СТРАТЕГІЧНІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ СПОЖИВЧОЮ ЦІННІСТЮ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ТА ГЛОБАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА
Анотація
У статті досліджено підходи до формування та управління споживчою цінністю в сучасних умовах цифрових трансформацій і глобалізаційних процесів. Доведено важливість розуміння споживчих потреб у глобалізованому світі та використанню аналітичних інструментів для створення індивідуалізованих ціннісних пропозицій. Встановлено, що аналіз споживчих поведінкових моделей є важливим аспектом маркетингових досліджень. Виокремлено важливі актуальні причини: зміни в споживацьких очікуваннях і поведінці, конкуренція і диференціація, покращення споживчого досвіду, ефективність бізнес-процесів, технологічні тренди і цифровізація, сталий розвиток і соціальна відповідальність. Наведено процес визначення і дослідження ключових поведінкових моделей і етапи впливу моделей на управлінські рішення. Наведено приклади і результати впровадження стратегій на основі моделей поведінкової науки.
Посилання
Barney J.B. & Hesterly W.S. (2020). Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts and Cases. 7th Edition. Pearson.
Fornell C. & Larcker D.F. (2019). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research. № 56(5). Рр. 717−732.
Grewal D. & Levy M. (2023). Emerging trends in marketing strategy and consumer behavior. Journal of Retailing and Consumer Services. № 64. Рр. 102−119.
Hitt M.A., Ireland R.D. & Hoskisson R. E. (2021). Strategic Management: Concepts and Cases: Competitiveness and Globalization. 13th Edition. Cengage Learning.
Kotler P. & Keller K.L. (2020). Marketing Management. 15th Edition. Pearson.
Kumar V. & Shah D. (2021). Broadening the understanding of customer value: A comprehensive review and future research agenda. Journal of Marketing. № 85(2). Рр. 123−148.
Lemon K.N. & Verhoef P.C. (2020). Understanding customer experience throughout the customer journey. Journal of Marketing. № 84(4). Рр. 69−96.
Mullins J.W. & Komisar R. (2021). The New Business Road Test: What Entrepreneurs and Investors Should Do Before Launching a Lean Start-up. 4th Edition. Pearson.
Rust R. T. & Huang M.-H. (2022). The service value chain: A new model of customer value creation. Journal of Service Research. № 24(1). Рр. 45−60.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.