НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ ТЕРИТОРІЙ
Анотація
Креативні індустрії є основним фактором економічного розвитку території, формуючи унікальний культурний бренд, сприяючи соціальному збагаченню та залученню інвестицій. Їхній розвиток залежить від використання діджитал-інструментів маркетингу, що забезпечують адаптивність до викликів нестабільного середовища. Напрямками підвищення ефективності є створення цифрового бренду, залучення локальних креаторів, інтеграція гейміфікації, розширення діджитал-промоції подій, застосування штучного інтелекту, розвиток підтримки бізнесу, екологічні ініціативи, інвестиції в інфраструктуру та розвиток платформ співпраці. Реалізація цих інструментів сприяє стійкості, гнучкості й конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, навіть за умов турбулентності. Це підвищує цінності компанії та сприяє залученню аудиторії в умовах постійних змін.
Посилання
Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства / Л. С. Васильченко // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 48-2. - С. 27-30.
Зубченко В. В. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики та напрями впливу на купівельну поведінку / В. В. Зубченко, І. О. Герасименко, Н. О. Осипенко // Економіка і суспільство. - № 60. – 2024. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-20.
Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, Ї. Сетьяван / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. – 208 с.
Kotler Ph. Principles of Marketing / Ph. Kotler, G. Armstrong. – NY.: Global Edition, 2019. – 736 p.
Köves A. Inner drives: Is the future of marketing communications more sustainable when using backcasting? / A. Köves, G. Király // Futures. - Volume 130. – 2021. – P.102755.
Lambin J.-J. Strategic Marketing Management Paperback / J.-J. Lambin // London: McGraw-Hill, 2018. – 341 p.
Сучасний маркетинг у цифровому просторі [Електронний ресурс] : монографія / Н. М. Лисиця, Г. О. Холодний, М. І. Ус [та ін.]. — Електрон. текстові дан. (3,43 МБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. — 204 с.
Шульга О. А. Сучасні інструменти маркетингових інтернет-комунікацій // Підприємництво і торгівля. - № 30. - 2021. – С. 66-71.
Integrated marketing communications. Smart Insights Digital Marketing [Electronic resource]. – Retrieved from: web-site. URL: https://www.smartinsights.com/traffic-building-strategy/integrated-marketingcommunications/.
Caldeira, S., Timmins, F. (2016). Resilience: synthesis of concept analyses and contribution to nursing classifications. International Nursing Review; 63 (2): 191-9. DOI: https://doi.org/10.1111/inr.12268PMID: 27029400.
Connor, K. M., Davidson, J. R. T. (2003). Development of a New Resilience Scale: The Connor-Davidson Resilience Scale (CD-RISC). Depression and Anxiety, 18: 71-82.
Lazos, G. (2018). Rezilientnist: kontseptualizatsiia poniat, ohliad suchasnykh doslidzhen [Resilience: conceptualization of concepts, an overview of modern research]. Aktualni problemy psykholohii Tom 3: Konsultatyvna psykholohiia i psykhoterapiia [Current problems of psychology. Vol. 3: Counselling psychology and psychotherapy];14: 24-64.
Vasylʹchenko L. S. Sutnistʹ ta suchasni tendentsiyi rozvytku marketynhovykh komunikatsiy pidpryyemstva / L. S. Vasylʹchenko // Prychornomorsʹki ekonomichni studiyi. - 2019. - Vyp. 48-2. - S. 27-30.
Zubchenko V. V. Marketynhovi komunikatsiyi v umovakh viyny: vyklyky ta napryamy vplyvu na kupivelʹnu povedinku / V. V. Zubchenko, I. O. Herasymenko, N. O. Osypenko // Ekonomika i suspilʹstvo. - № 60. – 2024. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-20.
Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiynoho do tsyfrovoho / F. Kotler, H. Katardzhaya, YI. Setʹyavan / per. z anhl. K. Kunytsʹkoyi ta O. Zamayevoyi. Kyyiv : Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. – 208 s.
Kotler Ph. Principles of Marketing / Ph. Kotler, G. Armstrong. – NY.: Global Edition, 2019. – 736 p.
Köves A. Inner drives: Is the future of marketing communications more sustainable when using backcasting? / A. Köves, G. Király // Futures. - Volume 130. – 2021. – P.102755.
Lambin J.-J. Strategic Marketing Management Paperback / J.-J. Lambin // London: McGraw-Hill, 2018. – 341 p.
Suchasnyy marketynh u tsyfrovomu prostori [Elektronnyy resurs] : monohrafiya / N. M. Lysytsya, H. O. Kholodnyy, M. I. Us [ta in.]. — Elektron. tekstovi dan. (3,43 MB). — Kharkiv : KHNEU im. S. Kuznetsya, 2023. — 204 s.
Shulʹha O. A. Suchasni instrumenty marketynhovykh internet-komunikatsiy // Pidpryyemnytstvo i torhivlya. - № 30. - 2021. – S. 66-71
Integrated marketing communications. Smart Insights Digital Marketing [Electronic resource]. – Retrieved from: web-site. URL: https://www.smartinsights.com/traffic-building-strategy/integrated-marketingcommunications/.
Caldeira, S., Timmins, F. (2016). Resilience: synthesis of concept analyses and contribution to nursing classifications. International Nursing Review; 63 (2): 191-9. DOI: https://doi.org/10.1111/inr.12268PMID: 27029400.
Connor, K. M., Davidson, J. R. T. (2003). Development of a New Resilience Scale: The Connor-Davidson Resilience Scale (CD-RISC). Depression and Anxiety, 18: 71-82.
Lazos, G. (2018). Rezilientnist: kontseptualizatsiia poniat, ohliad suchasnykh doslidzhen [Resilience: conceptualization of concepts, an overview of modern research]. Aktualni problemy psykholohii Tom 3: Konsultatyvna psykholohiia i psykhoterapiia [Current problems of psychology. Vol. 3: Counselling psychology and psychotherapy];14: 24-64.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.