СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ В УКРАЇНІ
Анотація
У цій статті розглянуто особливості формування іміджу охоронних компаній в Україні, зокрема вплив соціальних мереж на сприйняття їх цільовою аудиторією. Основна увага буде приділена визначенню ключових факторів успішного просування охоронних послуг в соціальних мережах. В умовах зростання конкуренції та цифрової трансформації, використання соціальних медіа стає невід’ємною частиною стратегії розвитку охоронних компаній. Однак, попри широке застосування соціальних мереж, компанії не завжди досягають бажаних результатів. Ефективність їх використання залежить від багатьох чинників. Ці чинники включають як зовнішні обставини (наприклад, рівень доступу до інтернету, популярність конкретних платформ), так і внутрішні характеристики самих компаній, такі як їх репутація, якість контенту, рівень взаємодії з аудиторією. Соціальні мережі відіграють одну з ключових ролей у формуванні іміджу охоронних компаній та залученні нових клієнтів.
Посилання
Київський міжнародний інститут соціології. Всеукраїнське опитування з цифрової грамотності 2023. URL: https://www.undp.org/uk/ukraine/press-releases/ukrayintsi-staly-chastishe-korystuvatysya-internetom-80-onlayn-shchodnya-sotsopytuvannya (дата звернення: 15.01.2025).
Закон України "Про інформацію" № 2657-XII (1992, 22 жовтня). Відомості Верховної Ради України, (48), 650.
Instagram. Охоронна компанія "Шериф". URL: https://www.instagram.com/sheriff_ohorona/ (дата звернення: 14.01.2025).
Facebook. Sheriff. Рівні можливості. URL: https://www.facebook.com/ohranasheriff/?locale=uk_UA (дата звернення: 15.01.2025).
Wedex. Найпопулярніші соцмережі в Україні 2024. URL: https://wedex.com.ua/ru/blog/samye-populyarnye-sotsseti/ (дата звернення: 15.01.2025).
DataReportal. Digital 2024: Україна. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2024-ukraine (дата звернення: 13.01.2025).
Creativemarketing. Facebook Ads Показник конверсії. URL: https://www.creativemarketingltd.co.uk/blog/facebook-ads-statistics/ (дата звернення: 12.01.2025).
KeyCRM. Як підвищити залученість в Instagram у 2024 році. URL: https://blog.keycrm.app/uk/yak-pidvishhiti-zaluchenist-v-instagram-u-2024-roci/ (дата звернення: 15.01.2025).
Forbes Україна. Аудиторія TikTok в Україні. URL: https://forbes.ua/ru/news/auditoriya-tiktok-v-ukraini-ne-menshe-94-mln-koristuvachiv-kantar-ukraine-25042024-20788 (дата звернення: 15.01.2025).
OneMagnify. Як неактивний аккаунт в соціальній мережі може нашкодити вашому бізнесу. URL: https://www.onemagnify.com/insights/how-inactive-social-media-can-negatively-impact-your-brand (дата звернення: 16.01.2025).
LvBS. Які соцмережі зараз найпопулярніші та як почати там працювати. URL: https://lvbs.com.ua/news/yaki-sotsmerezhi-zaraz-najpopulyarnishi-ta-yak-pochaty-tam-pratsyuvaty/ (дата звернення: 18.01.2025).
Головне оперативне управління Генерального штабу збройних сил україни. Методичні рекомендації з використання соціальних мереж у Збройних Силах України.
URL: https://jurkniga.ua/contents/metodichni-rekomendatsii-z-vykorystannya-sotsialnikh-merezh-u-zbroynikh-silakh-ukraini.pdf (дата звернення: 18.01.2025).
Консультативна місія ЄС в Україні (EUAM Ukraine). Посібник з питань використання соціальних мереж. URL: https://www.euam-ukraine.eu/wp-content/uploads/2020/09/Working-with-Social-Media-Compendium-UKRAINIAN-AUGUST-2020-FOR-PUBLICATION.pdf (дата звернення: 18.01.2025).
Instagram. Сторінка підприємства «Легіон». URL: https://www.instagram.com/p/DEjjBdVNIEH/?img_index=2&igsh=OTdnM28wNWR2ODRr (дата звернення: 18.01.2025).
Instagram. Сторінка підприємства «G4S Limited». URL: https://www.instagram.com/g4slimited?igsh=MTBra2VzYzFjOHlldw== (дата звернення: 18.01.2025).
Kyivskyi mizhnarodnyi instytut sotsiolohii. Vseukrainske opytuvannia z tsyfrovoi hramotnosti 2023. [Kyiv International Institute of Sociology. All-Ukrainian Digital Literacy Survey 2023]. Available at: https://www.undp.org/uk/ukraine/press-releases/ukrayintsi-staly-chastishe-korystuvatysya-internetom-80-onlayn-shchodnya-sotsopytuvannya (accessed: 15.01.2025).
