СУЧАСНИЙ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ ТА KPI
Анотація
Досягнення конкурентоспроможності на вітчизняних та зарубіжних ринках в умовах динамічних змін споживчих мотивацій та технологій впливу на суспільство, підприємства мають впроваджувати релевантні стратегії контент-маркетингу, що дуже чітко відповідають вимогам часу. Метою статті є аналіз та систематизація підходів до визначення контент-маркетингу та визначення релевантних показників вимірювання ефективності (key performance indicators, KPI) для різних етапів воронки продажів. В статті проаналізовано підходи різних авторів до визначення сутності контент-маркетингу та запропоновано вдосконалене наукове визначення; висвітлено ступінь використання різних показників контент-маркетингу компаніями на В2В та В2С ринках; систематизовано показники контент-маркетингу, що використовуються для вимірювання ефективності його впровадження; запропоновано різні KPI контент-маркетингу для відстеження на послідовних етапах шляху користувача воронкою продажів.
Посилання
Rancati, E. (2010). Market-driven management, global markets and competitive convergence. Symphonya. Emerging Issues in Management. vol.1. pp.76–85.
Wertime, K. & Fenwick, I. (2008). Digimarketing. Wiley: Hoboke. Pp. 120–156
Winer, R.S. (2009). New communications approaches in marketing: Issues and research directions. Journal of interactive marketing. vol. 23. pp. 108–117
Kucuk, S.U. & Krishnamurthy, S. (2007). An analysis of consumer power on the Internet. Technovation. vol.27. pp. 47–56.
Content Matters 2023 Report. Available at: https://www.parse.ly/resource/content-matters-2023/ (access date 03/10/2024)
Keyes, J. (2006). Knowledge management, business intelligence and content management. Auerbach Publications: Broken South Parken.
Rowley, J. (2008). Understanding digital Content Marketing. Journal of Marketing Management. vol. 24. pp. 517–540.
Hörner, T. (2023). Basics of Content Marketing. URL: https://www.springerprofessional.de/en/basics-of-content-marketing/24012780 (access date 03/10/2024)
Verma, D. (2018). A Critical Review of Digital Marketing. 8. pp. 321–339.
Chaffey, D., Mayer, R., Johnston, K. & Ellis-Chadwick, F. (2000). Internet marketing. Pearson Education: Edinburgh
Rakic, R., Beba, R. & Mira, R. (2014). Digital Content Marketing for organizations as buyers, Ekonomika, Journal of Economic Theory and Practice and Social Issues. vol. 1. pp. 109–123.
Pulizzi, J. & Barrett, N. (2009). Get content. Get customers. McGraw Hill: New York
Halvorson, K. (2010). Content strategy for the web. New Riders: Berkeley. pp. 295-331
Handley, A. & Chapman, C.C. (2010). Content Rules. John Wiley & Sons: New York
Gunelius, S. (2011). Content Marketing for Dummies. Wiley: New York
Lieb, R. (2011). Content Marketing: think like a publisher. How to use content to market online and in social media. Que Publishing: Indianapolis.
Slater, D. (2014). Content marketing: recycling and reuse. New York: i30 Media Corporation
Sudarevic, T., Marić D.B., Milan. (2023). Ethical issues in content marketing.
Statista Content Marketing Trend Study 2023. Available at: https://q.statista.com/statista-content-marketing-trend-study-2023/ (access date 03/09/2024)
Content Marketing Institute. Available at: https://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2022/10/b2b-2023-research-final.pdf (access date 03/07/2024)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.