СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНОГО СЕКТОРУ
Анотація
У статті розглядається процес створення маркетингових стратегій передбачає розуміння вашої цільової аудиторії, аналіз ринкових тенденцій, встановлення чітких цілей, а потім розробку тактик, наприклад кампанії в соціальних мережах, створення контенту та партнерства для охоплення та залучення клієнтів, що є поєднанням креативності та прийняття рішень на основі даних. Проаналізовано ефективні маркетингові стратегії часто використовують такі інструменти, як дослідження ринку для отримання інформації, платформи соціальних мереж для охоплення, маркетинг електронною поштою для прямого спілкування, інструменти аналітики для вимірювання ефективності та системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) для підтримки та використання даних клієнтів. Ці інструменти допомагають оптимізувати та відстежувати вплив маркетингових зусиль. Доведено, що маркетингові стратегії для комунальних підприємств мають унікальні виклики, часто пов’язані з державними послугами. Ці стратегії передбачають ефективне спілкування з мешканцями, прозорість у демонстрації послуг, залучення громади та використання цифрових платформ для охоплення. Збалансування суспільних інтересів із операційною ефективністю є надзвичайно важливим, що вимагає тонкого підходу до маркетингу, який сприятиме довірі та відповідає різноманітним потребам громади.
Посилання
Бакалінський О.В. Нова методика вимірювання споживчої цінності послуги. Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер.: Економіка і управління. 2014. Вип. 30. С. 187–196.
Білецька К.Ю. Сутність категорії «економічна ефективність виробництва». URL: http://Vkhdtusg_2014_150_11.
Гречаник О.Є., Хлєбнікова Т.М., Темченко О.В. Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку підприємств. URL: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/a7305d58-2d7c-4f19-80ef-2e364dd2725f/content
Жегус О.В., Кривошеєва Н.М. Методичні аспекти дослідження маркетингового середовища підприємства. URL: https://www.rusnauka.com/18_NiIN_2007/Economics/22495.doc.htm
Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти : монографія / Р.М. Лепа, Д.В. Солоха, С.В. Коверга [та ін.]. Донецьк : Східний видавничий дім, 2012. 250 с.
Пономаренко О.О, Пивовар І.В., Лісна І.Ф. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення. Бізнес Інформ. 2021. № 1. С. 334–345.
Bakalinskyi O.V. (2014) Nova metodyka vymiriuvannia spozhyvchoi tsinnosti posluhy [A new method of measuring the consumer value of a service]. Ser.: Ekonomika i upravlinnia, Vyp., 30. pp. 187–196. (in Ukrainian)
Biletska K.I. Sutnist katehorii «ekonomichna efektyvnist vyrobnytstva». URL: http://Vkhdtusg_2014_150_11.
Hrechanyk O.I., Khliebnikova T.M., Temchenko O.V. Digital-marketynh yak instrument antykryzovoho rozvytku pidpryiemstv. URL: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/a7305d58-2d7c-4f19-80ef-2e364dd2725f/content
Zhehus O.V., Kryvosheieva N.M. Metodychni aspekty doslidzhennia marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva. URL: https://www.rusnauka.com/18_NiIN_2007/Economics/22495.doc.htm
Marketynh ta menedzhment: metody, modeli ta instrumenty : monohrafiia [Marketing and management: methods, models and tools: monograph] / R.M. Lepa, D.V. Solokha, S.V. Koverha [ta in.] (2012). Donetsk : Skhidnyi vydavnychyi dim, 250 p.
Ponomarenko O.O, Pyvovar I.V., Lisna I.F. (2021) Otsinka marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva ta obgruntuvannia zakhodiv z yoho pidvyshchennia [Assessment of the enterprise's marketing potential and justification of measures to increase it]. Biznes Inform, № 1, pp. 334–345.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.