МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КАНАЛІВ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ

Ключові слова: Інтернет-торгівля, канал збуту, цільова аудиторія, ринок, конкуренція, реклама

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням обґрунтування методичних підходів щодо формування каналів Інтернет-торгівлі. Охарактеризовано основні засоби просування та збуту товарів в мережі Інтернет. Розглянуто сутність поняття торговельної площадки. Визначено етапи вибору оптимальних каналів збуту (постановка цілей торговельної діяльності в мережі Інтернет; визначення бюджету рекламної кампанії та термінів досягнення результатів; вибір цільової аудиторії та складання профілю потенційного клієнта; аналіз ринку та конкурентів; тестування обраних каналів збуту). Визначено основні канали збуту в мережі Інтернет окремо для товарів промислового та споживчого призначення. Запропоновано систему показників оцінки ефективності каналів збуту товарів, за якою проводиться аналіз комунікаційної політики обраних каналів збуту товарів в мережі Інтернет.

Посилання

11 каналів продажів: розвиваємо бізнес в e-commerce ефективно. URL: https://shop-express.ua/ukr/blog/sales-channels/

Як ставити цілі в інтернет-маркетингу. URL: https://zet.in.ua/statistika-2/rynok-it/rynok-internet-torgovli-v-ukraine/

Цілі просування. URL: https://www.ranktracker.com/uk/blog/how-to-set-goals-in-internet-marketing/

Євсейцева О. С., Меркулова Д. Д. Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживача. Економіка та держава. 2019. № 3. С. 107–113.

Ефективні канали продажів. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/ehffektivnye-kanaly-prodazh

Дубовик О. В. Концептуальні засади Інтернет-реклами торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 11 (101). С. 71–76.

Типологія маркетплейсів: 4 види для розуміння ринку з прикладами. URL: https://ru.wiki.rademade.com/4-typology-of-marketplaces

Аналіз трафіку: як стати ближчим до бізнесу. URL: https://webpromoexperts.net/ua/blog/analiz-trafika-kak-stat-blizhe-k-biznesu/

11 kanaliv prodazhiv: rozvyvaiemo biznes v e-commerce efektyvno [11 sales channels: we develop business in e-commerce effectively]. Available at: https://shop-express.ua/ukr/blog/sales-channels/

Yak stavyty tsili v internet-marketynhu [How to set goals in Internet marketing]. Available at: https://zet.in.ua/statistika-2/rynok-it/rynok-internet-torgovli-v-ukraine/

Tsili prosuvannia [Promotion goals]. Available at: https://www.ranktracker.com/uk/blog/how-to-set-goals-in-internet-marketing/

Yevseitseva O. S., Merkulova D. D. (2019) Tarhetynh – tsilespriamovanyi vplyv na spozhyvacha [Targeting is a purposeful influence on the consumer]. Ekonomika ta derzhava – Economy and the state, vol. 3, pp. 107–113.

Efektyvni kanaly prodazhiv [Effective sales channels]. Available at: https://elit-web.ua/ua/blog/ehffektivnye-kanaly-prodazh

Dubovyk O. V. (2009) Kontseptualni zasady Internet-reklamy torhovelnoho pidpryiemstva [Conceptual principles of Internet advertising of a trade enterprise]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of the economy, vol. 11 (101), pp. 71–76.

Typolohiia marketpleisiv: 4 vydy dlia rozuminnia rynku z prykladamy [Typology of marketplaces: 4 types for understanding the market with examples]. Available at: https://ru.wiki.rademade.com/4-typology-of-marketplaces

Analiz trafiku: yak staty blyzhchym do biznesu [Traffic analysis: how to get closer to business]. Available at: https://webpromoexperts.net/ua/blog/analiz-trafika-kak-stat-blizhe-k-biznesu/

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Семенова, Т., & Ляшенко, М. (2024). МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КАНАЛІВ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-101
Розділ
МАРКЕТИНГ