СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ, РОЛЬ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингова стратегія, цифрова реклама, таргетована реклама, поведінкові особливості, конфіденційність інформації

Анотація

Стаття присвячена розробці ефективних стратегій цифрового маркетингу та ролі таргетованої реклами. Розглянуто ключові етапи формування стратегії цифрового маркетингу, зокрема цільове дослідження ринку, аналіз конкурентів і створення присутності. Особливу увагу приділено таргетованій рекламі, яка забезпечує точний доступ до цільової аудиторії. Визначено її різновиди, формати показу, моделі оплати, ключові цілі, переваги та недоліки, зокрема ризики щодо конфіденційності даних. Охарактеризовано тенденції ринку цифрової реклами у США. Порівняння американського й українського досвіду виявило відмінності у платоспроможності користувачів, вартості реклами, особливостях аудиторії і підходах до регулювання даних. Ці висновки можуть допомогти розробляти ефективні стратегії цифрового маркетингу та виходити на американський ринок.

Посилання

Digital marketing strategies and the impact on customer experience: A systematic review / M. T. Nuseir et al. The Effect of Information Technology on Business and Marketing Intelligence Systems. Cham: Springer, 2023. P. 21–44. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-12382-5_2 (дата звернення: 10.12.2024).

Digital marketing in SMEs via data-driven strategies: Reviewing the current state of research / J. R. Saura et al. Journal of Small Business Management. 2023. Vol. 61, No. 3. P. 1278–1313. URL: https://doi.org/10.1080/00472778.2021.1955127 (дата звернення: 10.12.2024).

Lee H., Cho C. H. Digital advertising: present and future prospects. International Journal of Advertising. 2020. Vol. 39, No. 3. P. 332–341. URL: https://doi.org/10.1080/02650487.2019.1642015 (дата звернення: 10.12.2024).

Lee C. L. Precise advertising based on people flow analysis using low-power mobile devices. System Innovation for an Artificial Intelligence Era. London: CRC Press, 2024. P. 249–252. URL: https://doi.org/10.1201/9781003514831 (дата звернення: 10.12.2024).

Rafieian O., Yoganarasimhan H. Targeting and privacy in mobile advertising. Marketing Science. 2021. Vol. 40, No. 2. P. 193–218. URL: https://doi.org/10.1287/mksc.2020.1235 (дата звернення: 10.12.2024).

Johnson G. A., Shriver S. K., Du S. Consumer privacy choice in online advertising: Who opts out and at what cost to industry? Marketing Science. 2020. Vol. 39, No. 1. P. 33–51. URL: https://doi.org/10.1287/mksc.2019.1198 (дата звернення: 10.12.2024).

Faruk M., Rahman M., Hasan S. How digital marketing evolved over time: A bibliometric analysis on Scopus database. Heliyon. 2021. Vol. 7, No. 12. Article e08603. URL: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e08603 (дата звернення: 10.12.2024).

Digital Ad Spend – Statistics and Trends (2024 Update). Theb2bhouse. URL: https://www.theb2bhouse.com/digital-ad-spend-statistics-and-trends/ (дата звернення: 10.12.2024).

Mobile app marketing strategies for startups. Digital Ocean. URL: https://www.digitalocean.com/resources/articles/mobile-app-marketing (дата звернення: 10.12.2024).

Advertising in the US - Statistics and Facts. Publift. URL: https://www.publift.com/blog/advertising-in-us (дата звернення: 10.12.2024).

Leading benefits of targeted advertising according to consumers in the United States as of March 2021. Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/1308972/leading-targeted-advertising-benefits-us/ (дата звернення: 10.12.2024).

Adsense CPC Rates by Country 2024. World Population Review. URL: https://worldpopulationreview.com/country-rankings/adsense-cpc-rates-by-country (дата звернення: 10.12.2024).

Особливості PPC-реклами в США. Web Marketing. URL: https://webmarketing.ua/uk/cases-uk/osoblyvosti-ppc-reklamy-v-ssha/ (дата звернення: 10.12.2024).

Калаченкова К. О., Бородата К. В. Захист персональних даних у процесі використання таргетованої реклами. Аналітично-порівняльне правознавство. 2023. № 3. P. 17–21. URL: https://doi.org/10.24144/2788-6018.2023.03.2 (дата звернення: 10.12.2024).

Nuseir, M. T., El Refae, G. A., Aljumah, A., Alshurideh, M., Urabi, S., & Kurdi B. A. (2023) Digital marketing strategies and the impact on customer experience: A systematic review. In The Effect of Information Technology on Business and Marketing Intelligence Systems (pp. 21–44). Cham: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-031-12382-5_2 (accessed December 10, 2024)

Saura, J. R., Palacios-Marqués, D., & Ribeiro-Soriano, D. (2023) Digital marketing in SMEs via data-driven strategies: Reviewing the current state of research. Journal of Small Business Management, 61(3), 1278–1313. Available at: https://doi.org/10.1080/00472778.2021.1955127

Lee, H., & Cho C. H. (2020) Digital advertising: present and future prospects. International Journal of Advertising, 39(3), 332–341. Available at: https://doi.org/10.1080/02650487.2019.1642015

Lee, C. L. (2024) Precise advertising based on people flow analysis using low-power mobile devices. In System Innovation for an Artificial Intelligence Era. (pp. 249–252). London: CRC Press. Available at: https://doi.org/10.1201/9781003514831

Rafieian, O., & Yoganarasimhan, H. (2021) Targeting and privacy in mobile advertising. Marketing Science, 40(2), 193–218. Available at: https://doi.org/10.1287/mksc.2020.1235

Johnson, G. A., Shriver, S. K., & Du, S. (2020) Consumer privacy choice in online advertising: Who opts out and at what cost to industry?. Marketing Science, 39(1), 33–51. Available at: https://doi.org/10.1287/mksc.2019.1198

Faruk, M., Rahman, M., & Hasan, S. (2021) How digital marketing evolved over time: A bibliometric analysis on Scopus database. Heliyon, 7(12), Article e08603. Available at: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e08603

Theb2bhouse. (2024). Digital Ad Spend – Statistics and Trends (2024 Update). Available at: https://www.theb2bhouse.com/digital-ad-spend-statistics-and-trends/

Digital Ocean. (2024). Mobile app marketing strategies for startups. Available at: https://www.digitalocean.com/resources/articles/mobile-app-marketing

Publift. (2024). Advertising in the US – Statistics and Facts. Available at: https://www.publift.com/blog/advertising-in-us

Statista. (2024). Leading benefits of targeted advertising according to consumers in the United States as of March 2021. Available at: https://www.statista.com/statistics/1308972/leading-targeted-advertising-benefits-us/

World Population Review. (2024). Adsense CPC Rates by Country 2024. Available at: https://worldpopulationreview.com/country-rankings/adsense-cpc-rates-by-country

Web Marketing. (2023) Osoblyvosti PPC-reklamy v SShA [Features of PPC advertising in the USA]. Available at: https://webmarketing.ua/uk/cases-uk/osoblyvosti-ppc-reklamy-v-ssha/

Kalachenkova, K. O., & Borodata, K. V. (2023) Zakhyst personalnykh danykh u protsesi vykorystannia tarhetovanoi reklamy [Protection of personal data in the process of using targeted advertising]. Analitychno-porivnialne pravoznavstvo – Analytical and comparative law, (3), 17–21. Available at: https://doi.org/10.24144/2788-6018.2023.03.2

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Пашняк, І., & Ус, М. (2024). СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ, РОЛЬ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ. Економіка та суспільство, (69). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5175
Розділ
МАРКЕТИНГ