СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГУ
Анотація
У статті проаналізовано стан видавничо-поліграфічної галузі України та проведено дослідження динаміки кількості діючих суб’єктів господарювання, які займаються видавничою та поліграфічною діяльністю в Україні за останнє дисятиріччя. Досліджено структуру діючих суб’єктів господарювання, які займаються видавничою та поліграфічною діяльністю. Проаналізовано обсяг реалізованих послуг українськими підприємствами, які займаються поліграфічною та видавничою діяльністю. Обґрунтовано переваги використання маркетингових інструментів у поліграфі, а також запропоновано поетапність становлення ефективної поліграфічної діяльності з використанням маркетингових інструментів. Обґрунтовано привабливість, доцільність та перспективність поліграфії з використанням маркетингових інструментів для бізнесу.
Посилання
Швайка Л.А. Розвиток і регулювання видавничого підприємництва : монографія. Львів : УАД, 2005. 432 с.
Дурняк Б.В., Штангрет А.М., Мартинів В.В. Стан і тенденції розвитку підприємництва у видавничо-поліграфічній галузі. URL: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/2-14/14.pdf (дата звернення: 14.11.2022).
Кошелюк О.В. Інновації у видавничому секторі: досвід стартап-індустрії. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців : монографія. Київ, 2019. 272 с.
Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F (дата звернення: 14.11.2022).
Державна служба статистики України. Офіційний сайт. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 14.11.2022).
Видавництво та види поліграфічної продукції. URL: https://uk.nure.info/blog/185-vydavnyctvo-ta-vydy-polihrafichnoyi-produkciyi.html (дата звернення: 15.11.2022).
Babyna O., Babyn I. Organization of marketing activities at milk-processing enterprises of Ukraine. Marketing research of agricultural enterprises: theoretical and practical aspects. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA, 2022. Р. 72–107.
Поліграфія і маркетинг. URL: https://neotone.com.ua/poligrafiya-i-marketyng/ (дата звернення:16.11.2022).
Кравченко Д.А. Використання поліграфічної продукції з елементами доповненої реальності у маркетингу та рекламі. URL: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis02-28.html (дата звернення: 19.11.2022).
Калетнік Г.М., Ціхановська В.М., Ціхановська О.М. Менеджмент та маркетинг : Навчальний посібник. Київ : «Хай-Тек Прес», 2011. 580 с.
Гончарук І.В., Шевчук Г.В. Механізм удосконалення функціонування підприємств плодовоовочевої галузі : монографія. Вінниця : ТОВ «Твори», 2022. 180 с.
Logosha R.V., Bratkovsky O.A. Marketing activities management system. Market relations development in Ukraine. 2022. № 2 (249). С. 69–75.
Babyna O. Management of marketing activities of agricultural enterprises. Marketing research of agricultural enterprises: theoretical and practical aspects. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA, 2022. Р. 40–71.
Shvayka L.A. (2005) Rozvytok i rehulyuvannya vydavnychoho pidpryyemnytstva [Development and regulation of publishing business]. monohrafiya [a monograph]. Lviv: UAD, 432 p. (in Ukrainian)
Durnyak B.V., Stangret A.M., Martyniv V.V. Stan i tendentsiyi rozvytku pidpryyemnytstva u vydavnycho-polihrafichniy haluzi [The state and trends of the development of entrepreneurship in the publishing and printing industry]. Available at: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/2-14/14.pdf (accessed November 14, 2022).
Koshelyuk O.V. (2019) Innovatsiyi u vydavnychomu sektori: dosvid startap-industriyi [Innovation in the publishing sector: experience of the start-up industry]. Vydavnycha diyalʹnistʹ v umovakh rozvytku novitnikh tekhnolohiy: vyvchennya zapytiv fakhivtsiv [Publishing activity in the conditions of the development of the latest technologies: the study of requests specialists]. monohrafiya [a monograph]. Kyiv, 272 p. (in Ukrainian)
Vikipediya [Wikipedia]. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%E%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F (accessed November 14, 2022).
Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny [State Statistics Service of Ukraine]. Ofitsiynyy sayt [Official site]. Available at: https://www.ukrstat.gov.ua/ (accessed November 14, 2022).
Vydavnytstvo ta vydy polihrafichnoyi produktsiyi [Publishing house and types of printing products]. Available at: https://uk.nure.info/blog/185-vydavnyctvo-ta-vydy-polihrafichnoyi-produkciyi.html (accessed November 15, 2022).
Babyna O., Babyn I. (2022) Organization of marketing activities at milk-processing enterprises of Ukraine. Marketing research of agricultural enterprises: theoretical and practical aspects. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA. Р. 72–107.
Polihrafiya i marketynh [Printing and marketing]. Available at: https://neotone.com.ua/poligrafiya-i-marketyng/ (accessed November 16, 2022).
Kravchenko D.A. Vykorystannya polihrafichnoyi produktsiyi z elementamy dopovnenoyi realʹnosti u marketynhu ta reklami [Use of printed products with elements of augmented reality in marketing and advertising]. Available at: https://cdn.hneu.edu.ua/ rozvitok19/thesis02-28.html (accessed November 19, 2022).
Kaletnik H.M., Tsikhanovska V.M., Tsikhanovska O.M. (2011). Menedzhment ta marketynh [Management and marketing]. Navchalʹnyy posibnyk [a study guide]. Kyiv: Hi-Tech Press, 580 p.
Honcharuk I.V., Shevchuk G.V. (2022) Mekhanizm udoskonalennya funktsionuvannya pidpryyemstv plodovoovochevoyi haluzi [The mechanism for improving the functioning of enterprises in the fruit and vegetable industry]. monohrafiya [a monograph]. Vinnytsia: Tvori LLC, 180 p. (in Ukrainian)
Logosha R.V., Bratkovsky O.A. (2022) Marketing activities management system. Market relations development in Ukraine, vol. 2 (249), pp. 69–75.
Babyna O. (2022) Management of marketing activities of agricultural enterprises. Marketing research of agricultural enterprises: theoretical and practical aspects. Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA. Р. 40–71.