УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Ключові слова: маркетинг, менеджмент, цифровий маркетинг, цифрове середовище

Анотація

У статті розглядається управління маркетингом у цифровому середовищі та сучасні стратегії цифрового маркетингу. Зі швидким технологічним прогресом маркетинг значно розвивається. Автори досліджують ключові інструменти та методи цифрового маркетингу, відзначаючи такі тенденції, як нові медіа, мобільні пристрої, креативні технології та покращена аналітика. Вони прогнозують, що цифровий маркетинг перетвориться на пост-цифровий маркетинг, інтегруючи принципи взаємодії, соціально-етичні та цифрові маркетингові принципи, включаючи когнітивний і нейромаркетинг. У дослідженні зроблено висновок, що управління маркетингом, кероване інтегрованим підходом, має важливе значення для управління економікою. Нейромаркетинг і когнітивний маркетинг є значними доповненнями до класичного маркетингу. Надано рекомендації щодо розробки успішних стратегій цифрового маркетингу та їх інтеграції з традиційними методами.

Посилання

Дибчук Л.В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікацій. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Наук. журнал. Серія: Економічні науки: 2018, 21, С. 106–111

Занора В. О. Інтернет та цифровий маркетинг: теоретичні основи. Причорноморські економічні студії. 2018. 36. С. 117-120.

Карпіщенко О.О., Ю.Е. Логінова. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій. Електронний архів Сумського державного університету. URL: http: // essuir.sumdu.edu.ua

Марчук О. О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління. Економіка і суспільство. 2018. № 17. С. 296 - 299

Окландер М. А., Романенко O.O. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 362–371

Романенко Л.Ф. Цифровий маркетинг: сутність та тенденції розвитку. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, 2019, 23, 80-84. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/201

Рубан В. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Вісник ХДУ. Серія «Економічні науки». 2018. Том 1. С. 143-146.

Яцюк Д. В. Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 7. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2010

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Authors: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2017

Marketing 5.0: Technology for Humanity. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2021

Marketing 6.0: The Future Is Immersive. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2023

Marketing Theory. A Student Text. 3rd Edition/ edited by Michael J Baker, Michael Saren. Sage, 2016

Dybchuk L.V. (2018) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi marketynhovykh komunikatsii [Modern digital marketing tools in the marketing communications system]. Visnyk Volynskoho instytutu ekonomiky ta menedzhmentu. Nauk. zhurnal. Seriia: Ekonomichni nauky. - Bulletin of the Volyn Institute of Economics and Management. Scientific journal. Series: Economic Sciences. 21, S. 106–111

Zanora V. O. (2018) Internet ta tsyfrovyi marketynh: teoretychni osnovy [Internet and digital marketing: theoretical foundations]. Prychornomorski ekonomichni studii. - Black Sea Economic Studies. 36. S. 117-120.

Karpishchenko O.O., Yu.E. Lohinova. Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiinyi instrument komunikatsii. [Digital Marketing as an Innovative Communication Tool] Elektronnyi arkhiv Sumskoho derzhavnoho universytetu. - Electronic Archive of Sumy State University. URL: http: // essuir.sumdu.edu.ua

Marchuk O. O. (2018) Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiinyi instrument upravlinnia. [Digital marketing as an innovative management tool] Ekonomika i suspilstvo. - Economy and Society. 17. 296 – 299

Oklander M. A., Romanenko O.O. (2015) Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu. [Specific differences between digital marketing and Internet marketing]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» - Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute". 12. S. 362–371

Romanenko L.F. (2019) Tsyfrovyi marketynh: sutnist ta tendentsii rozvytku [Digital marketing: essence and development trends]. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. 23, 80-84. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/201

Ruban V. V. (2018) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu. [Modern tools of digital marketing] Visnyk KhDU. Seriia «Ekonomichni nauky». - Bulletin of Lviv University of Business and Law. Series "Economic Sciences". 1. S. 143-146.

Yatsiuk D. V. (2015) Tsyfrovyi marketynh: maibutnie marketynhovykh komunikatsii v brendynhu [Digital marketing: the future of marketing communications in branding]. Investytsii: praktyka ta dosvid - Investments: practice and experience. 7. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2010

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2017

Marketing 5.0: Technology for Humanity. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2021

Marketing 6.0: The Future Is Immersive. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Wiley, 2023

Marketing Theory. A Student Text. 3rd Edition/ edited by Michael J Baker, Michael Saren. Sage, 2016

Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Костинець, Ю., & Жуков, С. (2025). УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-158
Розділ
МАРКЕТИНГ