ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ІНДЕКСІВ В УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ КИТАЮ
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням впровадження інноваційної системи індексів в управління закладами професійної освіти Китаю. Зі швидким розвитком економіки Китаю професійно-технічна освіта в Китаї повинна мати викладацький склад з високою всебічною якістю, сильними викладацькими здібностями та здатністю адаптуватися до потреб розвитку професійно-технічної освіти країни. Вкрай актуальним є вирішення проблем необґрунтованої структури та низької якості викладання у формуванні науково-педагогічних кадрів закладів професійно-технічної освіти. Побудова науково-стандартизованої індексної системи оцінювання формування педагогічних кадрів закладів професійної освіти, яка об’єктивно оцінює, чітко визначає наявні проблеми, є важливим напрямком вирішення проблем управління кадрами в закладах професійної освіти. Стаття об’єднує результати останніх досліджень щодо побудови викладацького складу в професійно-технічних навчальних закладах Китаю, аналізується поточна ситуація розвитку професійно-технічної освіти. Запропоновано індикатори оцінки для формування педагогічного персоналу в закладах професійної освіти через запровадження вимірювання в чотирьох векторах а саме оптимізацію структури викладачів, систему оцінювання викладачів, дуальний співробітник, формування професійної структуру через реформу навчання. Інноваційна система показників для оцінки рівня формування викладацького складу в китайських закладах професійної освіти пропонує новий напрямок для якісного виконання завдань при формуванні науково-викладацького персоналу через оптимізацію структури викладацького складу, серед базових важелів виділяють вікову та освітню структуру, структуру професійних заслуг і структура знань. Характеристики компетенції дуального викладача, використовуються для оцінки ефективності побудови викладацької команди та формування здібностей формують через показники статус викладацької роботи, статус наукового дослідження, статус практичних здібностей, етика та стиль викладача. У цьому дослідженні вказано на моменти управління, на які необхідно звернути увагу в процесі впровадження інноваційної системи індексів в управління закладами професійної освіти, відповідно до проблем, які потребують вирішення та запропоновано професійна конструкція та реформування навчання через відповідні програми підготовки талантів, методів навчання перегляд і адаптації системи навчальних програм.
Посилання
Deng Hao&Chai Deyi (2018). Research on the Evaluation of the Construction of Teaching Staff in Higher Vocational Colleges – Taking Accounting as an Example. China Management Informatization (04), 200–211. DOI: https://doi.org/10.3969/j.issn.1673-0194.2018.04.097
Ding Xiaxia (2023). Construction of logistics professional teaching staff in universities and evaluation methods for representative achievements. Logistics Technology (02), 164–168. DOI: https://doi.org/10.13714/j.cnki.1002-3100.2023.02.045
Ren Feng&Sun Ningyun (2022). Research on the Construction and Evaluation Strategy of University Teaching Staff Inner. Mongolia Science and Technology and Economy (09), 42-43+46.
Wu Dandan (2010). Research on the Status Quo and Countermeasures of the Construction of Teaching Staff in Higher Vocational Colleges in China [D]. Chongqing Normal University.
Li Lei. (2019). Construction and Evaluation of Teaching Staff in Higher Vocational Colleges. Journal of Tianjin Vocational College Union (12), 93–96.
Zhao Yanchun&Wu Shu'an. (2014). Investigation and Enlightenment on the Employment Status of Vocational and Construction College Students. Journal of Yangzhou University of Education Newspaper, 32 (2): 88–90.
Huang Fengyuan, Cai Lijuan&Chen Qifan (2021). Research on the Evaluation Mechanism of Teachers in Applied Undergraduate Colleges – Based on the Perspective of Building an Applied Teaching Staff. Comparative Research on Cultural Innovation (29), 18–21.
Zeng Yingwei (2019). Discussion on the Construction of Teaching Staff in Vocational Demonstration Schools [J]. China Construction Education, 20 (7): 32–34.
Liu Di (2022). Exploring the Path of Strengthening the Construction of Teaching Staff and Deepening the Reform of Teacher Evaluation in the New Era. Education in Beijing (Higher Education) (02), 82–84.
Si Wenjun (2017). International Comparison of Vocational School Teachers' Qualifications and Its Implications. Vocational Education Communication, (05), 37-41.
Liu Chuang, Zhou Ming&Lu Tao (2014). Innovation oriented evaluation: the core point of China's university faculty construction. Hunan Social Sciences (05), 241–243.
Xia, Y., Qu, D., Stoyanets, N., & Zhao, H. (2022). Policy evolution of personnel management in Chinese educational institutions: A comprehensive policy circle analysis. Problems and Perspectives in Management, 20(4), 544–559. DOI: https://doi.org/10.21511/ppm.20(4).2022.41
Zhao, H., Stoyanets, N., Cui, L., & Li, G. (2022). Strategy of vocational education adapting to social and economic development. Journal of Innovations and Sustainability, 6(1), 03. DOI: https://doi.org/10.51599/is.2022.06.01.03
Koshkalda Iryna, Sychenko Victor, Zastrozhnіkova Irina, Xia Yuanyuan and Stoyanets Nataliya (2023). China's Economic Stability Through Management of Rural Education Development: Condition and Possibilities. Review of Economics and Finance (21), 366–375. DOI: https://doi.org/10.55365/1923.x2023.21.37
Stoyanets Nataliya, Zetao Hu, Lichen Niu, Junmin Chen (2020) Managing sustainability development of agricultural sphere based on the entropy weight TOPSIS model. International Journal of Technology Management & Sustainable Development. Volume 19 Number 3 Р. 263–278. DOI: https://doi.org/10.1386/tmsd_00026_1
Stoyanets, N., Zhao, H., & Li, G. (2020). Modernization of vocational education in the context of rural human resources development in China. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, 6(1), 76–90. DOI: https://doi.org/10.51599/are.2020.06.01.06
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.