Zakon Ukrainy "Pro informatsiiu" № 2657-XII (1992, 22 zhovtnya). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, (48), 650. [Law of Ukraine "About Information" № 2657-XII (1992, 22 of october). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, (48), 650].
Instagram. Okhoronna kompaniia "Sheryf". [Instagram. Security Company "Sheriff"]. Available at: https://www.instagram.com/sheriff_ohorona/ (accessed: 14.01.2025).
Facebook. Sheriff. Rivni mozhlyvosti. [Facebook. Sheriff. Equal Opportunities]. Available at: https://www.facebook.com/ohranasheriff/?Locale=uk_UA (accessed: 15.01.2025).
Wedex. Naipopuliarnishi sotsmerezhi v Ukraini 2024. [Wedex. The Most Popular Social Networks in Ukraine 2024]. Available at: https://wedex.com.ua/ru/blog/samye-populyarnye-sotsseti/ (accessed: 15.01.2025).
Datareportal. Digital 2024: Ukraine. [Datareportal. Digital 2024: Ukraine]. Available at: https://datareportal.com/reports/digital-2024-ukraine (accessed: 13.01.2025).
Creativemarketing. Facebook Ads Pokaznyk konversii [Creativemarketing. Facebook Ads Conversion Rate]. Available at: https://www.creativemarketingltd.co.uk/blog/facebook-ads-statistics/ (accessed: 12.01.2025).
Keycrm. Yak pidvyshchyty zaluchenist v Instagram u 2024 rotsi. [KeyCRM. How to Increase Engagement on Instagram in 2024]. Available at: https://blog.keycrm.app/uk/yak-pidvishhiti-zaluchenist-v-instagram-u-2024-roci/ (accessed: 15.01.2025).
Forbes Ukraina. Audytoriia tiktok v Ukraini. [Forbes Ukraine. TikTok Audience in Ukraine]. Available at: https://forbes.ua/ru/news/auditoriya-tiktok-v-ukraini-ne-menshe-94-mln-koristuvachiv-kantar-ukraine-25042024-20788 (accessed: 15.01.2025).
OneMagnify. Yak neaktyvnyi akkaunt v sotsialnii merezhi mozhe nashkodyty vashomu biznesu [Onemagnify. How Inactive Social Media Can Negatively Impact Your Brand]. Available at: https://www.onemagnify.com/insights/how-inactive-social-media-can-negatively-impact-your-brand (accessed: 16.01.2025).
Lvbs. Yaki sotsmerezhi zaraz naipopuliarnishi ta yak pochaty tam pratsiuvaty. [LvBS. The Most Popular Social Networks Right Now and How to Start Working There]. Available at: https://lvbs.com.ua/news/yaki-sotsmerezhi-zaraz-najpopulyarnishi-ta-yak-pochaty-tam-pratsyuvaty/ (accessed: 18.01.2025).
Holovne operatyvne upravlinnia Heneralnoho shtabu zbroinykh syl ukrainy. Metodychni rekomendatsii z vykorystannia sotsialnykh merezh u Zbroinykh Sylakh Ukrainy. [Main Operational Directorate of the General Staff of the Armed Forces of Ukraine. Methodological Recommendations on the Use of Social Networks in the Armed Forces of Ukraine.] Available at: https://jurkniga.ua/contents/metodichni-rekomendatsii-z-vykorystannya-sotsialnikh-merezh-u-zbroynikh-silakh-ukraini.pdf (accessed: 18.01.2025).
Konsultatyvna misiia yes v Ukraini (EUAM Ukraine). Posibnyk z pytan vykorystannia sotsialnykh merezh. [EU Advisory Mission in Ukraine (EUAM Ukraine). Handbook on the Use of Social Networks]. Available at: https://www.euam-ukraine.eu/wp-content/uploads/2020/09/Working-with-Social-Media-Compendium-UKRAINIAN-AUGUST-2020-FOR-PUBLICATION.pdf (accessed: 18.01.2025).
Instagram. Storinka pidpryiemstva «Lehion». [Instagram. Сompany page "Legion"]. Available at: https://www.instagram.com/p/dejjbdvnieh/?Img_index=2&igsh=otdnm28wnwr2odrr (accessed: 18.01.2025).
Instagram. Storinka pidpryiemstva «G4S Limited». [Instagram. Сompany page "G4S Limited"]. Available at: https://www.instagram.com/g4slimited?Igsh=mtbra2vzyzfjohlldw== (accessed: 18.01.2025).

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.