ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ МАШИННОГО НАВЧАННЯ ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПОВЕДІНКУ КОРИСТУВАЧІВ ІТ-ПРОДУКТІВ
Анотація
Останній період п'ятої технологічної революції, характеризується широким застосуванням штучного інтелекту (ШІ) у всіх секторах економіки, створює нові виклики та можливості для користувачів і розробників ІТ-продуктів. Дослідження показують, як ШІ трансформує поведінку користувачів, особливо в контексті їхньої взаємодії з цифровими продуктами та послугами. Досліджено зміну в очікуваннях і поведінці користувачів щодо персоналізації інтерфейсів і контенту, враховуючи їх індивідуальні уподобання та історію взаємодії. Результати цієї роботи мають на меті забезпечити розробникам ІТ-продуктів, аналітикам та менеджерам по продукту (продакт-менеджерам) цінні інсайти для формування стратегій, які дозволяють максимально ефективно реагувати на зміни у поведінці споживачів у рамках нової технологічної революції, використовуючи потенціал ШІ.
Посилання
Bostrom, Nick (2014). Superintelligence: Paths, Dangers, Strategies. Oxford: Oxford University Press.
Brynjolfsson, Erik, and Andrew McAfee (2014). The Second Machine Age: Work, Progress, and Prosperity in a Time of Brilliant Technologies. New York: W.W. Norton & Company.
Lee, Kai-Fu. (2018) AI Superpowers: China, Silicon Valley, and the New World Order. Boston: Houghton Mifflin Harcourt.
Marr, Bernard (2019) Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used AI and Machine Learning to Solve Problems. Wiley.
Davenport, Thomas H., and Ronny Kohavi. (2018) "The Industrialization of Analytics." Journal of Business Analytics 1, no. 1 (2018): 29-38 pp..
Pérez, C. (2002). Technological Revolutions and Financial Capital: The Dynamics of Bubbles and Golden Ages. Cheltenham: Edward Elgar Publishing.
Авторське право (c) 2024 Роман Зварич, Тарас Лісович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.