МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ УСПІШНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ PR-ЗАХОДІВ
Анотація
Стаття присвячена результатам маркетингового дослідження факторів успішності проведення PR-заходів в різних умовах – до і після впровадження локдауну у зв’язку з пандемією COVID-19 на фармацевтичному ринку південного регіону України. Автор порівняв споживацькі вподобання, особливості прийняття рішення про участь в PR-заходах в онлайн та офлайн форматах. У якості важливих факторів для обрання конкретного PR-заходу цільовою аудиторією запропоновано фактори комфорту, зручність отримання інформації, співвідношення інформаційної та розважальної складових у змісті програми заходу, вплив особистості лектора та зацікавленість в конкретній темі PR-заходу. Через запропоновану систему оцінки ефективності в нових соціально-економічних умовах ізоляції сформовано принципи розробки маркетингових заходів в цифровому середовищі для підприємств, що діють на основі нових бізнес-моделей.
Посилання
Why business models matter? URL: https://hbr.org/2002/05/why-business-models-matter
Льюис М. Новейшая новинка. История Силиконовой долины / Пер. с англ. Москва : ОлимпБизнес, 2004. 384 с.
Остервальдер А., Пинье И. Построение бизнес-моделей : настольная книга стратега и новатора / Пер. с англ. 8-е изд. Москва : Альпина Паблишер, 2017. 288 с.
Чезборо Г. Открытые бизнес-модели / Пер. с англ. Москва : Поколение, IP-менеджмент, 2008. 254 с.
Альстин М., Паркер Дж., Сангит П. Ч. Сетевой эффект как новый двигатель экономики. Сборник статей как развивать бизнес в эпоху изменений // Harvard Business Review № 2 Россия, 2017. С. 27–31.
Паркер Дж., Альстин М., Чаудари С. Революция платформ / Пер. с англ. Москва : МИФ, 2017. 321 с.
Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент в новом тысячелетии / Пер. с англ. Санкт-Петербург : Питер, 2002. 750 с.
Сооляттэ А. Бизнес-модели компаний: определение, эволюция, классификация. URL: http://www.klubok.net/article2302.html
Леви М. Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей / Пер. с англ. Москва : Манн, Иванов, Фарбер; Эксмо, 2010. 123 с.
Литовченко И. Л. Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга : монография. Киев : Наукова думка, 2011. 200 с.
Федорова Т. А. Основы управления проектами на базе маркетинговой бизнес-модели 3.0. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2015. № 13. Ч. 4. С. 91–96.
Литовченко I. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі. Вісник соціально-економічних досліджень. Одеса : ОДЕУ. 2011. Вип. 41. Ч. 2. С. 76–83.
Федорова Т. А. Сучасні бізнес-моделі компаній-посередників на ринку В2В. Вісник соціально-економічних досліджень. Одеса : ОДЕУ. 2018. Вип. 4 (68). С. 193–202.
Why business models matter? available at: https://hbr.org/2002/05/why-business-models-matter.
Lewis, M. (2004). Newest novelty. History of Silicon Valley. Trans. from Eng. [Noveyshaya novinka. Istoriya Silikonovoy doliny; per. s angl.], Olimp-Biznes, Moskva, 384 s. (in Russian)
Osterwalder, A., Pigneur, Y. (2017). Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Trans. from Eng. 8th ed. [Postroenie biznes-modeley: nastolnaya kniga stratega i novatora; рer. s angl.], Alpina Pablisher, Moskva, 288 s. (in Russian)
Chesbrough, H. (2008). Open business models. Trans. from Eng. [Otkrytye biznes-modeli; per. s angl.], Pokolenie, IP-menedzhment, Moskva, 254 s. (in Russian)
Alstyne, M., Parker, G., Sangeet, P. Ch. (2017). Network effect as a new engine of economy. Collection of articles on how business develop in a change era [Setevoy effekt kak novyy dvigatel ekonomiki. Sbornik statey kak razvivat biznes v epokhu izmeneniy], Harvard Business Review № 2, Rossiya, s. 27–31. (in Russian)
Parker, G., Alstyne, M., Choudary, S. (2017). Platform revolution: how networked markets are transforming the economy – and how to make them work for you. Trans. from Eng. [Revolyutsiya platform; per. s angl.], MIF, Moskva, 321 s. (in Russian)
Kotler, Ph. (2002). Marketing management: Millennium edition. 10th ed. [Marketing-menedzhment v novom tysyacheletii; per. s angl.], Piter, Sankt-Peterburg, 750 s. [(in Russian)
Soolyatte, A. Business models of companies: definition, evolution, classification [Biznes-modeli kompaniy: opredelenie, evolyutsiya, klassifikatsiya], available at: http://www.klubok.net/article2302.html (in Russian)
Levi, M. (2010). The genius to order. Easy way to find the creative solutions and ideas. Trans. from Eng. [Genialnost na zakaz. Legkiy sposob poiska nestandartnykh resheniy i idey; per. s angl.], Mann, Ivanov,
Farber; Eksmo, Moskva, 123 s. [in Russian] 10. Lytovchenko, I. L. (2011). Genesis and evolution of information marketing concept: monograph [Genezis i evolyutsiya informatsionnoy kontseptsii marketinga: monografiya], Naukova dumka, Kyiv, 200 s.
Fedorova, T. A. (2015). Fundamentals of project management based on the marketing business model 3.0 [Osnovy upravleniya proektami na baze marketingovoy biznes-modeli 3.0], Naukovyi visnyk Hersonskoho derzhavnoho universytetu, No. 13. Ch. 4, s. 91–96.
Lytovchenko, I. L. (2011). Market researches of B2B market in Internet environment [Marketynhovi doslidzhennia rynku B2B v Internet-seredovyshchi], Socio-economic research bulletin, Odessa National Economic University, Odessa, No 41(2), pp. 76–83. (in Ukrainian)
Fedorova, T. (2018). Modern business-models for intermediary companies on B2B market. Ed.: M. Zveryakov (ed.-in-ch.) and others [Suchasni biznes-modeli kompanii-poserednykiv na rynku B2B; za red.: М. I. Zvіeriakova (gol. red.) ta in.], Socio-economic research bulletin, Odessa National Economic University, Odessa, No. 4 (68), pp. 193‒202.