ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ У ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У сучасних умовах геополітичної нестабільності ринок готельно-ресторанного бізнесу потребує апгрейду стратегій підтримки конкурентоспроможності його учасників. Підприємства зазначеної галузі повинні оперативно адаптовуватись до динаміки маркетингової індустрії під впливом цифрових технологій. У дослідженні проаналізовано сучасні маркетингові стратегії готельно-ресторанного бізнесу, у тому числі, контекстна реклама, контент-маркетинг, персоналізовані пропозиції та таргетована реклама на соціальних платформах. Встановлено, що максимальних темпів розвитку наразі набули персоналізована реклама та таргетинг. Розглянуто класифікацію проектних маркетингових стратегій, виокремлено базові стратегії управління ними в контексті цифровізації бізнес-процесів. Досліджено специфіку сучасних інформаційних систем в аспекті формування маркетингових стратегічних рішень для розвитку готельно-ресторанного бізнесу в умовах нестабільності. Обґрунтовано, що в перспективі критично важливими чинниками для залучення нових клієнтів слугуватимуть медіа-інструменти в соціальних мережах та індивідуальний підхід.
Посилання
Ali B. J., Gardi B., Jabbar Othman B., Ali Ahmed S., Burhan Ismael N., Abdalla Hamza P., Anwar G. Hotel service quality: The impact of service quality on customer satisfaction in hospitality. International Journal of Engineering, Business and Management. 2021. №5(3). Рр. 14-28. DOI: https://dx.doi.org/10.22161/ijebm.5.3.2
Azevedo C., Roxo M.T., Brandão A. Sustainable Tourism e-Communication Impact on Tourism Behaviour. In Smart Innovation, Systems and Technologies. Springer Science and Business Media Deutschland GmbH. 2024. №344. Рр. 559-581. https://doi.org/10.1007/978-981-99-0333-7_40
Yang C., Hu J. Seize the Time! How Perceived Busyness Influences Tourists’ Preferences for Destination Advertising Messages. Journal of Travel Research. 2024. №63(3). Рр. 588-605. https://doi.org/10.1177/00472875231164979
Williams J., Hartnett N., Trinh G.. Finding creative drivers of advertising effectiveness with modern data analysis. International Journal of Market Research. 2023. №65(4). Рр. 423-447. https://doi.org/10.1177/14707853221134258
Wang C.L. New frontiers and future directions in interactive marketing: Inaugural Editorial. Journal of Research in Interactive Marketing. 2021. №15(1). Рр. 1–9. https://doi.org/10.1108/JRIM-03-2021-270
Grewal D., Hulland J., Kopalle P.K. The future of technology and marketing: a multidisciplinary perspective. J. of the Acad. Mark. Sci. 48. Рр. 1–8. https://doi.org/10.1007/s11747-019-00711-4
Rust R. T. The future of marketing. International Journal of Research in Marketing. 2020. №37(1). Рр.15–26. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2019.08.002
Özoğlu B., Topal A. Digital Marketing Strategies and Business Trends in Emerging Industries. Digital Business Strategies in Blockchain Ecosystems. Contributions to Management Science. Springer: Cham, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-030-29739-8_18
Peñalba-Aguirrezabalaga C., Sáenz J., Ritala P. Marketing-specific intellectual capital: conceptualization, scale development and empirical illustration. Journal of Intellectual Capital. 2020. №21(6). Рр. 947–984. https://doi.org/10.1108/JIC-05-2019-0095
Verma S., Sharma R., Deb S., Maitra D. Artificial intelligence in marketing: Systematic review and future research direction. International Journal of Information Management Data Insights. 2021. №1(1). https://doi.org/10.1016/j.jjimei.2020.100002
Waqanimaravu M., Arasanmi C. N. Employee training and service quality in the hospitality industry. Journal of Foodservice Business Research. 2020. №23(3). Рр. 216-227. https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850
Zibarzani M., Abumalloh R. A., Nilashi M., Samad S., Alghamdi O. A., Nayer F. K., Akib N. A. M. Customer satisfaction with Restaurants Service Quality during COVID-19 outbreak: A two-stage methodology. Technology in Society. 2022. №70. https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2022.101977
