ПІДГОТОВКА БАКАЛАВРІВ ПО НАВЧАЛЬНІЙ ПРОГРАМІ «ТРАНСПОРТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Анотація
В даній статті описані сучасні підходи та вимоги до розробки навчальної програми «Транспортний менеджмент», яка викладається в Одеському національному морському університеті. Проведено дослідження шляхом опитування потенційних роботодавців і визначення затребуваних навиків і компетенцій , які повинні одержати випускники за період навчання, а також вимоги роботодавців. Опитування проводилось за допомогою метода фокус-групових групових дискусій. Результати обговорення визначили перелік вимого з боку роботодавців до випускників та необхідність більш широкого впровадження в практику підготовки спеціалістів сучасних методів підготовки і новітніх технологій. Під час групових дискусій було зазначено, що підготовлена програма навчання бакалаврів «Транспортний менеджмент» дає можливість застосовувати інноваційні методи викладання, спонукати здобувача вищої освіти самостійно вирішувати проблеми теоретичного і практичного пошуку нових ідей, оцінки інновацій, виявляти загальні принципи та закономірності інтегрованого управління матеріальними, інформаційними, фінансовими потоками у ланцюгах постачання, аналізувати різні варіанти створення логістичних систем та розробляти різні логістичні стратегії.
Посилання
Кобржицький В.В. Програма вивчення дисципліни “Транспортний менеджмент” (для бакалаврів). – К.: МАУП, 2018. – 18 с.
Перебийніс В.І., Болдирєва Л.М., Перебийніс О.В. Транспортний менеджмент і транспортний маркетинг виробничо-комерційної діяльності: Монографія. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2009. – 201 с.
Методика проведення фокус-груп: Методичні рекомендації для студентів спеціальності «журналістика» ВДПУ / Укладач – Лапшин С.А. – Вінниця: ВДПУ, 2016. – 28 с
.http://ebib.pp.ua/vikoristannya-metodu-fokus-grupi-v-marketingovih-doslidjennyah-marketingovi.html (дата звернення 01.11. 2023)
Корягіна Н.А. Психологія спілкування.: Навч. посібник К.: 2015 148 с.
THE ESSENTIAL DRUCKER HARPERBUSINESS, 2003 ,359 c.
Kobrzhytskyi V.V. (2018) Prohrama vyvchennia dystsypliny “Transportnyi menedzhment” (dlia bakalavriv) [Study program of the discipline "Transport Management" (for bachelors)]. Kyiv, 18 p. (in Ukrainian).
Perebyinis V.I., Boldyrieva L.M., Perebyinis O.V. (2009) Transportnyi menedzhment i transportnyi marketynh vyrobnycho-komertsiinoi diialnosti: Monohrafiia. [Transport management and transport marketing of industrial and commercial activities: Monograph.]. Poltava: RVV PUSKU, 201 p. (in Ukrainian).
Methodology for conducting focus groups: Methodological recommendations for students majoring in "journalism" of VDPU / Compiled by S.A. Lapshin. – Vinnytsia: VDPU, 2016. – 28 p . (in Ukrainian).
Marketynhove doslidzhennia za dopomohoiu metodu fokus-hrup (FHD) [Marketing Research using the focus group method (FGD)]. Available at: https://pro-consulting.ua/ua/services/marketingovoe-issledovanie-s-pomoshyu-metoda-fokus-grupp-fgi (accessed November 1, 2023)
Koryagina N.A. Psychology of communication.: Study guide K.: 2015 148 p.
THE ESSENTIAL DRUCKER HARPERBUSINESS, 2003 ,359 p.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.