РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Ключові слова: маркетинг, модель, туризм, готельно-ресторанний бізнес, розвиток маркетингу

Анотація

Доведено важливість дослідження особливостей розвитку маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах. Було визначено, що туризм та готельно-ресторанний бізнес за останні роки пережив багато проблем і мав не сприятливе середовище функціонування через негативний вплив КОВІД-19 та військові дії. Визначено сутність маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах. Встановлено основні особливості туризму та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах. Сформовано основні базові елементи моделі розвитку маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах. Охарактеризовано усі представлені базові елементи моделі розвитку маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах. Визначено ключові етапи розвитку маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі у сучасних умовах.

Посилання

Kryshtanovych, S., Kindzer, B., Goryn, M., Kravchenko, A., & Frunza, S. Management of socio-economic development of tourism enterprises. Business: Theory and Practice, 21(1), 2020, 420–426.

Aldianto, L., Novani, S., Anggadwita, G., Budi, A. A., & Wirawan, C. Soft system methodology approach: tourism conceptual model as the identity of Bandung, Indonesia. Business: Theory and Practice, 21(1), 2020, 282–292. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2020.11038

Ashworth, G. J. Heritage, tourism and places: A review. Tourism Recreation Research, 2000, 25(1), 19–29. DOI: https://doi.org/10.1080/02508281.2000.11014897

Dzemyda, I. Electronic marketing for the development of international tourism. Business: Theory and Practice, 2014, 15(2), 191–197. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2014.19

Szymańska, E., & Panfiluk, E. Determinants of technological innovations in health tourism enterprises. Business: Theory and Practice, 2020, 21(1), 348–359.

Amodeo, J. Medical refugees and the future of health tourism. World Medical & Health Policy 2010, 2(2), 65–81. DOI: https://doi.org/10.2202/1948-4682.1103

Szymańsk, E., Dziedzic, E., & Rutkowski, A. Organisational innovations in health resort-based tourism. Business: Theory and Practice, 2017, 18, 54–63. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2017.006

Kryshtanovych, S., Kindzer, B., Goryn, M., Kravchenko, A., & Frunza, S. (2020). Management of socio-economic development of tourism enterprises. Business: Theory and Practice. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2020.12162

Aldianto, L., Novani, S., Anggadwita, G., Budi, A. A., & Wirawan, C. (2020). Soft system methodology approach: tourism conceptual model as the identity of Bandung, Indonesia. Business: Theory and Practice. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2020.11038

Ashworth, G. J. (2000). Heritage, tourism and places: A review. Tourism Recreation Research. DOI: https://doi.org/10.1080/02508281.2000.11014897

Dzemyda, I. (2014). Electronic marketing for the development of international tourism. Business: Theory and Practice. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2014.19

Szymańska, E., & Panfiluk, E. (2020). Determinants of technological innovations in health tourism enterprises. Business: Theory and Practice. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2020.11104

Amodeo, J. (2010). Medical refugees and the future of health tourism. World Medical & Health Policy. DOI: https://doi.org/10.2202/1948-4682.1103

Szymańsk, E., Dziedzic, E., & Rutkowski, A. (2017). Organisational innovations in health resort-based tourism. Business: Theory and Practice. DOI: https://doi.org/10.3846/btp.2017.006

Переглядів статті: 81
Завантажень PDF: 40
Опубліковано
2022-04-26
Як цитувати
Шинкар, С., & Перцович, Т. (2022). РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Економіка та суспільство, (38). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-70