Elshaer A. M., Marzouk A. M. Memorable tourist experiences: the role of smart tourism technologies and hotel innovations. Tourism Recreation Research. 2024. №49(3). С. 445-457. https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203
QR Code Trends & Statistics Report 2023. UNIQODE, 2024. https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-report
Ali, B. J., Gardi, B., Jabbar Othman, B., Ali Ahmed, S., Burhan Ismael, N., Abdalla Hamza, P., & Anwar, G. (2021) Hotel service quality: The impact of service quality on customer satisfaction in hospitality. International Journal of Engineering, Business and Management, no. 5(3), pp. 14-28. Available at: https://dx.doi.org/10.22161/ijebm.5.3.2(in English)
Azevedo, C., Roxo, M.T., & Brandão, A. (2024). Sustainable Tourism e-Communication Impact on Tourism Behaviour. In Smart Innovation, Systems and Technologies. Springer Science and Business Media Deutschland GmbH,no. 344, pp. 559-581. Available at: https://doi.org/10.1007/978-981-99-0333-7_40 (in English)
Yang, C., & Hu, J. (2024). Seize the Time! How Perceived Busyness Influences Tourists’ Preferences for Destination Advertising Messages. Journal of Travel Research, no. 63(3), pp. 588-605. Available at: https://doi.org/10.1177/00472875231164979 (in English)
Williams, J., Hartnett, N., & Trinh, G. (2023). Finding creative drivers of advertising effectiveness with modern data analysis. International Journal of Market Research, no. 65(4), pp. 423-447. Available at: https://doi.org/10.1177/14707853221134258 (in English)
Wang, C.L. (2021). New frontiers and future directions in interactive marketing: Inaugural Editorial. Journal of Research in Interactive Marketing, no. 15(1), pp. 1–9. Available at: https://doi.org/10.1108/JRIM-03-2021-270 (in English)
Grewal, D., Hulland, J., & Kopalle, P.K. (2020). The future of technology and marketing: a multidisciplinary perspective. J. of the Acad. Mark. Sci., no. 48, pp. 1–8. Available at: https://doi.org/10.1007/s11747-019-00711-4 (in English)
Rust, R. T. (2020). The future of marketing. International Journal of Research in Marketing, no. 37(1), pp. 15–26. Available at: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2019.08.002 (in English)
Özoğlu, B., Topal, A. (2020). Digital Marketing Strategies and Business Trends in Emerging Industries. Digital Business Strategies in Blockchain Ecosystems. Contributions to Management Science. Springer, Cham. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-030-29739-8_18 (in English)
Peñalba-Aguirrezabalaga, C., Sáenz, J., & Ritala, P. (2020). Marketing-specific intellectual capital: conceptualization, scale development and empirical illustration. Journal of Intellectual Capital, no. 21(6), pp. 947–984. Available at: https://doi.org/10.1108/JIC-05-2019-0095 (in English)
Verma, S., Sharma, R., Deb, S., & Maitra, D. (2021). Artificial intelligence in marketing: Systematic review and future research direction. International Journal of Information Management Data Insights, 1(1). Available at: https://doi.org/10.1016/j.jjimei.2020.100002 (in English)
Waqanimaravu, M., & Arasanmi, C. N. (2020). Employee training and service quality in the hospitality industry. Journal of Foodservice Business Research, no. 23(3), pp. 216-227. Available at: https://doi.org/10.1080/15378020.2020.1724850 (in English)
Zibarzani, M., Abumalloh, R. A., Nilashi, M., Samad, S., Alghamdi, O. A., Nayer, F. K., & Akib, N. A. M. (2022). Customer satisfaction with Restaurants Service Quality during COVID-19 outbreak: A two-stage methodology. Technology in Society, no. 70. Available at: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2022.101977 (in English)
Elshaer, A. M., & Marzouk, A. M. (2024). Memorable tourist experiences: the role of smart tourism technologies and hotel innovations. Tourism Recreation Research, no. 49(3), pp. 445-457. Available at: https://doi.org/10.1080/02508281.2022.2027203 (in English)
QR Code Trends & Statistics Report 2023. (2024). UNIQODE. Available at: https://www.uniqode.com/blog/qr-code-insights/qr-code-trends-report (in English)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.