (2023) Osoblyvosti praktychnoho zastosuvannia instrumentiv digital-marketynhu pry prosuvanni tovariv i posluh [Features of the practical application of digital marketing tools in the promotion of goods and services]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». Seriia: «Ekonomichni nauky» – International scientific journal "Internauka". Series: "Economic Sciences", vol. 3, https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-3-8694.

Ihnatenko R. (2022) Target advertising technologies: essence and efficiency [Target advertising technologies: essence and efficiency]. Finansovo-kredytna diialnist: problemy teorii i praktyky – Financial and credit activity: problems of theory and practice, vol. 1(42), pp. 428-435. Available at: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3715/3495 (accessed November 11, 2023).

Motuzka O. M., Horobets O. O. (2023) Vykorystannia instrumentiv marketynhu v upravlinni prohramamy ta proiektamy v systemi proiektnoho menedzhmentu [The use of marketing tools in the management of programs and projects in the project management system]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». Seriia: «Ekonomichni nauky» – International scientific journal "Internauka". Series: "Economic Sciences", vol. 3, https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-3-8652.

Solntsev S. O., Zhyhalkevych Zh. M., Zalutskyi R. O. (2022) Tendentsii rozvytku tsyfrovoho marketynhu [Development trends of digital marketing]. Zhurnal stratehichnykh ekonomichnykh doslidzhen – Journal of strategic economic research, vol. 6(11), pp. 131-141, http://dx.doi.org/10.30857/2786-5398.2022.6.13.

Hnoievyi V. H., Koren O. M. (2021) Suchasni tendentsii tsyfrovoho marketynhu ta yikh vplyv na formuvannia marketynhovoi stratehii [Modern trends in digital marketing and their influence on the formation of a marketing strategy]. Akademichnyi ohliad – Academic review, vol. 1(54), https://doi.org/10.32342/2074-5354-2021-1-54-5.

Heozonnyi marketynh – novyi etap v evoliutsii spozhyvchoho marketynhu. Bloh. Around.Web [Geozone marketing is a new stage in the evolution of consumer marketing. Blog. Around.Web]. Available at: https://around-web.com/uk/geozonnij-marketing-novij-etap-v-evoljucii-spozhivchogo-marketingu (accessed November 10, 2023).

Переглядів статті: 41
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Деділова, Т., Кирчата, І., & Согомонян, А. (2023). ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГЕОЗОННОГО МАРКЕТИНГУ. Економіка та суспільство, (56). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-104
Розділ
МАРКЕТИНГ