ВПЛИВ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА МІЖНАРОДНУ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНІСТЬ: СУТНІСТЬ ТА ФОРМИ ПРОЯВУ
Анотація
У статті уточнюється позиціонування ІТ-технологій у міжнародному бізнесі, що спрощують і прискорюють процеси, які відбуваються щодня і щохвилини. Проаналізовано та систематизовано процеси та етапи, на яких технології відіграють важливу роль. Вивчено міжнародний досвід створення та розвитку ІТ-технологій та їх використання в абсолютній більшості сфер і підрозділів. Уточнено як технології революціонізували життя як споживачів, так і компаній. У статті досліджується різноманітность продуктів і послуг, які завдяки технологіям полегшують доступ до інформації, що сприяє поліпшенню та оптимізації багатьох бізнес-професів. Доведено, що сфера міжнародного бізнесу особливо чутлива до технологічних інновацій. На ринковому рівні цифровізація впливає на конкуренцію, сприяючи «розмиванню ринкових кордонів», появі нових галузей і появі бізнес-екосистем.
Посилання
Batistic and van der Laken, S. Batistic, P. van der Laken History, evolution and future of big data and analytics: A bibliometric analysis of its relationship to performance in organization, British Journal of Management, 30 (2019), pp. 229¬251
C. Bowman, V. Ambrosini Value creation versus value capture: Towards a coherent definition of value in strategy, British Journal of Management, 11 (1) (2000), pp. 1¬15
P. Choudhury, E. Starr, R. Agarwal Machine learning and human capital complementarities: Experimental evidence on bias mitigation, Strategic Management Journal, 41 (8) (2020)
Q. He, M. Meadows, D. Angwin, E. Gomes, J. Child Strategic alliance research in the era of digital transformation: Perspectives on future research, British Journal of Management, 31 (3) (2020), pp. 589¬617
J. Li, L. Chen, J. Yi, J. Mao, J. Liao Ecosystem-specific advantages in international digital commerce, Journal of International Business Studies, 50 (9) (2019), pp. 1448¬1463
J.T. Mahoney, Y.Y. Kor Advancing the human capital perspective on value creation by joining capabilities and governance approaches, Academy of Management Perspectives, 29 (3) (2015), pp. 296¬308
V. Sena, S. Bhaumik, A. Sengupta, M. Demirbag Big data and performance: What can management research tell us? British Journal of Management, 30 (2) (2019), pp. 219¬228
1.Batistic and van der Laken, S. Batistic, P. van der Laken History, evolution and future of big data and analytics: A bibliometric analysis of its relationship to performance in organization, British Journal of Management, 30 (2019), pp. 229¬251
C. Bowman, V. Ambrosini Value creation versus value capture: Towards a coherent definition of value in strategy, British Journal of Management, 11 (1) (2000), pp. 1¬15
P. Choudhury, E. Starr, R. Agarwal Machine learning and human capital complementarities: Experimental evidence on bias mitigation, Strategic Management Journal, 41 (8) (2020)
Q. He, M. Meadows, D. Angwin, E. Gomes, J. Child Strategic alliance research in the era of digital transformation: Perspectives on future research, British Journal of Management, 31 (3) (2020), pp. 589¬617
J. Li, L. Chen, J. Yi, J. Mao, J. Liao Ecosystem-specific advantages in international digital commerce, Journal of International Business Studies, 50 (9) (2019), pp. 1448¬1463
J.T. Mahoney, Y.Y. Kor Advancing the human capital perspective on value creation by joining capabilities and governance approaches, Academy of Management Perspectives, 29 (3) (2015), pp. 296¬308
V. Sena, S. Bhaumik, A. Sengupta, M. Demirbag Big data and performance: What can management research tell us? British Journal of Management, 30 (2) (2019), pp. 219-228
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.