УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Анотація
У статті розглядається вплив цифрових технологій на управління брендом у сучасному конкурентному середовищі. Проаналізовано роль цифрової трансформації, зокрема штучного інтелекту, автоматизації та аналітики великих даних, у створенні нових можливостей для розвитку бізнесу. Виокремлено ключові виклики, пов’язані з адаптацією брендових стратегій до цифрових змін, зокрема підвищенням вимог споживачів та посиленням конкуренції. Розглянуто основні етапи формування стратегії бренду: визначення принципів і цілей, розробка візуальної ідентичності, формування споживацького досвіду, інтеграція соціальної відповідальності та управління репутацією. Особливу увагу приділено цифровим інструментам, таким як контент-маркетинг, SEO-оптимізація та реклама в цифрових каналах, які сприяють підвищенню видимості бренду та залученню цільової аудиторії. Досліджено специфіку застосування цифрових технологій у сегменті B2B, а також їх вплив на маркетингові стратегії агропідприємств. Автори підкреслюють важливість створення цілісної екосистеми цифрового маркетингу, яка забезпечує сталий розвиток, зміцнення споживацької лояльності та підвищення конкурентоспроможності продукції. Зроблено висновок про необхідність стратегічного підходу до управління брендом у цифрову еру для досягнення довгострокового успіху.
Посилання
Буряков С.С. Брендинг как основа для формирования маркетинговой идентичности территориального развития. Харківський регіональний інститут державного управління. 2017. URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-1-2/doc/2/11.pdf (дата звернення: 01.12.2024).
Глоба М., Зозульов О. Підходи до проведення бренд-аудиту. Маркетинг і реклама. 2021. № 10-11 (301-302). С. 58-66
Дульська І. В. Цифрові технології як каталізатор економічного зростання. Економіка і прогнозування. 2015. № 2. С. 119–133. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2015_2_11 (дата звернення: 04.12.2024).
Кислицька І. Сучасні тенденції іноземного інвестування в агробізнес України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. 2018. Вип. 2 (71). С. 49–53. URL: https://visnykgeo.knu.ua/?page_id=6011〈=uk (дата звернення: 05.12.2024).
Смерічевський С. Ф., Петропавловська С. Є., Радченко О. А. Бренд-менеджмент: навч. посіб. за заг. ред. С. Ф. Смерічевського, С. Є. Петропавловської, О. А. Радченко. Київ: НАУ, 2019. 156 с.
Шевченко О.Л. Бренд-менеджмент: навч. посіб. О.Л. Шевченко. К.: КНЕУ, 2010. 395 с.
Aaker D.A, Yohimshtayler, E. (2003). BrandLeadership: a New Concept of Branding.
Jennifer Aaker (Journal of Marketing Research, 8/97, pp. 347 – 356.
Keller K.L. (1993), Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity, Journal of Marketing. Vol. 57. No. 1, 1-22.
Moklyak M.V., Popova Yu.M., Shinkarenko R.V. Brand as the main marketing direction of enterprises activity. Marketing and Management of Innovations. 2016. № 2. Р. 22-30
Stelzner M. 2012 Social Media Marketing Industry Report. How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses. Social media examiner, 2012. 42 р.
Buryakov S.S. Branding as the foundation for forming the marketing identity of territorial development. Kharkiv Regional Institute of Public Administration. 2017. URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-1-2/doc/2/11.pdf (accessed: 01.12.2024). (in Ukrainian)
Globa M., Zozulyov O. Approaches to conducting brand audit. Marketing and Advertising. 2021. No. 10-11 (301-302). Pp. 58-66.(in Ukrainian)
Dulskaya I.V. Digital technologies as a catalyst for economic growth. Economics and Forecasting. 2015. No. 2. Pp. 119–133. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2015_2_11 (accessed: 04.12.2024). (in Ukrainian)
Kyslytska I. Current trends in foreign investment in Ukraine's agribusiness. Bulletin of Taras Shevchenko Kyiv National University. Geography. 2018. Issue 2 (71). Pp. 49–53. URL: https://visnykgeo.knu.ua/?page_id=6011〈=uk (accessed: 05.12.2024).(in Ukrainian)
Smerichevskyi S.F., Petropavlovska S.Ye., Radchenko O.A. Brand management: study guide. Edited by S.F. Smerichevskyi, S.Ye. Petropavlovska, O.A. Radchenko. Kyiv: NAU, 2019. 156 p. (in Ukrainian)
Shevchenko O.L. Brand management: study guide. O.L. Shevchenko. Kyiv: KNEU, 2010. 395 p.(in Ukrainian)
Aaker D.A., Yohimshtayler, E. (2003). Brand Leadership: A New Concept of Branding.
Jennifer Aaker (Journal of Marketing Research, 8/97, pp. 347–356.
Keller K.L. (1993), Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity, Journal of Marketing. Vol. 57. No. 1, 1-22.
Moklyak M.V., Popova Yu.M., Shinkarenko R.V. Brand as the main marketing direction of enterprises activity. Marketing and Management of Innovations. 2016. No. 2. Pp. 22-30.
Stelzner M. 2012 Social Media Marketing Industry Report. How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses. Social Media Examiner, 2012. 42 p.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.