ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ТА РОЛЬ ДАНИХ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ АНТИСИПАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

  • Олексій Куриляк Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0000-0003-2532-379X
Ключові слова: антисипація, антисипативний маркетинг, маркетинг, великі дані, автоматизація автотранспортних засобів

Анотація

В роботі здійснено аналіз ролі даних, які можуть бути зібрані про споживача, про стан автотранспортного засобу, навколишнє середовище та поведінку водія підчас руху на процеси удосконалення як транспортних засобів з конструкційної точки зору, так і покращення рівня обслуговування споживача володіючи більш повною інформацією про індивідуальні його потреби. Виокремлено категорії даних, які можуть бути зібрані. Ідентифіковано ключові сенсори, які використовуються для забезпечення процесів автопілотування транспортних засобів. Категоризовано типові дані, збір яких здійснюється з використанням можливостей сучасних автомобілів. Виокремлено роль штучного інтелекту, машинного навчання та інтернету речей у процесах формування баз даних корисних для задоволення потреб споживачів. Сформовано категорії даних, які залежно від цілей збираються автотранспортним засобом.

Посилання

Khvoynitskaya S. 3 types of autonomous vehicle sensors in self‑driving cars (2020). URL: https://www.itransition.com/blog/autonomous-vehicle-sensors (дата звернення: 20.04.2021)

Website of Beau & Alan Daniels. Connected car (2021). URL: https://beaudaniels.com/connected-car (дата звернення: 20.04.2021)

Haydin V. How can smart data enhance vehicle safety (2020). URL: https://www.intellias.com/how-can-smart-data-enhance-vehicle-safety/ (дата звернення: 20.04.2021)

Website of Ericsson company. Connected Vehicle Cloud (2021). URL: https://www.ericsson.com/en/connected-vehicles/platform (дата звернення: 20.04.2021)

Haydin V. Big Data for Connected Car Platforms: What’s Under the Hood? (2020). URL: https://www.intellias.com/big-data-for-connected-car-platforms/ (дата звернення: 20.04.2021)

Wikipedia source. ADAS (2021). URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/ADAS (дата звернення: 20.04.2021)

Colucco T. Driving Toward CRM 3.0 in the Automotive Industry (2017). URL: https://www.marketingjournal.org/driving-toward-crm-3-0-in-the-automotive-industry-tom-colucci/ (дата звернення: 20.04.2021)

Main website of mobile app provider Remoto (2021). URL: https://remoto.com/features/mobile-app/ (дата звернення: 20.04.2021)

Янишевская Д. Как Big Data совершенствуют автомобили (2021). URL: http://www.algomost.ru/ru/news/cars (дата звернення: 20.04.2021)

Gevelber L. The Car-Buying Process: One Consumer's 900+ Digital Interactions (2016). URL: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/consumer-trends/consumer-car-buying-process-reveals-auto-marketing-opportunities/ (дата звернення: 21.02.2021)

Khvoynitskaya S. 3 types of autonomous vehicle sensors in self‑driving cars (2020). URL: https://www.itransition.com/blog/autonomous-vehicle-sensors (last accessed: 20.04.2021)

Website of Beau & Alan Daniels. Connected car (2021). URL: https://beaudaniels.com/connected-car (last access: 20.04.2021)

Haydin V. How can smart data enhance vehicle safety (2020). URL: https://www.intellias.com/how-can-smart-data-enhance-vehicle-safety/ (last access: 20.04.2021)

Website of Ericsson company. Connected Vehicle Cloud (2021). URL: https://www.ericsson.com/en/connected-vehicles/platform (last access: 20.04.2021)

Haydin V. Big Data for Connected Car Platforms: What’s Under the Hood? (2020). URL: https://www.intellias.com/big-data-for-connected-car-platforms/ (last access: 20.04.2021)

Wikipedia source. ADAS (2021). URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/ADAS (last access: 20.04.2021)

Colucco T. Driving Toward CRM 3.0 in the Automotive Industry (2017). URL: https://www.marketingjournal.org/driving-toward-crm-3-0-in-the-automotive-industry-tom-colucci/ (last access: 20.04.2021)

Main website of mobile app provider Remoto (2021). URL: https://remoto.com/features/mobile-app/ (last access: 20.04.2021)

Yanishevskaya D. Kak Big Data sovershenstvuyut avtomobili (2021). URL: http://www.algomost.ru/ru/news/cars (last access: 20.04.2021)

Gevelber L. The Car-Buying Process: One Consumer's 900+ Digital Interactions (2016). URL: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/consumer-trends/consumer-car-buying-process-reveals-auto-marketing-opportunities/ (last accessed: 21.02.2021)

Переглядів статті: 272
Завантажень PDF: 143
Опубліковано
2021-03-30
Як цитувати
Куриляк, О. (2021). ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ТА РОЛЬ ДАНИХ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ АНТИСИПАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ. Економіка та суспільство, (25). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-71
Розділ
МАРКЕТИНГ