АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
Анотація
Стаття присвячена аналізу можливостей використання виставкової діяльності як інструменту просування продукції виробничих підприємств на міжнародному ринку. Проаналізовано доцільність участі у виставках для підприємств різного масштабу. Визначено основні тенденції розвитку виставкової індустрії у світі та Україні, її роль при виході з кризи, пов'язаною з пандемією. Надані рекомендації та пропозиції щодо вибору міжнародних виставок. Особлива увага надана аналізу існуючих міжнародних заходів, в результаті якого їх систематизовано за різними напрямками. Також у статті висвітлено основні завдання та цілі участі підприємств у виставках. Обґрунтовано, що виставкова діяльність для виробничих підприємств сприяє просуванню продукцію на нових ринках, встановленню нових контактів з діловими партнерами, слідкуванню за розвитком своїх потенційних конкурентів та загальних тенденцій у своїй галузі.
Посилання
Божкова В.В., Чикалова А.С. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. С. 11–14.
Продіус Ю.І., Сутягіна А.В. Проблеми виставкової діяльності в умовах нестабільності зовнішнього середовища. Економіка: реалії часу. 2016. № 4. С. 160–167.
Вдовічена О.Г., Нергеш А.В. Перспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвід. Молодий вчений. 2018. № 1. С. 854–858.
Exhibitions generate €493 ($551) billion in business sales each year, driving industries eager to recover and reconnect back to the show floor (may 2021): data from the official web-site of the Global Association of the Exhibition Industry. URL: https://www.ufi.org/wp-content/uploads/2021/05/MR_GED_Exhibitions-generate-E493-551-billion-in-business-sales-each-year_6may2021.pdf
П’ятницька Г.Т. Перспективи розвитку виставкової діяльності в Україні: кластерний підхід. Ефективна економіка, 2016. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5139
Головчук Ю.О. Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерських відносин. Агросвіт. 2020. №4. С. 91–98.
UFI Global Barometer provides 2020 results and 2021 perspectives for the exhibition industry): data from the official web-site of the Global Association of the Exhibition Industry. URL: https://www.ufi.org/mediarelease/ufi-global-barometer-provides-2020-results-and-2021-perspectives-for-the-exhibition-industry/
Перелік виставок і ярмарків за кордоном у 2021 році: Офіційний сайт Міністерства економіки України. URL: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=d85c6c61-f1db-4239-bb79-cacea5ae085a&title=PerelikVistavokIYarmarkivZaKordonomU2021-Rotsi
Trade Shows and Exhibitions by Country: Trade Fair Dates. URL: https://www.tradefairdates.com/trade-shows-by-countries.php
Bozhkova V.V., Chikalova A.S. (2015) Vystavkova diialnist yak efektyvnyi instrument prosuvannia promyslovoi produktsii na novi rynky zbutu [Exhibition activity as an effective tool for promoting industrial products in new markets]. Marketing and innovation management, no 3, pp. 11–14.
Prodius Y.I., Sutyagina A.V. (2016) Problemy vystavkovoi diialnosti v umovakh nestabilnosti zovnishnoho seredovyshcha [Problems of exhibition activity in conditions of instability of the external environment]. Economics: the realities of time, no 4, pp. 160–167.
Vdovi`chena O.G., Nergesh A.V. (2018) Perspektyvy uchasti brendu pidpryiemstv u vystavkovykh zakhodakh: svitovyi ta vitchyznianyi dosvid [Prospects for the participation of the brand of enterprises in exhibition events: world and domestic experience]. Young Scientist, no 1, pp. 854–858.
Exhibitions generate € 493 ($ 551) billion in business sales each year, driving industries eager to recover and reconnect back to the show floor (May 2021): data from the official web-site of the Global Association of the Exhibition Industry. URL: https://www.ufi.org/wp-content/uploads/2021/05/MR_GED_Exhibitions-generate-E493-551-billion-in-business-sales-each-year_6may2021.pdf
Pyatnytska G.T. (2016) Perspektyvy rozvytku vystavkovoi diialnosti v Ukraini: klasternyi pidkhid [Prospects for the development of exhibition activity in Ukraine: a cluster approach]. Effective Economy, no 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5139
Golovchuk Yu.O. (2020) Vystavkovo-yarmarkovi zakhody yak skladovi formuvannia partnerskykh vidnosyn [Exhibition and fair events as part of the formation of partnerships]. Agrosvit, no 4, pp. 91–98.
UFI Global Barometer provides 2020 results and 2021 perspectives for the exhibition industry): data from the official web-site of the Global Association of the Exhibition Industry. URL: https://www.ufi.org/mediarelease/ufi-global-barometer-provides-2020-results-and-2021-perspectives-for-the-exhibition-industry/
Perelik vystavok i yarmarkiv za kordonom u 2021 rotsi: Ofitsiinyi sait Ministerstva ekonomiky Ukrainy [List of exhibitions and fairs abroad in 2021: Official site of the Ministry of Economy of Ukraine]. URL: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=d85c6c61-f1db-4239-bb79-cacea5ae085a&title=PerelikVistavokIYarmarkivZaKordonomU2021-Rotsi
Trade Shows and Exhibitions by Country: Trade Fair Dates. URL: https://www.tradefairdates.com/trade-shows-by-countries.php