МОДЕЛЬ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Анотація
В статті запропоновано методичний підхід щодо моделі вибору стратегії ділових комунікацій підприємств на ринку будівельних матеріалів в умовах цифровізації. Зроблено аналіз ключових характеристик існуючих стратегій ділових комунікацій. Визначені чотири ключові стратегії ділових комунікацій, до яких відносяться наступні: стратегія активного суперництва; аналітична стратегія; стратегія конфронтації та позиційного торгу; стратегія конфронтації та позиційного торгу. Аналіз альтернативних рішень щодо вибору стратегій підприємства та їхнього впливу на прибутковість і загальну ефективність здійснювався за допомогою таких критеріїв: критерій максиміна та мінімаксу; критерій песимізму-оптимізму Гурвіца; критерій Сейвіджа; критерій Лапласа-Байєса. Для кожного з критеріїв було проведено відповідні розрахунки, які підтвердили прибутковість та потенційні можливості реалізації кожної зі стратегій ділових комунікацій.
Посилання
McQuail D., Windahl S. Communication Models. UK Pearson Education Ltd. 1993.
Gerbner G. (1956) Toward a General Model of Communication. Audio-Visual Communication Review.1956. № 4. рр. 171—199.
Tan A. Tan Mass communication theories and research. New York: Macmillan; London: Collier Macmillan. 1986. рр.164—178
Bavelas A. A mathematical model for group structure. Applied Anthropo¬logy. 1948. № 7. рр. 16—30;
Bavelas A. (1950) Communication patterns in task oriented groups. Journal of the Acoustical Society of America. 1950. №57. рр. 251—282
Leavitt H. J. Some effects of certain communication patterns of group per¬formance. Journal of Abnormal and Social Psychology 1951. №46. рр. 38—50
Shaw M. E. Group structure and the behavior of individuals in small groups. Journal of Psychology. 1954. № 38. рр. 139—148
Arquilla, John, and David Ronfeldt. Networks and Netwars: The Future of Terror, Crime, and Militancy. Santa Monica, CA.: RAND, 2001.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital (1st ed.). John Wiley & Sons, Inc. 2016. URL: https://www.drnishikantjha.com/booksCollection/Marketing%204.0_%20Moving%20from%20Traditional%20to%20Digital%20(%20PDFDrive%20).pdf
Sterne, J. Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications. John Wiley & Sons, Inc. 2017
Pradeep, A. K., Appel, A., & Sthanunathan, S.. AI for Marketing and Product Innovation: Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales. Wiley. 2019
McQuail D., Windahl S. Communication Models. UK Pearson Education Ltd. 1993.
Gerbner G. (1956) Toward a General Model of Communication. Audio-Visual Communication Review.1956. № 4. рр. 171—199.
Tan A. Tan Mass communication theories and research. New York: Macmillan; London: Collier Macmillan. 1986. рр.164—178
Bavelas A. A mathematical model for group structure. Applied Anthropo¬logy. 1948. № 7. рр. 16—30;
Bavelas A. (1950) Communication patterns in task oriented groups. Journal of the Acoustical Society of America. 1950. №57. рр. 251—282
Leavitt H. J. Some effects of certain communication patterns of group per¬formance. Journal of Abnormal and Social Psychology 1951. №46. рр. 38—50
Shaw M. E. Group structure and the behavior of individuals in small groups. Journal of Psychology. 1954. № 38. рр. 139—148
Arquilla, John, and David Ronfeldt. Networks and Netwars: The Future of Terror, Crime, and Militancy. Santa Monica, CA.: RAND, 2001.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital (1st ed.). John Wiley & Sons, Inc. 2016. URL: https://www.drnishikantjha.com/booksCollection/Marketing%204.0_%20Moving%20from%20Traditional%20to%20Digital%20(%20PDFDrive%20).pdf
Sterne, J. Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications. John Wiley & Sons, Inc. 2017
Pradeep, A. K., Appel, A., & Sthanunathan, S.. AI for Marketing and Product Innovation: Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales. Wiley. 2019

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.