ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Ключові слова: просування бізнесу, соціальні мережі, стратегія SMM, контент-маркетинг, метрики ефективності, управління комунікаціями

Анотація

Аргументовано роль соціальних мереж у формуванні SMM стратегії бізнесу. Проведено дослідження основних тенденцій розвитку та мотивів використання соціальних мереж користувачами та показано, що соціальні медіа є ефективним інструментом з просування бізнесу та вдосконалення маркетингових комунікацій. Розглянуто основні аргументи на користь різних соціальних мереж, висловлені користувачами. Проведено дослідження рівня залученості до контенту серед підписників сторінок брендів у соціальних мережах за різними галузями та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено основні метрики, які використовуються для оцінки ефективності маркетингових зусиль у соціальних медіа. Проведено практичне дослідження ефективності використання соціальних мереж на прикладі брендів спортивного одягу. Надано рекомендації щодо вдосконалення просування бізнесу в соціальних медіа для покращення показників залученості підписників, а також формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій.

Посилання

January 2022 global overview. Datareportal. Available at: https://datareportal.com/reports/digital-2021-october-global-statshot (accessed September 30, 2022).

Hemann, Ch., Burbary, K. (2018). Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Publisher: [New York]: Pearson Education, Inc.

Krishnamurthy S., Singh N. (2005). The international e-marketing framework (IEMF) : Identifying the building blocks for future global e-marketing research. International Marketing Review, 22(6), 605–610.

Dodson I. (2016). The Art of Digital Marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. New Jersey: Wiley.

Visser M., Sikkenga B., Berry M. (2018). Digital marketing fundamentals : From strategy to ROI. Publisher: Utrecht: Noordhoff Uitgevers.

Cross D. (2018). Facebook advertising: the ultimate guide, a complete step-by-step method with smart and proven internet marketing strategies. Publisher: Dale Cross.

Tuten T.L., Solomon M.R. (2018). Social media marketing. Publisher: Los Angeles: SAGE.

Akhmedov R. (2017). Strategies of SMM Management, Comparison of Instagram and Facebook Social Networks. Nile Journal of Business and Economics, 5, 51–66.

Руди М.О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. 2013. Вип. 24 (997). С. 136–142.

Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Вип. 1. С. 20–33. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.1.1.2017.2

Старицький Т.М. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції. Інноваційна економіка. 2015. Вип. 4. С. 221–226.

Терехов Д.С. SMM-маркетинг у системі управління сучасним підприємством. Наука й економіка. 2015. Вип. 1. С. 77–79.

GlobalWebIndex (2021). Social media trends 2021 report. Available at: https://www.gwi.com/reports/social (accessed September 30, 2022).

Social Bakers (2021). Social media trends report. Available at: https://www.socialbakers.com/blog/social-media-trends-report-key-insights-you-need-to-know (accessed September 30, 2022).

Hubspot (2022). Social Media Trends in 2022 [Free Report]. Available at: https://offers.hubspot.com/social-media-trends-report-2022?hubs_post-cta=anchor&hsCtaTracking=3dc1dfd9-2cb4-4498-8c57-19dbb5671820%7C1758cda9-adcb-40f3-a7c5-4480017a2815 (accessed September, 30 2022).

January 2022 global overview. Datareportal. Available at: https://datareportal.com/reports/digital-2021-october-global-statshot (accessed September 30, 2022).

Hemann, Ch., Burbary, K. (2018). Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Publisher: [New York]: Pearson Education, Inc.

Krishnamurthy S., Singh N. (2005). The international e-marketing framework (IEMF) : Identifying the building blocks for future global e-marketing research. International Marketing Review, 22(6), 605–610.

Dodson I. (2016). The Art of Digital Marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. New Jersey: Wiley.

Visser M., Sikkenga B., Berry M. (2018). Digital marketing fundamentals : From strategy to ROI. Publisher: Utrecht: Noordhoff Uitgevers.

Cross D. (2018). Facebook advertising: the ultimate guide, a complete step-by-step method with smart and proven internet marketing strategies. Publisher: Dale Cross.

Tuten T.L., Solomon M.R. (2018). Social media marketing. Publisher: Los Angeles: SAGE.

Akhmedov R. (2017). Strategies of SMM Management, Comparison of Instagram and Facebook Social Networks. Nile Journal of Business and Economics, 5, 51–66.

Rudy M.O. (2013). Intehratsiia instrumentiv SMM u marketynhovu diialnist ukrainskykh pidpryiemstv [Integration of SMM tools into the marketing activities of Ukrainian enterprises]. Visnyk NTU «KhPI». Seriia: Aktualni problemy upravlinnia ta finansovo-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstva – Bulletin of NTU "KhPI". Series: Actual problems of management and financial and economic activity of the enterprise, 24 (997), 136–142.

Savytska N.L. (2017). Marketynh u sotsialnykh merezhakh: stratehii ta instrumenty na rynku B2C [Marketing in social networks: strategies and tools in the B2C market]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, 1, 20–33. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.1.1.2017.2

Starytskyi T.M. (2015). Vykorystannia sotsialnoho media marketynhu yak efektyvnoho zasobu prosuvannia produktsii [Using social media marketing as an effective means of product promotion]. Innovatsiina ekonomika – Innovative economy, 4, 221–226.

Terekhov D.S. (2015). SMM-marketynh u systemi upravlinnia suchasnym pidpryiemstvom [SMM-marketing in the modern enterprise management system]. Nauka y ekonomika – Science and economy, 1, 77–79.

GlobalWebIndex (2021). Social media trends 2021 report. Available at: https://www.gwi.com/reports/social (accessed September 30, 2022).

Social Bakers (2021). Social media trends report. Available at: https://www.socialbakers.com/blog/social-media-trends-report-key-insights-you-need-to-know (accessed September 30, 2022).

Hubspot (2022). Social Media Trends in 2022 [Free Report]. Available at: https://offers.hubspot.com/social-media-trends-report-2022?hubs_post-cta=anchor&hsCtaTracking=3dc1dfd9-2cb4-4498-8c57-19dbb5671820%7C1758cda9-adcb-40f3-a7c5-4480017a2815 (accessed September 30, 2022).

Переглядів статті: 349
Завантажень PDF: 511
Опубліковано
2022-09-27
Як цитувати
Мостова, А. (2022). ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Економіка та суспільство, (43). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-27
Розділ
МАРКЕТИНГ