ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ДО ПРОСУВАННЯ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
Анотація
Метою дослідження є характеристика особливостей застосування інструментів екологічного маркетингу до просування аграрної продукції на міжнародних ринках. Доведено, що екологічний маркетинг має важливе значення для довгострокової життєздатності сільськогосподарського сектору. Стійкі методи ведення сільського господарства, що просуваються за допомогою екологічного маркетингу, мають вирішальне значення для збереження природних ресурсів. Визначено, що саме екологічний маркетинг підтримує розвиток лояльності до бренду та позитивного іміджу бренду у глобальному масштабі. Встановлено, що глобальна популярність та успіх сільськогосподарської продукції, що просувається за допомогою екологічного маркетингу, можуть мати хвильовий ефект, сприяючи ширшому впровадженню стійких практик у всьому сільськогосподарському секторі. Охарактеризовано основні інструменти екологічного маркетингу. Виокремлено детермінанти, що визначають сільськогосподарську продукцію на міжнародному ринку.
Посилання
Jamal, F.N., Othman, N.A., Nizam, N.Z., Jelita, A., Rohmah, W., Dzakiyullah, N.R. (2022). Green marketing: Reviewing aspect of communication tools. International Journal of Sustainable Development and Planning, vol. 17, No. 4, pp. 1085–1092 [in English]
Bondarenko, A.F., Zakharkina, L.S., Syhyda, L.O., Saher, L.Y. (2020). The economic and marketing attractiveness of countries: Measurement and positioning in terms of economic security. International Journal of Sustainable Development and Planning, vol. 15, No. 4, pp. 439–449 [in English]
Dangelico, R.M., Vocalecci, D. (2017). Green marketing: An analysis of definitions, strategy steps, and tools through a systematic review of literature. Journal of Cleaner Production, 165: 1263–1279. [in English]
Bilan, Y., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Pimonenko, T. (2019). Brand management and macroeconomic stability of the country. Polish Journal of Management Studies, 19(2): 61–74. [in English]
Chang, S.H. (2015). The influence of green viral communications on green purchase intentions: The mediating role of consumers’ susceptibility to interpersonal influences. Sustainability, 7(5): 4829–4849 [in English]
Yan, Y.K., Yazdanifard, R. (2014). The concept of green marketing and green product development on consumer buying approach. Global Journal of Commerce & Management Perspective, 3(2): 33–38. [in English]
Fátima, F., Gonçalves, A., Sandrina, T. (2021). Information technology adoption on digital marketing: A literature review. Informatics. 8(4): 74. [in English]
Ahmed, M.I., Kamalanabhan, T.J., Chih, P.G. (2001). Green marketing and its implications on consumers and business in malaysia - an empirical study. Journal of Human Ecology, 12(4): 245–249. [in English]
Ekhlassi, A., Maghsoodi, V., Mehrmane, S. (2012). Determining the integrated marketing communication tools for different stages of customer relationship in digital era. International Journal of Information and Electronics Engineering, 2(5): 761–765 [in English]
Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. (2023). Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information, vol. 28, No. 6, pp. 1627–1636 [in English]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.