ПРОГРАМУВАННЯ ВРАЖЕНЬ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Анотація
Стаття присвячена актуальним проблемам пошуку нових інноваційних шляхів розвитку ресторанного бізнесу України в умовах повномасштабної війни, економічної кризи та масової міграції населення. Проаналізовано сучасні нові тенденції функціонування закладів ресторанного господарства, які сформувалися під впливом суттєвих змін споживчого попиту. Досліджено перспективи взаємодії суб’єктів ресторанного бізнесу зі споживачами ресторанних послуг через впровадження концепції програмування вражень гостей. Окреслено основні етапи впровадження даної концепції у діяльність закладів, запропоновано визначальні компоненти лояльності споживачів до підприємств ресторанного господарства. Розроблено інструмент трансформації сфер відповідальності персоналу підприємства ресторанного господарства у процесі інкорпорації концепції програмування вражень споживачів.
Посилання
Герасимлюк М. В., Полівода О. А. Роль запровадження інновацій в діяльність підприємств готельно-ресторанного господарства у подоланні наслідків коронавірусної кризи. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 58-1. С. 113–119.
Юринець З. В., Байда Б. Ф., Бірюкова Ю. А. Управління стратегічним бізнес-потенціалом підприємств готельно-ресторанного господарства. Економіка та суспільство. 2023. № 58. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-97
Моргулець О. Б., Нишенко О. В. Готельно-ресторанний бізнес України у довоєнний, воєнний та післявоєнний період. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2023. № 8. С. 88–96.
Балацька Н. Ю Концепція економіки вражень в розвитку підприємств ресторанного бізнесу. Поділянський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. 2019. № 31. С. 89-97. DОІ: http://dx.doi.org/10.37406/2706-9052-2019-2-13.
Horng J.-S., Hsu, H. A holistic aesthetic experience model: Creating a harmonious dining environment to increase customers’ perceived pleasure. Journal of Hospitality and Tourism Management. 2020. Vol. 45. Р. 520-534. doi:10.1016/j.jhtm.2020.10.006.
Камушков О., Ткач В., Язіна В. Економіка вражень у готельно-ресторанному господарстві. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2021. № 7. С. 34-42.
National Restaurant Association Show. Workshop #2: Navigating the Restaurant Technology Landscape. 2023. URL: https://www.nationalrestaurantshow.com/why-attend/new-workshops.
Gerasimlyuk M., Polivoda O. The role of introducing innovations in the activities of hotel and restaurant enterprises in overcoming the consequences of the coronavirus crisis. Black Sea Economic Studies. 2020. No 58-1. Р. 113–119.
Yurynets Z., Baida B., Biriukova Yu. Management of strategic business potential of business potential of hotel and restaurant enterprises. Economy and society. 2023. №58. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-97.
Morhulets O., Nyshenko O. Hotel and restaurant business of Ukraine in the pre-war period, war and post-war period. Tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe. 2023. No 8, Р.88–96.
Balatska N. The concept of economy of impressions in the development of restaurant business enterprises. Podilyanskyi Visnyk: agriculture, technology, economy. 2019. No. 31. P. 89-97. Doi: http://dx.doi.org/10.37406/2706-9052-2019-2-13.
Horng J.-S., Hsu, H. A holistic aesthetic experience model: Creating a harmonious dining environment to increase customers’ perceived pleasure. Journal of Hospitality and Tourism Management. 2020. Vol. 45. Р. 520-534. doi:10.1016/j.jhtm.2020.10.006.
Kamushkov O., Tkach V., Yazina V. Economy of impressions in the hotel and restaurant business. Taurian Scientific Herald. Series: Economy. 2021. No. 7. P. 34-42.
National Restaurant Association Show. Workshop #2: Navigating the Restaurant Technology Landscape. 2023. URL: https://www.nationalrestaurantshow.com/why-attend/new-workshops.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.