ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ
Анотація
Стаття присвячена розвитку міжнародного туризму та оцінки місця туризму в сучасному суспільстві. В статті розглядаються розуміння ключових концепцій і теорій, пов'язаних з розвитком міжнародного туризму та розглядається оцінка процесів і практик розвитку міжнародного туризму. Розвиток міжнародного туризму – це сфера, яка має враховувати багато факторів, таких як культурні фактори, фактори навколишнього середовища, соціальні фактори, політичні фактори, технологічні фактори, економічні та правові фактори. Теорії, пов’язані з цими факторами, слід враховувати в процесі розвитку міжнародного туризму. Це пов’язано з роз’ясненням різних практик в управлінні міжнародним туризмом, таких як стратегії сталого розвитку в міжнародному туризмі та практики, які використовуються для вирішення питань культурного різноманіття в розвитку міжнародного туризму.
Посилання
Kerry Godfrey, Jackie Clarke. Tourism Development Handbook: A Practical Approach to Planning and Marketing – Cengage Learning EMEA; 1st edition (December 13, 2000) – 240 p.
McCool, S. and Moisey, R. N. (2001) Tourism, Recreation and Sustainability: Linking Culture and the Environment, Wallingford: CABI, pp. 56–67. Available at: https://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.458.3854&rep=rep1&type=pdf
Bramwell, B. and Meyer, D. (2007) Power and Tourism Policy Relations in Transition, Annals of Tourism Research 34, pp. 766–788. DOI: https://doi.org/10.1016/j.annals.2007.03.009
Pritchard, A. (2007) Tourism and gender: embodiment, sensuality and experience, CABI Publishing, pp. 90–102. Available at: https://cabidigitallibrary.org/doi/10.1079/9781845932718.0000
Bruner, E.M. (2004) Culture on Tour: Ethnographies of Travel, Chicago, University of Chicago Press, pp. 78–86. Available at: https://press.uchicago.edu/ucp/ books/ book/chicago/C/bo3641772.html
Obrador, P., Crang, M. and Travlou, P. (2009) Cultures of Mass Tourism: Doing the Mediterranean in the Age of Banal Mobilities, Aldershot: Ashgate, pp. 67–78. Available at: https://www.academia.edu/312400/Cultures_of_Mass_tourism_Doing_the_Mediterranean_in_the_Age_of_Banal_Mobilities
Hall, C. M. (2000) Tourism planning: Policies, processes and relationships, Harlow: Prentice Hall, pp. 17–26. Available at: https://www.researchgate.net/publication/306088428_Tourism_Planning_Policies_Processes_and_Relationships