ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Метою статті є дослідження можливих інноваційних маркетингових інструментів, методів, що можуть бути застосовані у збутовій діяльності аграрних підприємств. Визначено, що особливості аграрного маркетингу обумовлені специфікою продукту, ринку, стану виробничих систем. Ідентифіковано принципові особливості аграрних ринків: розпорошене, нестабільне, неоднорідне постачання аграрної продукції; багатовимірний, малочутливий до зміни цін та доходів споживачів попит; ринковий характер, сезонність цін на сільськогосподарську продукцію. Обгрунтовано, що для підвищення ефективності аграрного бізнесу варто при реалізації аграрного маркетингу застосовувати онлайн маркетингові інструменти, зокрема брендинг, веб-сайт, соціальні мережі, таргетовану рекламу, клієнтський досвід, Shopify, Snipcart, ESW.
Посилання
Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. Київ : ІВЦ Вид-во «Політехніка», 2003. 384 с.
Красняк О.П., Амонс С.Е. Агромаркетинг в системі управління підприємством: теоретичний аспект. Colloquium-journal. ECONOMIC SCIENCES. 2020. № 32(84). P. 9–14. URL: http://surl.li/qhpsz
Смирнова І. Як зростає е-commerce в Україні. Ритейл. URL: http://surl.li/qhpuq
Соловйов І.О. Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції : монографія. Херсон : Олди-плюс, 2008. 344 с.
Якубовська Н.В. Розвиток агромаркетингу, як базової концепції ринкової діяльності сільськогосподарських підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 3. Т. 3. С. 180–183.
Éléments de base du marketing. Catholic Relief Services – Conférence des évêques catholiques des États-Unis et projet MEAS. 2016. URL: http://surl.li/qhpsp
How agricultural marketing helps modern farmers thrive. URL: http://surl.li/qhfnr
Lelong P., de Wilde R. Les marchés agricoles. Paris, P.U.F. 1979.
Marketing agroalimentaire. Wikipedia. URL: http://surl.li/qhpst
Blyznyuk, S.V. (2003) Marketynh v Ukrayini: problemy stanovlennya ta rozvytku [Marketing in Ukraine: problems of formation and development]. Kyiv: IVTS Vyd-vo «Politekhnika», 384 р. (in Ukrainian)
Krasnyak, O.P. & Amons, S.E. (2020) Ahromarketynh v systemi upravlinnya pidpryyemstvom: teoretychnyy aspekt [Agricultural marketing in the enterprise management system: theoretical aspect]. Colloquium-journal. ECONOMIC SCIENCES, no. 32(84), рp. 9–14. Available at: http://surl.li/qhpsz
Smyrnova, I. Yak zrostaye e-commerce v Ukrayini [How e-commerce is growing in Ukraine]. Riteĭl. Available at: http://surl.li/qhpuq
Solovyov, I.O. (2008) Ahromarketynh : systemna metodolohiya, realizatsiya kontseptsiyi [Agromarketing: system methodology, implementation of the concept]: monohrafiya. Kherson : Oldy-plyus, 344 р. (in Ukrainian)
Yakubovska, N.V. (2011) Rozvytok ahromarketynhu, yak bazovoyi kontseptsiyi rynkovoyi diyalnosti silskohospodarskykh pidpryyemstv [Development of agricultural marketing as a basic concept of market activity of agricultural enterprises]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, no 3. Т. 3, рp. 180–183. (in Ukrainian)
Éléments de base du marketing (2016). Catholic Relief Services – Conférence des évêques catholiques des États-Unis et projet MEAS. Available at: http://surl.li/qhpsp
How agricultural marketing helps modern farmers thrive. Available at: http://surl.li/qhfnr
Lelong P. & de Wilde R. (1979) Les marchés agricoles. Paris, P.U.F.
Marketing agroalimentaire. Wikipedia. Available at: http://surl.li/qhpst
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.