ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЧЕРЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: БЕЗПЕКОВИЙ АСПЕКТ
Анотація
Метою дослідження є характеристика безпекових особливостей підвищення ефективності бізнес-процесів через застосування хмарних технологій. Доведено, що сутність хмарних технологій у вдосконаленні бізнес-процесів підприємства полягає в їхній здатності надавати масштабовані, гнучкі та ефективні обчислювальні ресурси через Інтернет. Визначено, що глобальне розширення бізнесу потребує наявності надійної інфраструктури, здатної підтримувати операції у різних місцях та часових поясах. Хмарні технології полегшують безперешкодний доступ до даних та спільну роботу між географічно розосередженими командами, гарантуючи, що всі учасники мають у своєму розпорядженні актуальну інформацію та інструменти, незалежно від їхнього фізичного місцезнаходження. Виокремлено основний безпековий ефект від застосування хмарних технологій на підприємстві.
Посилання
Hassaan, M. (2022). Security issues in cloud computing: A study. Review of Computer Engineering Studies, Vol. 9, No. 4, pp. 145–149. [in English]
Bondarenko, A.F., Zakharkina, L.S., Syhyda, L.O., Saher, L.Y. (2020). The economic and marketing attractiveness of countries: Measurement and positioning in terms of economic security. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 15, No. 4, pp. 439–449 [in English]
Zhang, Q., Cheng, L., Boutaba, R. (2010). Cloud computing: state-of-the-art and research challenges. Journal of Internet Services and Applications, 1: 7–18. [in English]
Bilan, Y., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Pimonenko, T. (2019). Brand management and macroeconomic stability of the country. Polish Journal of Management Studies, 19(2): 61–74. [in English]
Subashini, S., Kavitha, V. (2011). A survey on security issues in service delivery models of cloud computing. Journal of Network and Computer Applications, 34(1): 1–11. [in English]
Kolisnychenko, T., Sefikhanova, K., Kapral, O., Karpenko, V., Sylkin, O. (2023). Development of an algorithm for Internet marketing strategy implementation: A case study in the EU hotel and restaurant sector. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1549–1556 [in English]
Fátima, F., Gonçalves, A., Sandrina, T. (2021). Information technology adoption on digital marketing: A literature review. Informatics. 8(4): 74. [in English]
Wang, C., Wang, Q., Ren, K., Lou, W.J. (2009). Ensuring Data Storage Security in Cloud Computing. In Proceedings of the 17thInternational Workshop on Quality of Point of view, 1–9. [in English]
Gadde, S., Rao, G.S., Veesam, V.S., Yarlagadda, M., Patibandla, R.S.M.L. (2023). Secure data sharing in cloud computing: A comprehensive survey of two-factor authentication and cryptographic solutions. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1467–1477 [in English]
Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. (2023). Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1627–1636 [in English]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.