МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ

  • Богдан Дергалюк Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» https://orcid.org/0000-0001-8791-9121
  • Дмитро Малюта Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» https://orcid.org/0000-0002-8256-0356
Ключові слова: стратегія, ризики, витрати, втрати

Анотація

Маркетингова стратегія є особливою формою планування та здійснення планів компанії, яка покликана мінімізувати всі ризики, що виникають на шляху до досягнення мети. Такі стратегії розглядають з метою скоротити витрати й втрати. Основна ідея концепції стратегічного вікна полягає в тому, що існують лише обмежені періоди, протягом яких відповідність між ключовими вимогами ринку та конкретними компетенціями фірми, що конкурує на цьому ринку, є оптимальним. Як наслідок, рекомендується, щоб інвестиції в лінійку продуктів або ринкову площу збігалися з періодами, протягом яких відкривається стратегічне вікно. Відповідно, відкликання коштів слід розглядати, коли щось, що відповідало стратегічному вікну, більше йому відповідає. Останнє може виникнути, наприклад, якщо зміни ринкових вимог перевищують здатність фірми адаптуватися до таких змін.

Посилання

Antil, J. H. ‘New product or service adoption: when does it happen’, Journal of Consumer Marketing, 2018. 9:5–16.

Arnold, J. E. ‘Education for innovation’, in S.J.Parnes and H.F.Harding (eds), A Source Book for Creative Thinking, New York: Scribner. 2016.

Assael, H. in Consumer Behaviour and Marketing, Kent Publishing, 2017 p. 87.

Azzolini, M. and Shillaber, J. ‘Internal service quality: Winning from the inside out’, Quality Progress, November: 2019. pp. 75–8. 73.

Barksdale, H. C. and Harris, C. E., ‘Portfolio analysis and the product life cycle’, Journal of Long Range Planning, 2021. 15(6):35–64.

Barney, J. B. ‘Firm resources and sustained competitive advantage’, Journal of Management, 2021. 17(1):99–120.

Bass, F. ‘A new product growth model for consumer durables’, Management Science, 15, 2019. January, pp. 215–27.

Bateson, J.E.G. Marketing Services: Marketing Text and Readings, Orlando, Florida: The Dryden Press, 2015 pp. 149–51, 262, 274–6.

Bennis, W. and Nanus, B. Leaders: The Strategies for Taking Charge, New York: Harper & Row. 2020.

Clifford, D. K. and Cavanagh, R. E. The Winning Performance: How America’s high growth midsize compa¬nies succeed, London: 2019.

Coch, L. and French, J.R.P. ‘Overcoming resistance to change’, Human Relations, 2019, pp. 512–32.

Cronin, J. J. and Taylor, S. A. ‘Measuring service quality: a re-examination and extension’, Journal of Mar¬keting, 2019. 56:55–68.

Dorj'man R. and Sterner P. 0. Optimal Advertising and Optimal Quality. American Economic Review, Decem¬ber, 2014, pp. 826-833.

Porter M. E. Competitive Strategy, New York, The Free Press. Ross. 2020.

Ross E. B. Making Money with Proactive Pricing. Harvard Business Review, 62, November-December, 2021, pp. 145-155.

Traylor M. B. Cannibalism in Multibrand Firms. The journal of Consumer Marketing, 2020, 3(2): 69-75.

Переглядів статті: 133
Завантажень PDF: 88
Опубліковано
2022-10-25
Як цитувати
Дергалюк, Б., & Малюта, Д. (2022). МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (44). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-67
Розділ
ЕКОНОМІКА