ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Анотація
У статті досліджено теоретичні основи формування стратегій сталого розвитку, фактори та інституційні характеристики які впливають сталий розвиток підприємств, проаналізовано існуючі типології стратегій сталого ведення бізнесу, питання ефективності впровадження стратегій Сталого розвитку на конкретних підприємствах, соціальні та екологічні наслідки діяльності компанії. Доведено, що успішно реалізовані стратегії сталого розвитку є засобом створення економічної цінності для компанії, а також соціальної цінності, а пропозиції в документі проливають світло на можливості, якими повинна володіти фірма для успішного впровадження стратегій сталого розвитку.
Посилання
United Nations (2015), Transforming Our World: The 2030 Agenda for Sustainable Development, United Nations, New York, NY.
Pwc (2018), SDG Reporting Challenge 2017 – Exploring Business Communication on the Global Goals, PWC, London.
Grainger-Brown, J. and Malekpour, S. (2019), “Implementing the sustainable development goals: a review of strategic tools and frameworks available to organisations”, Sustainability, Vol. 11, p. 1381.
PWC (2018), SDG Reporting Challenge 2017 – Exploring Business Communication on the Global Goals, PWC, London.
Elalfy, A. and Weber, O. (2019), Corporate Sustainability Reporting – the Case of the Banking Industry, WaterlooCentre for International Governance Innovation, ON.
United Nations Global Compact and Kpmg International (2015), “SDG industry matrix: financial services”, United Nations Global Compact and KPMG International, p. 59.
Donoher, W.J. (2017), “The multinational and the legitimation of sustainable development”, Transnational Corporations, Vol. 24, pp. 49–60.
Rosati, F. and Faria, L.G.D. (2019), “Business contribution to the Sustainable Development Agenda: organizational factors related to early adoption of SDG reporting”, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 26, pp. 588–597.
Avrampou, A., Skouloudis, A., Iliopoulos, G. and Khan, N. (2019), “Advancing the sustainable development goals: evidence from leading European banks”, Sustainable Development, Vol. 27, pp. 743–757.
Федулова Л.І. Тенденції розвитку та впровадження цифрових технологій для реалізації цілей сталого розвитку. Економіка природокористування і сталий розвиток. Київ : ДУ ІЕПСР НАН України, 2020. № 7 (26). С. 6–14.
Воронько-Невіднича Т., Коваль О., Колода О. Управління розвитком підприємства як необхідна умова досягнення цілей сталого розвитку. Економіка та суспільство. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-80
Малік М.Й., Шпикуляк О.Г., Мамчур В.А. Реалізація цілей сталого розвитку України в контексті трансформації особистих селянських господарств у сімейні фермерські. Економіка природокористування і сталий розвиток. Київ : ДУ ІЕПСР НАН України, 2020. № 7 (26). С. 21–31.
Jenkins, I.; Schröder, R. Sustainability in Tourism: A Multidisciplinary Approach, 2nd ed.; Springer: Iserlohn, Germany, 2012; pp. 10–30.
Transforming Our World: The 2030 Agenda for Sustainable Development.
Biuk, M. The Importance of Sustainable Marketing with Regard to Changes in the Environment. Bachelor’s Thesis, Juraj Dobrila University of Pula, Pula, Croatia, 2012.
Long, T.B. Sustainable Business Strategy, Encyclopedia of the UN Sustainable Development Goals: Decent Work and Economic Growth; Springer: London, UK, 2019; pp. 1–11.
Iberg, A.E. Creating Competitive Advantage in the Premium Market Segment through a Sustainability Strategy. Chancellor’s Honors Program Projects. 2015.
Harker, L. 10 Global Companies and Their Brand Sustainability. 2022.
Phuah, J.S.Y.; Fernando, Y. Green supply chain integration in automotive industry. In Encyclopedia of Information Science and Technology, 3rd ed.; Derry Township, USA; IGI Global: Hershey, PA, USA, 2012; pp. 5056–5064.
Sing, K. Sustainability: Profitable tool of branding. Int. J. Res. Manag. Soc. Sci. 2017, 5, 67–73.
Osmanagić-Bedenik, N. Business between Profitability and Sustainability. In Proceedings of the 25th IBIMA Conference, Innovation Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, Amsterdam, The Netherlands, 7–8 May 2015; ISBN 978-0-9860419.
De Mendoca, T.R.; Zhou, Y. Environmental Performance, Customer Satisfaction, and Profitability: A Study among Large U.S. Companies. Sustainability, 2019, 11, 5418.
