РОЛЬ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПАНІЙ

Ключові слова: конкурентоспроможність, фінансові показники, рентабельність, телекомунікаційна компанія, персоналізація, користувач

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням використання персоналізованих цінових пропозицій у телекомунікаційній галузі як інструменту підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано вплив персоналізації на ключові фінансові показники компаній, такі як дохідність, рентабельність та інвестиційна привабливість. Особлива увага приділена ефективності маркетингових кампаній, що завдяки таргетованому підходу сприяють збільшенню конверсії продажів та оптимізації рекламних бюджетів. Окреслено регуляторні та етичні питання, зокрема захист персональних даних відповідно до українського законодавства та GDPR. Також досліджено роль технологій штучного інтелекту та великих даних у формуванні індивідуальних пропозицій для споживачів. Визначено перспективи подальших досліджень, спрямованих на вдосконалення персоналізації та її вплив на ринок.

Посилання

Виноградова О. В., Євтушенко Н. О., Дрокіна Н. І., Іртлач М. О., Корнійчук В. Є., Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 1 (31). С. 130–140.

Гудзь О. Є., Сазонова С. В. Управління наданням загальнодоступних послуг в телекомунікаційній сфері: навч. посіб. Львів: Ліга-Прес, 2018. 144 с.

Недопако Н. М. Управління маркетинговою діяльністю телекомунікаційних підприємств в умовах диджиталізації: дис.... д-ра філософії: 073 Менеджмент. Київ, 2024. 197 с.

Нестеренко С. С. Вдосконалення управління конкурентоспроможності телекомунікацій компаній в умовах інноваційного розвитку. Економічні науки. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 11. С. 56–60.

Писар Н. Б., Корженівська В. Г., Дрокіна Н. І. Теоретико-методологічні підходи маркетингу до аналізу ринку телекомунікаційних підприємств. Економічний простір. 2021. №170. С. 28–33. DOI: https: // doi. org / 10.32782 / 2224–6282 / 170–5.

Anderson S., Baik A., Larson N. Price Discrimination in the Information Age: Prices, Poaching, and Privacy with Personalized Targeted Discounts Get access Arrow. The Review of Economic Studies. 2023. Vol. 90, Is. 5, P. 2085–2115. DOI: https: // doi. org / 10.1093 / restud / rdac073.

Calzada J., García-Mariñoso B., Suárez D. Do telecommunications prices depend on consumer engagement? Information Economics and Policy. 2023. Vol. 62. DOI: https: // doi. org / 10.1016 / j. infoecopol. 2023.

Capponi G., Corrocher N., Zirulia L. Personalized pricing for customer retention: Theory and evidence from mobile communication. Telecommunications Policy. 2021. Vol. 45. Is. 1. DOI: https: // doi. org / 10.1016 / j. telpol. 2020.102069.

Choe C., King S. and Matsushima N. (2018) Pricing with cookies: Behavior-based price discrimination and spatial competition. Management Science, vol. 64, no. 12, pp. 5669–5687.

Vynohradova, O. V., Yevtushenko, N. O., Drokinа, N. I., Irtlach, M. O., & Korniichuk, V. Ye. (2020). Shliakhy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti na rynku telekomunikatsiinykh posluh Ukrainy [Ways to increase competitiveness in the telecommunications services market of Ukraine]. Ekonomika. Menedzhment. Biznes – Economy. Management. Business, vol. 1 (31), рр. 130–140.

Hudz, O. Ye., & Sazonova, S. V. (2018). Upravlinnia nadanniam zahalnodostupnykh posluh v telekomunikatsiinii sferi [Management of the provision of public services in the telecommunications sector]. Lviv: Liga-Press. 144 р. (in Ukrainian)

Nedopako, N. M. (2024). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu telekomunikatsiinykh pidpryiemstv v umovakh dyzhytalizatsii [Management of marketing activities of telecommunications enterprises in the context of digitalization] (Doctoral dissertation). Kyiv. 197 р. (in Ukrainian).

Nesterenko, S. S. (2019). Vdoskonalennia upravlinnia konkurentospromozhnosti telekomunikatsiinykh kompanii v umovakh innovatsiinoho rozvytku [Improvement of competitiveness management of telecommunications companies in the conditions of innovative development]. Ekonomichni nauky. Investytsii: praktyka ta dosvid – Economic sciences. Investments: practice and experience, vol. 11, рр. 56–60.

Pysar, N. B., Korzhenivska, V. H., & Drokinа, N. I. (2021). Teoretyko-metodolohichni pidkhody marketynhu do analizu rynku telekomunikatsiinykh pidpryiemstv [Theoretical and methodological approaches of marketing to the analysis of the telecommunications market]. Ekonomichnyi prostir – Economic space, vol. 170, рр. 28–33. https: // doi. org / 10.32782 / 2224–6282 / 170–5.

Anderson, S., Baik, A., & Larson, N. (2023). Price discrimination in the information age: Prices, poaching, and privacy with personalized targeted discounts. The Review of Economic Studies, vol. 90 (5), рр. 2085–2115. https: // doi. org / 10.1093 / restud / rdac073.

Calzada, J., García-Mariñoso, B., & Suárez, D. (2023). Do telecommunications prices depend on consumer engagement? Information Economics and Policy, vol. 62. https: // doi. org / 10.1016 / j. infoecopol. 2023.

Capponi, G., Corrocher, N., & Zirulia, L. (2021). Personalized pricing for customer retention: Theory and evidence from mobile communication. Telecommunications Policy, vol. 45 (1). https: // doi. org / 10.1016 / j. telpol. 2020.102069.

Choe, C., King, S., & Matsushima, N. (2018). Pricing with cookies: Behavior-based price discrimination and spatial competition. Management Science, vol. 64 (12), рр. 5669–5687.

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Нечитайло , Б. (2024). РОЛЬ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПАНІЙ. Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-30
Розділ
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