СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОСОБІВ ОПЛАТИ В ГАЛУЗІ ГОСТИННОСТІ
Анотація
В індустрії гостинності цінова політика та методи оплати є і завжди були поширеними на туристичному ринку для організації безпечної, успішної та прибуткової діяльності. Бажання бути кращим на ринку завжди актуальне, тому підприємець хоче використовувати різні стратегії для просування свого продукту, застосовуючи зручну ціну, а також задовольняти вподобання клієнтів так, як застосована цінова політика гарантує успіх готелю. бізнес. У цій статті чітко визначеною метою стало визначення та дослідження цінової політики в готельній індустрії, а також виділення найсучасніших методів розрахунків між клієнтами та підприємствами, які забезпечують конфіденційність даних та швидку та безпечну оплату послуг, що споживаються віддалено без безпосередньої взаємодії. Основна мета даної статті — проаналізувати стратегії формування цінових пропозицій, а також проаналізувати значення систем бронювання (ІДС) у створенні знижок, які будуть формувати індивідуальну цінову політику готельного підприємства. Ще однією чітко визначеною метою стало визначення всіх платіжних інструментів та їх характеристик на готельних підприємствах. Цінова політика є одним із найважливіших елементів загальної бізнес-стратегії, будучи одним із механізмів прийняття рішень на основних типах ринків для досягнення цілей стабільності економічної діяльності. У ринкових відносинах ціна виступає сполучною ланкою між виробником і споживачем, щоб забезпечити баланс між попитом і пропозицією. В основі маркетингової діяльності готелю послуги є політикою стабільності ціни управління готелем. Важливість цінової політики та інструментів оплати випливає з того, що компанія прагне максимізувати прибуток і продажі, збільшити кількість туристів за рахунок надання високоякісних послуг, щоб готель заслужив повагу та лояльність покупців.
Посилання
Dolnicar S., Ring A. (2014) Tourism marketing research: past, present and future. Annals of tourism research, Vol. 47, Brisbane, p. 31–47.
Gruesc S.I. (1997) Marketing in economia turismului, Ed. Universitara, Bucuresti, 124 p.
Ioncica M. (2004) Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar, Ed. Uranus, Bucuresti, 174 p.
Nedelea A. (2003) Politici de marketing in turism, Ed. Economica, Bucuresti, 262 p.
Nistoreanu P., Dinu V., Nedelea A. (2004) Productia si comercializarea serviciilor turistice, Ed. Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 331 p.
Snak O., Neacsu N., Baron P. (2001) Economia turismului, Ed. Expert, Bucuresti, 600 p.
Stanciulescu, G. si colectivul, Evaluarea intreprinderilor hoteliere. Oferta hoteliera mondiala, Ed. Uranus, Bucuresti, 2003, 220 p.
Smarter, kinder, safer booking.comreveals its predictions for the future of travel, p. 7. URL: https://globalnews.booking.com/download/944450/booking.comglobalresearchreport.pdf
Hotel marketing campaign tools in Expedia Partner Central. URL: https://welcome.expediagroup.com/en/tools/hotel-marketing-and-promotion-tools-in-expedia-partner-central/hotel-marketing-campaign-tools-in-expedia-partner-central