Dutton, J. and Ashford, S. (1993), “Selling issues to top management”, Academy of Management Review, Vol. 18 No. 3, pp. 397–428.
United Nations (2015), Transforming Our World: The 2030 Agenda for Sustainable Development, United Nations, New York, NY.
Pwc (2018), SDG Reporting Challenge 2017 – Exploring Business Communication on the Global Goals, PWC, London.
Grainger-Brown, J. and Malekpour, S. (2019), “Implementing the sustainable development goals: a review of strategic tools and frameworks available to organisations”, Sustainability, Vol. 11, p. 1381.
PWC (2018), SDG Reporting Challenge 2017 – Exploring Business Communication on the Global Goals, PWC, London.
Elalfy, A. and Weber, O. (2019), Corporate Sustainability Reporting – the Case of the Banking Industry, WaterlooCentre for International Governance Innovation, ON.
United Nations Global Compact and Kpmg International (2015), “SDG industry matrix: financial services”, United Nations Global Compact and KPMG International, p. 59.
Donoher, W.J. (2017), “The multinational and the legitimation of sustainable development”, Transnational Corporations, Vol. 24, pp. 49–60.
Rosati, F. and Faria, L.G.D. (2019), “Business contribution to the Sustainable Development Agenda: organizational factors related to early adoption of SDG reporting”, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 26, pp. 588–597.
Avrampou, A., Skouloudis, A., Iliopoulos, G. and Khan, N. (2019), “Advancing the sustainable development goals: evidence from leading European banks”, Sustainable Development, Vol. 27, pp. 743–757.
10. Fedulova L.I. Tendentsii rozvytku ta vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii dlia realizatsii tsilei staloho rozvytku. Ekonomika pryrodokorystuvannia i stalyi rozvytok. Kyiv : DU IEPSR NAN Ukrainy, 2020. № 7 (26). S. 6–14.
11. Voronko-Nevidnycha T., Koval O., Koloda O. Upravlinnia rozvytkom pidpryiemstva yak neobkhidna umova dosiahnennia tsilei staloho rozvytku. Ekonomika ta suspilstvo. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-80
12. Malik M.I., Shpykuliak O.H., Mamchur V.A. Realizatsiia tsilei staloho rozvytku Ukrainy v konteksti transformatsii osobystykh selianskykh hospodarstv u simeini fermerski. Ekonomika pryrodokorystuvannia i stalyi rozvytok. Kyiv : DU IEPSR NAN Ukrainy, 2020. № 7 (26). S. 21–31.
Jenkins, I.; Schröder, R. Sustainability in Tourism: A Multidisciplinary Approach, 2nd ed.; Springer: Iserlohn, Germany, 2012; pp. 10–30.
Transforming Our World: The 2030 Agenda for Sustainable Development.
Biuk, M. The Importance of Sustainable Marketing with Regard to Changes in the Environment. Bachelor’s Thesis, Juraj Dobrila University of Pula, Pula, Croatia, 2012.
Long, T.B. Sustainable Business Strategy, Encyclopedia of the UN Sustainable Development Goals: Decent Work and Economic Growth; Springer: London, UK, 2019; pp. 1–11.
Iberg, A.E. Creating Competitive Advantage in the Premium Market Segment through a Sustainability Strategy. Chancellor’s Honors Program Projects. 2015.
Harker, L. 10 Global Companies and Their Brand Sustainability. 2022.
Phuah, J.S.Y.; Fernando, Y. Green supply chain integration in automotive industry. In Encyclopedia of Information Science and Technology, 3rd ed.; Derry Township, USA; IGI Global: Hershey, PA, USA, 2012; pp. 5056–5064.
Sing, K. Sustainability: Profitable tool of branding. Int. J. Res. Manag. Soc. Sci. 2017, 5, 67–73.
Osmanagić-Bedenik, N. Business between Profitability and Sustainability. In Proceedings of the 25th IBIMA Conference, Innovation Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, Amsterdam, The Netherlands, 7–8 May 2015; ISBN 978-0-9860419.
De Mendoca, T.R.; Zhou, Y. Environmental Performance, Customer Satisfaction, and Profitability: A Study among Large U.S. Companies. Sustainability, 2019, 11, 5418.
Dutton, J. and Ashford, S. (1993), “Selling issues to top management”, Academy of Management Review, Vol. 18 No. 3, pp. 397–428.