СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗУМІННЯ ВПЛИВУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ

Ключові слова: маркетинг, цифрові технології, цифровий маркетинг, реклама, інтернет, цифровізація

Анотація

Інформаційне суспільство, що стрімко розвивається, визначається зростаючим впливом інформатизації та діджиталізації. Передбачається взаємодія між учасниками ринку через Інтернет та цифрові канали, що призводить до формування глобального простору та виникнення цифрової економіки. В Україні інформаційне суспільство набуло значного розвитку, особливо у сфері цифрової економіки. Цей розвиток полягає у створенні ринкових механізмів для стимулювання попиту та сприяння використанню цифрових технологій, продуктів і послуг у різних галузях української економіки. Цифрові інформаційно-комунікаційні технології суттєво вплинули на маркетингову діяльність підприємств, спричинивши трансформацію її форм і методів. Як наслідок, потрібен свіжий погляд на управління маркетингом та використання маркетингових інструментів. Впровадження комплексу цифрового маркетингу дозволяє сучасному бізнесу автоматизувати взаємодію з клієнтами, надавати персоналізовані послуги у зручний для них час, налагоджувати ефективний зворотній зв'язок та проводити високоефективні рекламні кампанії. Останніми роками спостерігається помітна тенденція, коли компанії все частіше потребують фахівців, які спеціалізуються виключно на вирішенні різноманітних маркетингових завдань за допомогою електронних технологій. Використовуючи новітні методи інтернет-маркетингу, компанії можуть підвищити свою конкурентоспроможність і навіть встановити бар'єри для входу на деякі ринки. У статті досліджуються основні принципи цифрового маркетингу, аналізується його вплив на структуру бізнесу та висвітлюється еволюція бізнес-ландшафту. Крім того, в ній розглядаються ключові показники, які визначають успіх компаній, дозволяючи їм ефективно охоплювати свою цільову аудиторію. Також обговорюються виклики, з якими стикаються компанії, впроваджуючи цифрові технології та цифровий маркетинг. Досліджуються різні стратегії та методи, які зазвичай використовуються в цифровому маркетингу, а також історії успіху компаній, які ефективно застосували ці стратегії та досягли значних результатів.

Посилання

David Reibstein, Z. John Zhang (2021) Editorial: Why the Economics of Media Will Not Heal a Divided America.

InternetDevels (2017) Indicators to keep track of in Google Analytics. Available at: https://internetdevels.ua/blog/key-google-analytics-metrics

Koen Pauwels, David J. Reibstein (2023) The Modern Marketing Dashboard: Back to the Future. Marketing Intelligence Review (MIR), vol. 15 (1), pp. 10–17.

Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. (2017) Marketing 4.0: Moving From Traditional to Digital. USA: John Wiley & Sons.

Reto Hofstetter, Emanuel de Bellis, Leif Brandes, Melanie Clegg, Cait Lamberton, David Reibstein, Felicia Rohlfsen, Bernd H. Schmitt, Z. John Zhang (2022) Crypto-marketing. Marketing Letters, vol. 33, pp. 705–711.

Kalantay V.V., Barabalyuk R.S. (2017) Features of Internet marketing. Marketinh i kontrolinh: suchasni vyklyky pidpryyemnytstv. Available at: http://elar.nung.edu.ua/bitstream/123456789/6142/1/6719p.pdf

Oklander M.A. Oklander T.O., Yashkina O.I. (2018) Marketing research trends: online dashboards and online communities, Marketynh i menedzhment innovatsiy, vol. 1, pp. 118–119. Available at: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2018_1_118_129.pdf

Lytovchenko, I.L. and Pylypchuk, V.P. (2008) Internet-marketynh: Navchalnyi posibnyk [Internet-Marketing], Center of Educational Literature, Kyiv, Ukraine.

Shpak N., Kuzmin O., Dvulit Z., Onysenko T., Sroka W. (2020) Digitalization of the Marketing Activities of Enterprises: Case Study. Information, no. 11, p. 109. DOI: https://doi.org/10.3390/info11020109

Himela T.H. (2020) Improving customer relationship management (CRM) through database systems and internet marketing – an analysis of online customers of Bangladesh. International Journal of Innovation, Creativity and Change, no. 12(5), pр. 394–410.

Переглядів статті: 251
Завантажень PDF: 153
Опубліковано
2023-07-25
Як цитувати
Калініченко, О., Пойта, І., & Мосійчук, І. (2023). СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗУМІННЯ ВПЛИВУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (53). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-6
Розділ
МАРКЕТИНГ