МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ НА ФОНІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням здійснення маркетингового менеджменту на фоні підприємницької діяльності в Україні. Маркетинговий менеджмент – це процес планування і реалізації концепцій ціноутворення, просування й розподілу ідей, товарів і послуг, спрямований на здійснення обмінів, котрі задовольняють як індивідуальні, так і організаційні цілі. Маркетингове управління ґрунтується на функціях управління, включаючи ідеї, товари, послуги як основні категорії, його головне завдання полягає в досягненні відчуття задоволеності всіма сторонами обміну. Концепцію стратегічного маркетингу засновано на ефективному розподілі обмежених ресурсів у процесі трансформації маркетингової інформації в маркетингові дії.
Посилання
Решетілова Т.Б., Довгань С.М. Маркетингові дослідження. Дніпропетровськ : НГУ. 2015. URL: http://nmu.org.ua
Ольшанський О.В. Аналіз методів удосконалення бізнес-процесів підприємств торгівлі. Держава та регіони. Серія : економіка та підприємництво. 2019. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_20-19_2_20
Красняк О.П., Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Електронний журнал «Ефективна економіка». 2020. № 5. doi: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.5.106. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926/
Ануфрієва О.Л., Пальчевська Т.Г., Лагоцька Г.М. Підприємницька діяльність. Навчальний посібник. Івано-Франківськ : Лілея-НВ. 2014. С. 138-156. URL: http://umo.edu.ua/images/content/depozitar/navichki_pracevlasht/pidpryemn_diyaln.pdf
Reshetilova T.B., Dovgan S.M. (2015) Marketyngovi doslidzhennya. [Marketing researches]. Dnipropetrovsk: NGU. Available at: http://nmu.org.ua (in Ukrainian)
Olshanskyj O.V. (2019) Analiz metodiv udoskonalennia biznes-protsesiv pidpryiemstv torhivli Information systems and technologies in the management of the enterprise activity [Analysis of methods for improving the business processes of trade enterprises]. Derzhava ta rehiony, no. 2. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_2_20 (in Ukrainian)
Krasnyak O.P., Amons S.E. (2020) Marketyngovi doslidzhennya rynku i joho strukturnykh elementiv: teoretychnyj aspect [Marketing researches of market and its structural elements: theoretical aspect]. Efektyvna ekonomika [Online], no. 5. doi: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.5.106. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926/ (in Ukrainian)
Anufrieva O.L., Palchevska T.H., Lahotska H.M. (2014) Pidpryemnytska diyalnist’ [Entrepreneurial activity]. [Tutorial]. Ivano-Frankivsk: Lileya-NV. Available at: http://umo.edu.ua/images/content/depozitar/na-vichki_pracevlasht/pidpryemn_diyaln.pdf (in Ukrainian)