МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ: ЗАГРОЗИ НОВОГО ЧАСУ

  • Галина Левків Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького https://orcid.org/0000-0002-5909-3390
  • Назар Мельник Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького https://orcid.org/0009-0008-4947-6348
  • Назар Куп'як Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького https://orcid.org/0009-0001-5719-1499
Ключові слова: маркетинг, маркетинг менеджмент, система управління, агропромислові підприємства, вихід на міжнародні ринки

Анотація

Метою дослідження є характеристика особливостей маркетинг менеджмент для агропромислових підприємств в контексті виходу на міжнародні ринки. Визначено, що маркетинг менеджмент гарантує, що діяльність стає послідовною, цілеспрямованою та ефективно інтегрованою у ширшу стратегію, тим самим розширюючи охоплення та взаємодію з цільовою аудиторією. Доведено, що ефективний маркетинг менеджмент сприяє інноваціям та розробці нових продукції. Встановлено, що залишаючись в курсі потреб ринку та використовуючи маркетингову інформацію, агропромислові підприємства можуть підтримувати власну конкурентоспроможність, постійно пропонуючи інноваційні рішення, що відповідають вимогам клієнтів по всьому світу. Виокремлено ключові ознаки сучасної системи маркетинг менеджменту на агропромислових підприємствах. Охарактеризовано основні засади маркетинг менеджменту при виході на міжнародні ринки збуту.

Посилання

Viselgaitė, D., & Vilys, M. (2011). Peculiarities in construction of segmentation models: theory and practice. Business, Management and Economics Engineering, 9(2), 171–184 [in English]

Dias, E., & Lopes, D. S. (2014) Co-operation between large enterprises (LE’s) and SME’s: an approach to overcome the stage internationalization process. Business: Theory and Practice, 15(4), 316–327 [in English]

Gajanova, L., Majerova, J., & Nadanyiova, M. (2020) The impact of influencers on the decision-making process regarding the purchase of the brand product. Business, Management and Economics Engineering, 18(2), 282–293. [in English]

Bourcier-Bequaert, T. B., & Barnier, V. (2010). Toward a larger framework of the generation concept in marketing. Recherche et Applications en Marketing, 25(3), 115–134 [in English]

Kádeková, Z., & Holienčinová, M. (2018). Influencer marketing as a modern phenomenon creating a new frontier of virtual opportunities. Communication Today, 9(2), 90–105. [in English]

Kicova, E., Bartosova, V., & Popp, J. (2020). The impact of TV advertising on brand credibility. In N. Tsounis & A. Vlachvei (Eds.), Advances in cross-section data methods in applied economic research pp. 605–614) [in English]

Lichtarski, J., & Trenkner, M. (2018). On the co-existence of innovation and creativity in the Lean Management environment. Forum Scientiae Oeconomia, 6(3), 67–81 [in English]

Lizbetinova, L., Starchon, P., Lorincova, S., Weberova, D., & Prusa, P. (2019). Application of cluster analysis in marketing communications in small and medium-sized enterprises: An empirical study in the Slovak Republic. Sustainability, 11(8), 2302 [in English]

Rutkauskas, A. V., & Ginevičius, A. (2011). Integrated management of marketing risk and efficiency. Journal of Business Economics and Management, 12(1), 5–23 [in English]

Ginevičius, R., Podvezko, V., & Ginevičius, A. (2013). Quantitative evaluation of enterprise marketing activities. Journal of Business Economics and Management, 14(1), 200–212 [in English]

Переглядів статті: 25
Завантажень PDF: 12
Опубліковано
2024-03-26
Як цитувати
Левків , Г., Мельник, Н., & Куп’як, Н. (2024). МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ: ЗАГРОЗИ НОВОГО ЧАСУ. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-15
Розділ
МАРКЕТИНГ