ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ

Ключові слова: поведінка споживачів, управління поведінкою споживачів, сучасні маркетингові інструменти, цифрові маркетингові інструменти, електронний маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, контент-маркетинг, пошукова оптимізація

Анотація

Наукова стаття присвячена питанням дослідження поведінки споживачів за допомогою сучасних маркетингових інструментів. Автором доведено, що у сучасному динамічному цифровому світі, де конкуренція є жорсткою, а ринкові тенденції постійно змінюються, для розвитку бізнесу необхідно мати всебічне розуміння поведінки споживачів та вміти ефективно керувати нею. Це пов'язано з жорсткою конкуренцією та постійними змінами ринкових тенденцій. Метою написання статті є обґрунтування особливостей дослідження поведінки споживачів за допомогою сучасних маркетингових інструментів. Це дослідження вивчає складний взаємозв'язок між використанням інноваційних маркетингових стратегій у цифровій сфері та регулюванням поведінки споживачів. Намагаючись з'ясувати, як бізнес може ефективно долати перешкоди, пов'язані з цифровою екосистемою, у науковій статті використовуються як емпіричні дані, так і теоретичні засади. Використовуючи результати опитувань, автором ідентифіковані основні маркетингові інструменти. Результати досліджень дозволяють зазначити, що сучасні маркетингові інструменти здійснюють вагомий вплив на управління поведінкою споживачів у цифрову епоху. Використовуючи аналіз на основі даних, персоналізовану тактику та багатоканальні методи, компанії можуть успішно приваблювати споживачів, зміцнювати прихильність до бренду та досягати тривалого розширення на ринку, що постійно зростає в умовах конкуренції. Також встановлено, що етичні проблеми, пов'язані з недоторканністю приватного життя споживачів, є надзвичайно важливими, це підкреслює необхідність для компаній дотримуватися етичних принципів і надавати пріоритет довірі споживачів у своїх маркетингових зусиллях. За результатами проведеного дослідження доцільно виокремити наступні аргументи: вдосконалені маркетингові інструменти формують вподобання споживачів і впливають на рішення про покупку, що робить цифрову сферу важливою частиною управління поведінкою споживачів; сучасні маркетингові інструменти мають великий потенціал, але організації повинні подолати значні перешкоди, щоб належним чином використовувати їх; швидкий розвиток цифрових технологій підкреслює необхідність для організацій бути гнучкими та адаптивними в цифровій сфері. Підтримка конкурентоспроможності та актуальності в цифрову епоху вимагає інновацій та обізнаності в тенденціях.

Посилання

Appleby, J.D., Donovan, C., Macdonald, C., Timelin, B. (2022). Opportunities for e-commerce success in Europe: Retail media networks. Retrieved from www.mckinsey.com: https://www.mckinsey.com/capabilities/growth-marketing-and-sales/our-insights/opportunities-for-e-commerce-success-in-europe-retail-media-networks (Accessed 15.04.2024).

Bala, D.M., Verma, M.D. (2018). A Critical Review of Digital Marketing. International Journal of Management, IT & Engineering, 1-19 (Accessed 15.03.2024).

Basu, R., Lim, W. M., Kumar, A., Kumar, S. (2023). Marketing analytics: The bridge between customer psychology and marketing decision‐making. Wiley Periodicals LLC, 2588–2611 (Accessed 05.04.2024).

Chaffey, D. (2024). 2024 essential digital marketing tools [Infographic]. Retrieved from www.smartinsights.com: https://www.smartinsights.com/digital-marketing-platforms/essential-digital-marketing-tools-infographic/ (Accessed 20.04.2024).

Clark, S. (2023). How AI and Data Analytics Drive Personalization Strategies. Retrieved from www.cmswire.com: https://www.cmswire.com/customer-experience/how-ai-and-data-analytics-drive-personalization-strategies/ (Accessed 20.03.2024).

Coffed, K. (2018). Widening Gap Between Consumer Expectations and Reality in Personalization Signals Warning for Brands, Accenture Interactive Research Finds. Retrieved from newsroom.accenture.com: https://newsroom.accenture.com/news/2018/widening-gap-between-consumer-expectations-and-reality-in-personalization-signals-warning-for-brands-accenture-interactive-research-finds (Accessed 02.04.2024).

Dencheva, V. (2023). CX personalization & optimization revenue worldwide 2020-2026. Easten United States: www.statista.com (Accessed 25.03.2024).

Fernandez, J. A., Bin, X., & Dongsheng, Z. (2018). China’s Digital Revolution. Retrieved from www.ceibs.edu: https://www.ceibs.edu/alumni-magazine/china%E2%80%99s-digital-revolution (Accessed 26.03.2024).

Haleem, A., Javaid, M., Qadri, M.A., Singh, R.P., & Suman, R. (2022). Artificial intelligence (AI) applications for marketing: A literature-based study. International Journal of Intelligent Networks, 119-132 (Accessed 08.04.2024).

Lund, J. (2024). How customer experience drives digital transformation. Retrieved from www.superoffice.com: https://www.superoffice.com/blog/digital-transformation/ (Accessed 15.04.2024).

Neslin, S.A. (2022). The omnichannel continuum: Integrating online and offline channels along the customer journey. Journal of Retailing, 111-132 (Accessed 12.03.2024).

Petrescu, M., Krishen, A., Bui, M. (2020). The internet of everything: implications of marketing analytics from a consumer policy perspective. Journal of Consumer Marketing, 675–686 (Accessed 29.03.2024).

Swinscoe, A. (2023). The state of customer engagement: progress, work to be done and a delicate balance. Retrieved from www.forbes.com: https://www.forbes.com/sites/adrianswinscoe/2023/04/17/the-state-of-customer-engagement-progress-work-to-be-done-and-a-delicate-balance/?sh=70becbd834a8 (Accessed 15.04.2024).

Whitney, L. (2021). Data privacy is a growing concern for more consumers. Retrieved from www.techrepublic.com: https://www.techrepublic.com/article/data-privacy-is-a-growing-concern-for-more-consumers/ (Accessed 15.03.2024).

Переглядів статті: 12
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Хао, Л. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-52
Розділ
МАРКЕТИНГ