ТУРИСТИЧНИЙ БРЕНДИНГ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ключові слова: туристичний брендинг, національний природний парк, інструмент брендингу, сприйняття туристичного бренду, брендбук

Анотація

Через зростаючу популярність екологічного туризму, зумовлену зокрема пандемією COVID-19, конкуренція між національними природними парками також зростає, адже саме вони є основними об’єктами інтересу екотуристів. У цих умовах наявність туристичного бренду та правильна робота з інструментами туристичного брендингу допомагає національному природному парку якісно виділити себе на фоні конкурентів та залучити більше відвідувачів. Дана стаття присвячена дослідженню туристичного брендингу на прикладах вітчизняних національних природних парків, а також впливу цього брендингу на туристів. Охарактеризовано діяльність національних природних парків Львівської області. Проаналізовано основні інструменти туристичного брендингу і досвід туристичного брендингу українських національних природних парків. На основі результатів проведеного опитування щодо досвіду відвідувачів національних природних парків розроблено новий туристичний бренд для національного природного парку «Бойківщина» у Львівській області.

Посилання

Брендбук Природно-заповідного фонду України. URL: https://mepr.gov.ua/files/docs/Brandbook.pdf

Новий веб-сайт НПП «Сколівські Бескиди». URL: http://skole.space/ua/home.html

Branding of American Marketing Association. URL: https://www.ama.org/topics/branding/

Munar A.M. (2011). Tourist-Created Content: Rethinking Destination Branding, 8–12.

Noti E. (2013). Web 2.0 and its influence in the tourism sector, 115 119.

Gnoth J. (2007). Branding tourism destinations: a research agenda.

Brent J.R. Ritchie, Robin J.B. Ritchie (1998). The branding of tourism destination.

National Park Service. URL: https://www.nps.gov/index.htm

Nickerson N., Moisey R. (1999). Journal of Vacation Marketing, 5 (3), 217–226.

Balakrishnan M., Nekhili R., Lewis C. (2008). Destination Brand Components, 5–8.

Parks by Brian Kelley. URL: https://www.goodreads.com/book/show/52202395-parks

Brandbook of the Nature Reserve Fund of Ukraine. Available at: https://mepr.gov.ua/files/docs/Brandbook.pdf (in Ukrainian)

New website of «Skole Beskydy» NNP. Available at: http://skole.space/ua/home.html (in Ukrainian)

Branding of American Marketing Association. Available at: https://www.ama.org/topics/branding/

Munar A.M. (2011). Tourist-Created Content: Rethinking Destination Branding, 8–12.

Noti E. (2013). Web 2.0 and its influence in the tourism sector, 115 119.

Gnoth J. (2007). Branding tourism destinations: a research agenda.

Brent J.R. Ritchie, Robin J.B. Ritchie. (1998). The branding of tourism destination.

National Park Service. Available at: https://www.nps.gov/index.htm.

Nickerson N., Moisey R. (1999). Journal of Vacation Marketing, 5 (3), 217–226.

Balakrishnan M., Nekhili R., Lewis C. (2008). Destination Brand Components, 5–8.

Parks by Brian Kelley. Available at: https://www.goodreads.com/book/show/52202395-parks.

Переглядів статті: 44
Завантажень PDF: 40
Опубліковано
2022-05-31
Як цитувати
Сеньків, М., & Мелянчук, Я. (2022). ТУРИСТИЧНИЙ БРЕНДИНГ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Економіка та суспільство, (39). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-71